Fórum - Téma


AGR VENTIL 1.7td 50Kw


Fórum Astra G AGR VENTIL 1.7td 50Kw

Informace o modelu: Opel Astra G

Diskuze o vozidlu

1999 Astra G 1.7

34 diskuzí

Výkon motoru 50 kW (68 PS) . Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 700 ccm (104 cui).


1  2

2014-07-02 15:11:53

Ahoj chlapy,

Potřebocal bych sehnat či poptat u Vás to to takzvané kurvítko nemohu někde na internetu sehnat a ani u nás na vrakárně žádné uspěchy

2014-07-02 15:13:53

732147661: ještě bych se zeptal že ta tyčka neboli jehla by se měla pod tlakem hejbat a ta je uplně za seklá :/

2014-07-02 17:12:16

732147661: Zkus napsat soukr. zprávu kolegovi Jurajovi http://www.club-opel.com/...?id=10345&select_img=8428 - u stejného motoru čistil EGR a mohl by si ještě pamatovat...

2014-08-10 15:51:49

Ahoj Chlapy,

Tak jsem to kurvítko vyměnil a stále mi to hlasí na diagnostice to same agr ventil tak jsem vyměnil i ten elektrický ventil a opět stejný problém tak jsem ještě vyměnil vakuum pumpu a taky nic stale to píše agr už nevím co stím mam dělat :/

bad64  
2014-08-10 15:55:24

732147661: Pokud ti to zůstalo jako závada v počítači jedině to nechat odstranit přez diagnostiku.

2014-08-10 19:26:29

bad64: No na diagnostice jsem byl vždy po výměně dílu vždy to vymazaly a opět se zobrazí stejná chyba,,,,rosvítí se ta skur** kontrolka motoru a auto mi jede na nozouvý režim nevím co s tím už kdyby to šlo alespoň nějak vyřadit..

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-08-10 19:30:20

732147661: Kabeláž je OK? Myslím od EGRu k jednotce. Pak může být nakopnutá sama jednotka (právě okruh EGR ventilu)......

2014-08-10 20:04:11

kopejda: NO když jsem byl u elektrikaře tak zkoušel napětí do Egru a štava tam jde nevím potřeboval bych to někam dát a aby to konečně někdo dal do kupy byl jsem ted u jednoho pana který děla opely 10 let ale bohužel 1.7 nikdy nedělal :/

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-08-10 21:08:56

732147661: Tady je každá rada drahá, najít někoho, kdo umí co ten pán a ještě k tomu má a umí dělat s diagnostikou. EGR jde otestovat na funkci a je vidět v live datech (i za jizdy) jak se chová. Nejen egr, ideální je zkontrolovat všechny akční členy......

2014-08-12 22:57:29

Zdravím tak jsem ještě zjistil že se mi rosvítí ta posrana kontrolka vždy když zařadím 4 a mám míň než 2000 otáček a když přejde přes 2 tis tak shasne,,,normalně nevím co by to mohlo být

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-08-12 23:03:05

732147661: Vzít diag sebou na cestu a koukat do live dat, co se dějě. K tomu Egru, že na něj jde štáva, neznamená, že se také vrací zpět do ECU v takovém napětí, které odpovídá poloze ventilu......

2014-08-15 18:51:56

kopejda: No to by mohlo pomoct ale neznám nikoho kdo by mě mohl zapůjčit diagnostiku ale i kdybych jí sehnal tak mi by to bylo na prt poněvač nevím jak to má fungovat..:(

2014-08-21 16:27:51

kopejda: Tak jsem zakoupil diagnostiku OP-COM a koukam na to když jednu ale nevím přesně naco se mám dívat takže mi je to na prt chtělo by to bud čestinu ,nebo manual alepson :D

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-08-21 17:04:53

732147661: Ani jedno nemám....... Sleduj položky EGR valve (jsou v % a v napětí....) Učím se s tím sám nebo od kamaráda co má víc zkušeností....

2014-08-21 18:32:14

Jo na to jsme koukal :D no tak to mám 95% běhá to cca od 95% do 0% a pak to zamrzne na 1% a hazí mi to tu chybku :(

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-08-22 08:20:20

732147661: Máš toto?? http://www.club-opel.com/...41227/full/egr-x17dtl.jpg

Jestli jsi egr vyměnil tak tam ještě je ovládací podtlakový ventil - to co vidíš diagnostikou. Najdeš ho na konci hadičky co vede od vlnovce na EGR ventilu velkým obloukem na předek motoru. Ten zkus vyčistit nebo vyměnit..... Nic dalšího k egru není.......

2014-08-22 13:11:16

Vyměnil jsem to z vrakoviště,měnil jsem EGR ventil mechanický i ten elektro hadičky a dokonce už jsem vyměnil i vakuo pumpu a furt stejný problém jen nevím jestli je normalní když jsem sundal tu pumpu že v ní byl olej,....A když jsem měnil ten mech EGR tak v něm byl olej ....

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-08-22 14:03:26

732147661: No jo, ale to nikdo neví, jestli ten EGR a jeho ovládací ventil správně fungují.... Čistil jsi je před montáží??

Všude olej není dobré, ve vývěvě asi trochu být může ale jak se dostává do hadiček podtlaku a následně do egu atd., tak je vývěva špatná.....

2014-08-23 16:37:19

Hoj ,tak jsem dneska vše důkladně zkontroloval vyčistil jsem hadice protáhl jsem je čističem brzd a zkontroloval jsem pumpu teda bylo tam hodně oleje tak jsem to důkladně očistil a vyměnil jsem pumpu protože jsem měl EGR ventil plný oleje tak jsem sjel na vrakoviště pro jinou ...nechal jsem ho běžet cca 20 min a projel jsem to 100 km ale chyba se stale oběvuje tak jsem se podíval znova jestli hadice jsoou čisté a jsou takže pumpa funkční :) .....Ještě jsem zkontroloval EGR mechanickej jesti je čistý a funkční a ten běhá volně...Tak jsem ho zpět namontoval připojil hadice a jel jsem to projet s diagnostikou..... Zde posílám obrázky co mi to napsalo každopádně není to stejné vždy něco jiného pak jsem našel ještě nějaké nastavení EGR ale vlastně nevím na co to je tak bych potřeboval poradit co to vlastně je...

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-08-23 22:28:28

732147661: Ten prostřední dialog - klikni na tlačítko "read adjustments" ať víme co je nastaveno pro EGR..

K chybě P0400:

Recirkulace výfukových plynů (EGR), ventil je vakuově řízený ventil, který reguluje množství výfukových plynů jež mají být znovu nasáty do válce. Řídicí jednotka (ECU) určuje, množství na základě zatížení motoru, teplota a dalších podmínek. Pokud ECU zjistí, že množství výfukových plynů vstupujících do válců bylo nedostatečné nebo neexistující, uloží tento kód chyby.

Příznaky:

žádné příznaky se pravděpodobně nevyskytují než MIL (kontrolka funkční poruchy). Nicméně, se zvýší teplota spalování a zvýší se emise NOx. Někdy si můžete všimnout tupého místa v tahu motoru, nebo může vstoupit do režimu cukání, nebo zobrazit EML kontrolku.

P0400 Kód může znamenat, že se jedna nebo více věcí z následujících stalo:

Špatné napájení z palubní sítě EGR ventilu, který omezuje průtok výfukových plynů.

Vadný EGR solenoid.

Vadný EGR solenoid elektrický.

Elektrický svazek vakuové linky je poškozen.

Odpojený elektromagnetický ventil EGR.

Vadný EGR ventil.

Možná řešení:

Vzhledem k tomu, že EGR ventily jsou odlišné, nebude jedna zkouška stačit:

Pomocí diagnostického přístroje, zkontrolovat ovládání EGR ventilu s běžícím motorem. Pokud se cuká motor, problém je pravděpodobně občasná potíž s kabeláží nebo přerušované blokování ventilu. Pokud motor neklopýtá, zkuste ovládání EGR ventilu ručně, pokud je to možné. Odstranění ventilu a čištění všech kanálů bude nutné. Kontrola solenoidu se obvykle provádí pomocí diagnostického nástroje, protože většina elektromagnetů pracuje s pulzním cyklem napětí, spíše než konstantním napětím. Zkontrolujte všechny podtlakové potrubí, hadice atd. na jakékoliv poškození. Vizuálně zkontrolujte elektrický svazek solenoidu a solenoid nebo nahradit EGR ventil.

Související kódy

P0401 P0402 P0403

Víc toho k EGR ventilu nemám....


Odpovědět

1  2