Fórum - Téma


Astra F 1.7TD pomalu točí starter


Fórum Astra F Astra F 1.7TD pomalu točí starter

Informace o modelu: Opel Astra F



2012-10-20 11:05:08

Ahoj chlapi, od dubna mám toto auto s německým motorem, všechno je OK, jen to točí strašně pomalu. Kabely dobrý, všechny kontakty očištěny, baterka taky OK. Myslel jsem, že budou vyčochtaný futra ve starteru, vyndal jsem ho, vyčistil, promazal a nic špatnýho na něm neshledal. Jen jsem zjistil, že má nějakou pitomou převodovku a v tom bude asi kámen úrazu. Mám tušení, že to je stejnej starter, jako dávali do Escorta 18D, to taky vypadalo, jako že je vybitá baterka a bylo to konstrukcí starteru. Mám ale strach, jak to bude v zimě. Auto teď chytá i když to sotva hudlá, ale v mrazech mám obyvu, že to pomalý točení motorem ho nemůže nastartovat. Máte s tím nějaké zkušenosti? Je to pomalé točení normální, nebo je někde chyba? Chytají opely s tímto motorem v zimě? Co takhle dát tam starter z něčeho jiného a jaký? Díky za odpovědi.

2012-10-20 21:44:51

myslím že opel starter bud je bez převodovky a novější s tou malou tříkolečkovou jako má oktávia a podobně a ta je t dobrá, jde o to zda tam máš origo startér jestli tam někdo nenacpal něco co neměl.

2012-10-21 21:40:32

No to právě nevím, ale přijde mi, že ten starter je odsud, alespoň tam perfektně pasuje, kabely jsou dělány přesně podle délky jak jsou na starteru našroubovány, jako by to tam všechno bylo odjakživa. Taky někomu chlapi točí starter pomalu? Jen připomínám, že tam nemám isuzu, ale německej motor.

2012-10-25 11:31:35

startéry jsou většinou od BOSCH a dají se různě zaměnovat nebo mohl kvůli ceně někdo použít benzínový rotor nebo jen benzínovou klec s uhlíky to vše pak ubírá výkon startéru.

2012-11-16 01:16:16

Ted jsem to resil na stejne Astre a ikdyz kabely vypadali vporadku,tak u baterky pod buzirkou byly vyhrate. Tak jsem je zkratil (doporucuji je radsi vymenit) a ted to toci http://www.club-opel.com/...t/smile/smiles_kululu.gif jako blazen. Snad ti to pomuze.

2012-11-22 20:01:33

Díky za radu, to je zajímavá věc. Ty moje taky vypadají dobře,ale když tak o tom přemýšlím, jsou tam kabely o tloušťce asi jen 4 nebo 5 mm. Jak tam vlastně mají být tlusté kabely? u takhle starýho auta nikdo neví, co tam je za ty leta nabastleno. On by taky krásně mohl být problém v té tloušťce. U každého jiného nafťáku jsem měl vždy kabely alespoň centimetr tlusté. Co vy na to chlapi?

2012-11-22 20:58:21

Mno, až zas tak tomu nerozumím, ale myslím, že kabely 4-5mm ke starteru jsou málo - fyzika mě nikdy moc nebavila, ale čím menší průřez, tím větší odpor a tím i proudové ztráty...

2013-01-03 20:58:18

Vyřešeno, hurááááá

Tak mi to nedalo, vyndal jsem kabely od baterky, na první pohled bylo vidět, že jsou originál a po bližším ohledání bylo jasné, že jsou v pořádku. Vyndal jsem tedy starter a odvezl ho do firmy, která je repasuje. Překvapilo mě vstřícné a rychlé jednání. Včera v poledne jsem ho dovezl a dnes jsem si jel pro zrepasovaný starter. Hned při příjmu zakázky mi ochotně vyhledali, jestli můj starter opravdu patří do mého auta, nebo tam někdo nabastlil jinej, dali ho na zátěžovou stolici a zjistili, že je slabý. Vyměnili futra, víčko od cívky a uhlíky, zbytek proměřili, vyčistili a namazali. Stálo to 1330 Kč a teď točí, že by se auto převrátilo na bok. Prý byl největší problém ve vypálených kontaktech cívky, kde vznikal velký odpor a krátké uhlíky.

2013-01-03 21:11:28

A to je dobře a děkujeme za zprávu, Lukáši, tak to má být!


Odpovědět