Fórum - Téma


Agila 2001 tříválec klepe jak nafťák


Fórum Agila Agila 2001 tříválec klepe jak nafťák

Informace o modelu: Opel Agila


1  2

2013-02-01 18:05:44

Mám problém s hlučností motoru.Benzínovej motor mi klepe jak nafťák.nevíte někdo čím to může být.

2013-02-01 18:28:40

Málo informací, brachu... Je to ten menší tříválec nebo větší čtyřvál, kolik má (asi) najeto, klepe jen studený nebo i zahřátý, jaký máš v motoru olej... První, co člověka takhle napadne, jsou hydroštely...

2013-02-01 18:44:23

malej tříválec ,najeto 130000,klepe studený i zahřátý

2013-02-01 18:50:01

Mno, ty malý tříválce jsou obecně takový traktoroidní, ale je to jejich zvukový projev a dá se na to zvyknout... Dříve měl motor zvuk jiný, tišší a až teď pozoruješ zhoršení...?

2013-02-01 18:54:21

koupil jsem ho ženě v bazaru.po cca 3měsících a asi 700km najetých začal klepat jak diesel.v bazaru mi nabízej slevu abych si to mohl opravit ale nevím co mě to bude stát.má to jeden háček nesmí se otevřít motorjinak mi neuznají reklamaci.takže těžko nějakej mechanik odhadne cenu za opravu

bad64  
2013-02-01 18:56:39

Jaká tam máš olej,jak delouho tam je?

2013-02-01 19:00:35

olej podle štítku novej ale co to z hlavy nevím

2013-02-01 19:04:27

Jinak žena tvrdí že občas je cítit zápach když někam dojede.

2013-02-01 19:09:32

Je to nějaký takový zvuk...? http://www.youtube.com/watch?v=Aqmt-Tnfybw Rozvody jsou řetězem, tož jestli není (už) volnej (vytahanej) řetěz nebo špatnej jeho (většinou hydraulický) napínák, řetěz pak špatně nabíhá na kola vaček a může to vydávat divný zvuky. Proto jsem se ptal, jaký je v motoru olej...

2013-02-01 19:13:35

Příčinou zápachu, o němž se zmiňuje žena, by mohlo být špatně těsnící ventilového víko, olej pak prosakuje a občas se dostává až na svody, kde se pálí a smrdí to přesně jak spálená guma...

2013-02-01 19:18:38

tak ten zvuk je naprosto identickej.vypadá to že jsi uhodil hřebíček na hlavičku. Nevíš na kolik může přijít oprava

2013-02-01 19:27:36

Já skutečně nevím, na co jsem uhodil, jen mě to napadlo, ale určitě se tady k tomu vyjádří ještě někdo mnohem erudovanější a zkušenější... Na kolik může vyjít výměna, to nevím, ale jelikož třeba v Auto Kelly nabízejí celou sadu (řetěz + lišta + napínák) za cca 4tis.Kč (výrobce FEBI, kvalita žádná extra, mají i jiné výrobce a dražší, na druhou stranu AK je hodně drahý), tož bych to i s prací odhadoval tak kolem 6 až 7tis.Kč, samosebou podle ceny dílů...

2013-02-01 19:30:55

díky moc.

2013-02-01 19:36:29

Pokud by se ti podařilo usmlouvat slevu třeba deset tisíc ("v servisu mi říkali, že jsou to šály na klice a musí ven celej motor...") a byly by to skutečně "jen" rozvody (a opravdu ne ložiska na klice), můžeš za to pořídit v klidu opravu včetně případného přetěsnění ventilovýho víka a budeš mít pokoj prakticky nafurt. Ale zatím, bohužel, nevíme, jestli jsme to trefili správně...

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-02-01 21:00:15

Tý ujo to je kravál jako hrom, s tím bych nejel ani metr......

Jestli se to má takto - nejspíš to budou jen ty rozvody řetězem.......KO......

Ještě bych počkal, co řekne Hansdob a bude jasno.....

2013-02-01 21:04:02

To není přímo z toho auta, Michale, neboj...

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-02-01 21:13:37

Ale říká, že je to stejný a že jsi uhodil hřebík na hlavičku.......tak lze předpokládat, že to bude hodně podobný......

2013-02-01 21:24:09

Asi ano, bohužel... Uvidíme, co na to Hans...

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-02-01 21:29:52

Sorry za OT - na mým služebáku (V2 tsi) mám už druhou sadu rozvodů v garanci a zase to začíná mít chrastivý zvuk (najeto mám 25 tisíc km)

Je to ostudnost ty řetězy - ale už jsme to tady na fóru někde řešili......

2013-02-01 21:36:14

V2 tsi...? A je to pravda, dneska se nemontujou řetězy, ale řetízky a pak to má něco vydržet a je to napříč celým automobilovým spektrem, kupř. slavnej koncern už se taky vrací zpátky k řemenům...


Odpovědět

1  2