Fórum - Téma


ANTARA pokračuje...


Fórum Antara ANTARA pokračuje...

Manuály  |  Inzerce  |  Model Opel Antara  |  Naše vozidla


1  2  3

2017-01-24 13:45:39

Mne to začalo po pár měsících provozu, tak cca 8.000 km najeto. Snažil jsem se vypozorovat jestli to nemá souvislost s najetými km, krátkými trasami prostě čímkoliv, ale projevovalo se to uplně náhodně....nezávisle na tom kde jsem tankoval a jestli auto jezdilo po městě nebo jsem dal po dálnici 500 km...osobně jsem taky názoru že jde o vadné vstřiky nebo ventil, ale vstřiky byly na diagnostice a nenašli na nich nic neobvyklého....tak nevím. Prostě nepovedený model...

VIDEO0033.mp4  |  Více info

Antara a problém s motorem

2017-01-24 21:53:06

Tak mám jedno vyjádření od prodejce. Tam bude nějakej zásadní problém a Opel to zametá pod koberec.

Hi,

The car has little fire in the engine room. Some cables were cut.

The engine is technically OK.

Autobedrijf G.H. Wessel B.V.

www.auto-wessel.nl

https://www.auto-wessel.nl/15708

2017-01-24 21:56:57

georgethebest: Sundat plastový kryt vrchní. Vzít stetoskop a zkoušet odkud to jde.

2017-01-25 15:28:38

to zkoušeli mechanici opelu došli k závěru že je to dvouhmotností setrvačník a vyměnili ho. nebyl

2017-01-25 17:12:00

georgethebest: ve tvem pripade si dovolim tvrdit ze je to VSTRIK zadna diagnostika nepomuze, jedine co pomuze je: vsechny vyndat a dat na stolici a podivat se jak a kolik práší. zanedbani tohoto by mohlo vest k totalni destrukci casti motoru (propaleny pist atd.) je mozne ze by pomohl bankovy test prepadu nafty. tento test neumi rici jestli vstrik spravne práší, ale umi rici zda dava spravne mnozstvi nafty. pokud by byl pridreny a nedaval naftu jde do prepadu podstatne vice nafty a naopak pokud by tekl slo by do prepadu mene nafty nez ma. test neni 100%ni, ale neco ukaze. pokud ne tak ven a stolice a test. nedela to hlavne za studena?

Test vstřiků  |  Více info

2017-01-25 17:18:39

Já jsem taky názoru že to byl vstřik, což se časem ukázalo na diagnostice. Bohužel mi to servis ani importér neuznali, argumentovali špatnou naftou a vypršením záruky. Vozidlo Antara jak jsem již deklaroval jsem se poté co jsem dal 16.000 kč za nový vstřik rozhodl prodat abych neriskoval dalšich 3 * 16.000 kč za další vstřiky.

Ono dnes se stejně všechno svádí na špatnou naftu...vedoucí servisu mi třeba tvrdil že když řeší obdobný problém se značkou MB tak jim němci pouze napíšou že reklamaci vstřiků neuznávají - v německu se jim to " prej " nestává protože mají kvalitní naftu a my ne...

Ale kde pak tankovat ? Beru jen VERVA a u Euro Oil tu naftu bez biosložky.....a s ostatními vozy nemám absolutně žádný problém...

2017-01-25 17:24:41

10mega: Vyjma Zafiry mam jeste 330d starou e46, ma to cca 160kW a 460Nm nebo tak nejak. A CELOROCNI prumer je 7/100, 225/45/17 letni i zimni. Je pravda ze 80% cest jsou cety 300+ km, ale zase zcela mimo rychlostni limity. Jezdil sem s nim dalky vetsinou na noc, ovsem mimo dedin 110 - 140, dalnice 140 - 180. A hmotnost auta je 1780 kg + lidi a batozina a palivo, takze ralne okolo 2000kg! Zbylych 20% ciste malomesto, takze co 150m krizovatka a semafory nebo dej prednost. Jednim slovem stale stojis. V takovem rezimu nesla spotreba nikdy nad 8,8/100. Bavime se o trilitru, kdyz by to nekdo nepoznal. Asi ne nadarmo ten motor vyhraval nekolik let po sobe motor roku. Jinak treba Trafic 2.0 dci 84kW ktery je vahou silne nad 2t nam jezdi za 7,6/100. Ten ovsem jezdi v zakonnych rychlostnich limitech. jednoduse mi tebou uvadena spotreba prijde moc. Ale ono si DPF a euro 5/6 vybira svou dan no. Jine vysvetleni nemam. Pokud je motor v poradku a nejezdis s tezkou nohou.

georgethebest: nevim jaky typ vstrikovacu ma konkretne tento motor v Antare, ale postupne se prechazi na tzv. piezo vstriky - jsou "omnoho" rychlejsi a presnejsi v davkovani paliva a samozrejme umeji i vyssi tlaky - pokud je me znamo. i by tomuto vstriku odpovidala cena, pokud nema opal nadsazenu cenu vstriku. hlavni dve nevyhody, ktere tyto vstriky maji jsou: cena a vydrz a dalsi problem je ze nejdou ani moc repasovat. to by sem mohl prispet nekdo kdo vi vic.

ad nase nafta: jeji problem je velky obsah parafinu, ale hlavne je sucha. jedina moznost je aditivum a nebo maly stamprdlik obycejneho oleje do kazde nadrze. pak by se vstrik nemel tak rychle pridrit. a bio slozky - to radej pomlcim, to bych se jen rozcilil.

2017-01-25 20:56:46

vstřikovače Delphi.

2017-01-25 22:08:03

trollik1: jen sem si precetl vyrobce a uz sem se krizoval. to sou smejdy! neumeji nic ani klimatizace. hruza a zase jen hruza.

2017-01-27 10:55:30

Však od 2016 roku již přešli zpět na 2.0cdti a již 6 kvalt F40 už vychytanej. Ale sežene se na nej všechno. A již i verze 4x2. To bude do budoucna dobrej kup.

Převodovka 5 kvalt odcházela pro Antara I. Nešlo řadit. Asi synchrony. Jak tam někdo nalil špatnej olej a nebo neměnil,tak to šlo do kytek. Rozdělával jsem převodovku již 7x do peugeota 405 a 1x Peug.Partner,kde jsem menil synchrony.A docela v pohodě. Někdo z toho tenkrát měl strach,ale je to brnkačka.Antara 2.0 CDti To bude do budoucna dobrej kup. Teda pokud to nemá Delphi. Ale prodává se sada na repasi Delhi. Doma by se to zvládlo.Viz druhá obsáhlejší diskuse.

2017-01-27 16:45:24

S převodovkou jsem taky válčil, občas nešla zařadit jedna a dva tak ji taky ještě v záruce seřizovali...

2017-02-02 06:59:06

Tak nikdo zatím nenašel co se to děje v tom motoru 2.2cdti?

čekám až posílí koruna a jedu pro něco. Tak bych rád,pokud bude známej ten problém,abych věděl na co se připravit.

2017-02-05 09:34:16

Kdepak, ticho po pěšině Koukal jsem na netu ale krom podobných zoufalců jako já co jim klepe motor a nikdo jim není schopen ani ochoten pomoct nikde ani zmínka.....Na tvém místě bych tuhle motorizaci radši neriskoval...

2017-02-05 14:17:03

Podle mě je to původem 2.2 dCi z Rencka - legendami opředená HRŮZA. Zbytek najdete na netu. Zdůrazňuji však, že motor sem naživo nikdy neviděl a tedy je to jen dohad. Někdo by to ale mohl potvrdit. Nebude těžké se podívat na oba motory a najít shodu a nebo ji vyloučit.

2017-02-05 17:07:44

Našel jsem par debat na webu většinou z německa kde si uživatelé taky stěžují na neustálé technické problémy a klepání motoru.....náhoda ? Nevěřím

2017-02-07 14:40:55

S talianskym srdcom

Testované auto poháňal turbodiesel z dielní talianskej spoločnosti VM Motori. Má objem 2,2 l a konštrukčne vychádza zo staršieho naftového dvojlitra (RA420) od toho istého výrobcu. Väčší objem konštruktéri získali zväčšením vŕtania z 83 na 86 mm a zdvihu z 92 na 96 mm. Dlhozdvihová charakteristika je predpokladom jeho dobrej pružnosti.

http://auto.pravda.sk/tes...rie-ale-kopcov-sa-neboji/

chce se to podívat i do RUSKA,ale ten Google překladač je hrůza.

a taky na CAPTIVU 2.2 CDTI....Taky někde diskuse může bejt.

2017-02-07 14:47:37

http://www.cars.cz/autore...-1349087112174204970.html

2017-03-09 22:45:06

tak užněkdo na něco narazil, čím vzniká to klepání?

M.P

2017-04-21 13:41:46

Tak jsem byl v servisu se svou Vectra C. A ptal se známého na tu Antaru 2.2 CDTI. Takže nebrat ani náhodou. Je tam prej nějaká výrobní vada. Prej mají někde těsnící plochu něčeho 1mm. A to je abs.nedostatečný. Něco mezi blokem a hlavou nebo co. Ještě se poptám podrobně. Prostě velkej problém. A museli sundat vstřikovače. Nechali je perfektně zabalené v naftovým hadru ve zvláštní krabici 4 dny. A po montáži auto ani neťuklo. 3x zalepený,takže repas pomohla. 1x komplet novej vstřikovač. Říkal,že do tohohle motoru ať mě to ani nenapadne jít. když viděl rozdíl masy materiálu Delphi vstřikovačů na 2.2 a starej model 2.0D Bosch vstřikovače tak už podle pohledu mu bylo jasné,že ten motor 2.2 bude nějak problematickej. Ten vstřikovač je skoro poloviční na těle.A to se musí někde projevit na vnitřních komponentech.

2017-04-24 10:10:34

Koukal jsem se minulý měsíc a najednou byly bazary plné antar tak dva tři roky starých s tímhle motorem. Náhoda ? Kdo ví


Odpovědět

1  2  3