Fórum - Téma


aretace rozvodů X20 DTH


Fórum Vectra B aretace rozvodů X20 DTH

Informace o modelu: Opel Vectra B

Diskuze o vozidlu

1998 Vectra B 2.0

1 fotek  |  30 diskuzí

Výkon motoru 74 kW (101 PS) při 4300 ot./min. Točivý moment: 230 Nm (170 ft/lb) při 1950 ot./min. Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 995 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, Y20DTH.


1  2

2013-06-03 12:16:37

max22: Tak já jdu kopat tunel do banky a pak se stavim

2013-06-03 12:58:57

ok budu se tešit

2013-09-15 09:26:07

max22: Hola hola chlapci vzdyt je to tak jednoduch udelat rozvody i bez pripravku staci trocha sikovnosti

Tak kliku dame na risku do horni uvrate,ryska je na bloku motoru a na vacce ze strany vakuove pumpy je prorez a vyvrtana dírka.prorez musi byt vodorovne a dírka na horu k neby pokud jsou takto nastaveny nepohnou se a cerpadlo zustane nastavene osobní zkušenost.

Co se tyka gumiček na vstrikach tak ty co jsou na hore se vyndají v pohode a daji se vyndat i nasadit i s nasazenou vackou ale je to torchu o zrucnosti.co se tyka gumiček ve hlave uvnitř tak ty není potřeba menit

2013-09-18 15:15:24

jaradar76: já ani netušim jak se ty vstřiky vyndavaj.. nikdy sem to nedělal proto si na to sám netroufam protože auto potřebuju každej den na cestu do práce takže jestli bych tam něco podělal chodim 20km pěšky

2013-09-18 16:13:47

kubajszs: Ahoj tak vstřiky jsou tam nastrcene z vrchu a drzi na gumičkách a z vrchu na kleme kterou dotahujes na dvacet nutnu ale daji se krasne vyndat dvěma sroubovaky proti sobe

2013-09-18 16:17:11

jaradar76: Takže by stačilo vytočit šroub, vytáhnout vrchní část vstřiku a pak ho vycvaknout nahoru? teda jestli sem to dobře pochopil.

2013-09-18 23:59:48

kubajszs: Tak pokud by si chtěl meninit tesneni které se nachazi na vstrikach uvnitř hlavy musíš si nejprve nastavit motor tak aby 1 valec byl v horni uvrati presne je na boku motoru ryska,pak musíš povolit kolo na vacce a vyndat sroub,pote povolíš celou vacku a vyndáš ji pryc,sundas klemi ze vstriku a gumičky na vstrikach odstranis, dvěma většími sroubovaky proti sobe opatrne a pomalu budes pacit dolu a vstrik ti bude pomalu vysouvat nahoru.ta se to da zmaknout i bez pripravku

2013-09-19 17:03:55

jaradar76: Ok díky za radu pustim se do toho až budu mít zase o víkendu službu to je na dílně klid

2014-10-17 19:33:12

jaradar76: ano menil jsem to taky a vubec zadne pripravky jsem nemel,jen jsem si vsude udelal carecky,na remenici,vac.hridel,ozub kole., a panecku jak mi ted pekne startuje na hned

Venca49  
Václav
2014-10-17 20:30:46

Na těchto motorech jsem měnil těsnící kroužky(gumičky) na vstřikovačích mnohokrát.Nemusí se vyndavat vačka,ani odpojovat řetězové kolo.Stačí odšroubovat horní část ložisek vačkového hřídele,vačkový hřídel opatrně od zadu nadzdvihnout,je ze šikma.Samosebou musí být odšroubovaná vakuovka.Pak se nechá dělat ostatní,vyndat traversy,sundat těsnící kovogumičky,dát nové a smontovat.Mají se dávat nové M6 šrouby na traversy.Utáhnout je rukou pomocí golového nástavce a pak o 360°.To je jednou dokola.Stačí,aby se těsnění nerozmáčklo.Je to tak popsané v instrukcíchOpel.


Odpovědět

1  2