Fórum - Téma


Astra cdti 74kw Nouzový režim motoru


Fórum Astra H Astra cdti 74kw Nouzový režim motoru

Informace o modelu: Opel Astra H



2014-11-03 19:39:16

Motor při vyšších otáčkách, nad 3500 ot/min zejména po sundání nohy z plynu přejde do nouzového režimu.

Auto nekouří, turbo nepíská , nežere olej a dobře startuje. Poraďte

2014-11-03 19:57:10

Nouzový reži vypadá jak?

Někde na palubce něco svítí?

Nebo to jenom nejede.

???

bad64  
2014-11-03 20:01:13

spaso: Dobrý den při registraci na club Vám mimo jiné byla doporučena stránka o doplnění profilu o vozidlo a motorizaci kterou jste asi ignoroval.Pokud vozidlo Opel nevlastníte stačí zapsat do VZKAZUJI vozidlo Opel nevlastním.Pokud budete tyto údaje nadále ignorovat může se stát,když budete potřebovat nějakou radu tato ignorace se obrátí proti Vám tím,že se nedočkáte odpovědi.Pokud máte vozidlo utajené je to jako by nebylo doplněno jelikož ho nevidíme.Super-Administrátor

2014-11-03 20:26:59

mrki: Teď jsem kouknul na Tvůj profil.

Tak, jestli jsem Tě zaskočil, tak promiň, ale nediv se.

Bez základních informací o Tvém autě Ti nikdo neporadí.

A co nejdetailnější popis problému usnadní řešení.

Mrki

2014-11-04 20:32:02

Nazdar

sorry za nedokonalé přihlášení a registraci

Motor netáhne a svítí oranžová kontrolka, po vypnutí a znovunastartování vše funguje normálně kontrolka se nerosvítí.

Spaso

Venca49  
Václav
2014-11-04 21:24:07

spaso: Pomůže jedině diagnostika,ne jen vyčtení závad.To se musí udělat,nejen u těchto vozidel,v první řadě.

2014-11-05 19:38:16

spaso: Normálně i pokud vytočíš motor do 3,5 4 tis ot tak nic vše jede a nic se nerozsvítí,,myslím autíčko s klíčem,, příklad jedeš 140 pod plynem a spíš máš tendenci ještě přidat vše ok do chvíle než ubereš??? Jakmile ubereš nouze a chyba P0234 Regulace tlaku meze překročeny. Já dneska jezdil s diagnostikou a i při vytáčení na 3.5 až 4 tisíce nic tlak se zastavil v 3,5 ot/min na 249kp ale motor se dál nechal vytačet i na 4 bez problemů. To už jsem jel asi 140 po mírném ubrání symbol auta s klíčem a nouze,,

Z toho to spadlo do nouze přesně ve 3,5 tis ot,, rozsvítila se kontrolka,,auto evidentně jelo huř po 1km jizdy kontrolka sama zhasla a jelo to normalně. Takže se kombinuji dve věci,, jednou to padlo do nouze při vytočení nahoru ,a pak při ubraní.

Turbo nové,naklapění volné,,podtlaková doza funguje,, zbyvá už jen ventil co ovl dozu,,nebo snímač tlaku..

PS vystupní tlak max 249kp je horní mezní hodnota tam se to vždy zastaví ,,nevím kde zjistit jaký je max horní a spodní hodnota u tohohle mot..Neví někdo??

2014-11-05 19:53:09

Pokud zapátráte v historii na tomto fóru, zjjistíte, že chyba P0234 (záporná odchylka plnícího tlaku) se tady řešila poměrně do hloubky. Může to být cokoli, co se točí okolo podtlakového ovládání klapek turba.

Od netěsnících hadiček podtlaku, až po zatuhlé klapky .

Měl jsem stejný problém a nakonec to byl solenoidový ventil, co ovládá podtlak.

Jen pokud dobře čtu, SPASO nenapsal, co mu z diagnostiky vyjelo za chyby.

Mrki

2014-11-05 21:52:56

mrki:

Dík za za rychlou analýzu dám védět co tomu bylo , chystám se na do servisu na test

Spaso

2014-11-10 15:21:36

Nazdar.

Právě jsem se vrátil z diagnostiky v servisu , na diagnostice nebylo v seznamu poruch vůbec nic takže motor by měl být vpořádku.

Dověděl jsem se , ale že kontrolka která se při poruchovém stavu rozsvítí není porucha motoru, ale porucha v servisní knížce uvedena jako poruch aut. převodovky , kterou auto nemá ( svítí žluté autíčko s klíčkem).

Do poruch se údajně nezapisují všechna hlášení například porucha váhy vzduchu, anebo podobně může stáhnout motor porucha ABS, nesvítí přitom příslušná kontrolka.

Po konzultaci s několika mechaniky kteří nejraději by celé auto rozebrali na prvočinitele, hlavně turbo, s prohlášeními že s takovou závadou se ještě nesetkali , nezískal jsem knim prozatím důvěru protože auto zatím v běžném režimu solidně jezdí

A nyní BABO RAĎ

Spaso

2014-11-10 15:36:06

spaso: Když to vezmu odzadu, tož žes k mekánikům nepojal důvěru, je zcela namístě, bo

1. oranžová kontrolka se symbolem autíčka s klíčem signalizuje chybu V SYSTÉMU ELEKTRONIKY VOZU,

2. (vy)čtení paměti závad ŘJ není diagnostika, to je jako bys nikde nebyl (omílá se to tu stále dokola a u chytrých aut, jako už je AH, to platí trojnásob)...

Jediné, v čem měli pravdu, je to, že úplně všechny chyby se do paměti závad ŘJ skutečně neukládají...

CHCE TO NECHAT UDĚLAT SKUTEČNOU DIAGNOSTIKU ZA CHODU MOTORU, tzv. test akčních členů, sledovat naměřené hodnoty a porovnávat je s předepsanými...

Kontaktuj kolegu Alzafira http://www.club-opel.com/...ember_detail.php?id=11156, je to hlava otevřená, Oplíkům rozumí a naftovým motorům zvlášť, už tu mnohokrát pomohl...

2014-11-10 16:34:49

colommbo: Takže znovu od začátku

2014-11-11 06:36:04

Však to je jasné každemu kdo má Opel co signalizuje autíčko s klíčkem,, protože jak se rozsvítí je po výkonu. Ale nevim mám podobný problém le co mě zaraží je to že když začnu vytácet motor při rozjezdu do 4 tis ot tak se nic neděje ,,prostě motor jde krasně do ot řadím pěkně na horu až když dosáhnu 5 rych stupně tak zhruba kolem 2.8 až 3.5 otáček se rozsvítí a nouze,, skoro mám pocit pokud držím plyn co nejvíc tak nic ale trochu ubrání hned je tam

Nedobrovolně jsem musel dát snímač tlaku protože jsem jej ulomil,,při jeho vytahování,,respektive zbytku snimače jsem zjistil že jsou total beton výřivé klapky,,takže sání dolů. Vše jsem rozchodil dál nový snímač a jediné co bylo pozitivní že se projevila funkce vyřivých klapek že to jde podstatně líp odspodu,,nevim možna je to i tím novým snímačem tlaku.

Závadu na diagn píše pořad stejnou Po234 regulace tlaku meze překročeny. Jak jsem již psal nové turbo, naklapění rozchozeno,,chodí krasně volně,snímač tlaku new,,podtlaky ok,stav tlak hadic ok. Objednal jsem v Kelly selenoid a odzkouším ho . Neví nekdo kde se dají sehnat origo hodnoty abych zjistil mezní tlaky na turbu??

2015-02-08 22:11:46

Nazdar ,

udělal jsem v odhalování poruchy další kroky , byl jsem s autíčkem u dvou mechaniků s tímto výsledkem.

U prvního jsme skontrolovali všechny akční klapky , které chodí přesně a bez problémů.V seznamu poruch seobjevily 3 záznamy.

P 2279 netěsnost sání přerušovaný / nesouvislý (netěsnost žádná se nenašla)

P0340 snímač polohy vačkového hřídele přerušený obvod

P500 rychlost vozidla nesprávná signalizace

Jelikož jsem měnil rozvody , pověřený mechanik rovněž napíchl počítač a seznamu poruch byly poruchy P2279 a P500

Motor zběžně prošel a doporučil mi, pokud nechci střílet naslepo, autorizovaný servis.

Porucha se projevuje stále stejně a pracovních režimech mého autíčka ( otáčky do 3500) mě nijak neomezuje.

Až najdu vhodnou chvíli zajdu asi do ADOPU za odborníky, pokud nepříjdu na něco nového.

Pokud máte nějakou zkušenost s podobným problémem tak poraďte, zjistím li něco nového dám vědět.

SPASO

2015-02-08 22:17:42

spaso: Kdosi ti tu už psal, abys zkusil kontaktovat kolegu Alzafira. Pokud jsi to ještě neudělal, je to tvoje věc...

2015-03-18 23:00:39

Nazdar ,

porucha mého autíčka minulý týden gradovala. Jelikož jsem pokaždé, byloli to možné navozoval poruchový stav,

minulý týden se po zvýšení otáček nad 3500 po snížení otáček pod 2800 opět obějevila porucha motoru.

Na rozdíl od předešlého průběhu poruchy se již po znovunatočení motoru porucha neztratila.

Po nastartování kontrolka zhasla a po asi 3 sec. se opět rozsvítila.

Na doporučení kolegy jsem kontaktoval mechanika Rosťu .

Ten projevil konstruktivní přístup k problému po poradě s panem internetem a kamarádem z jiného servisu vyměnil váhu vzduchu.

Autíčko nyní opět brouká jak má.

Starou váhu vzduchu jsem podrobil zkoumání a zjistil jsem , že je naprosto neopravitelná( bez velké destrukce zasilikovaný čip, který ovšem je dále jen těžko opravidelný. Vlastní čidla jsou již v místech přístupných jen po velké destrukci )

Pokud máte ve spádové oblasti Ostravy těžko definovatelné problémy s autem a nechcete v řešení problému velké peníze mohu jej doporučit .

Tímto toto vlákno končím

Spaso

2015-03-19 07:18:36

spaso: Jen pro pořádek: mechanik Rosťa = Alzafir...?

2015-03-19 21:45:14

colommbo:

Osudu neporučíš , je to šikovný fanda , všem ho doporučuji ,

Spaso

2016-05-10 14:48:41

colommbo: Rosťa...to nejsem já. To by mě zajímalo na základě čeho vyměnil váhu. Podle chyb uložených v jednotce určitě ne. Jestli jo, pak to byl výstřel do tmy. Anebo podle dat?

No v každém případě dobře, že jezdíš. A váha se skutečně nedá opravit.

2016-05-10 15:07:41

alzafir: Tehdy jsem ještě nevěděl...


Odpovědět