Fórum - Téma


Agila 1,2 12 v 43 kw zhasina motor zatepla


Fórum Agila Agila 1,2 12 v 43 kw zhasina motor zatepla

Informace o modelu: Opel Agila


1  2

2016-08-19 18:51:55

Ahoj pisu si o radu,protoze sem zadne info o techto zavadach na oplech nenasel. na zmineme motoru se deje to,ze jak motor dosahne teploty nad 90 stupnu tak bdu samovolne zhasne a nebo casteji,kdyz se splapne do otacek a jak pomalu pada na volnobeh tak se jakoby udusi. vymenil jsme dilo kliky,ale dneska jsem pochopil,ze to je uplne neco jinyho. mel sem posivicneo aj na cerpadlo,ale po zdechnuti je stale slyset. sere me,ze na diagnostice nevidim tlak paliva,ale chce to mozna origo.cistil sem klapku dival se na nejake konektory. nenasel sem cidlo teploty i kdyz neverim,ze to by mohlo zpusobit zdechnuti. nejake typy?

2016-08-19 22:46:30

No, jestli jsem to správně pochopil, tak i po zhasnutí motoru bez vypnutí zapalování, je stále slyšet běžící palivové čerpadlo. V tom případě je jasné, že čerpadlo nedává dostatek paliva, normálně fungující je slyšet po zapnutí klíčku tak cca 5 sec, než natlakuje vstřikovací systém a pak se vypne, dokud palivo nevstřikuje do válců. Podobný problém jsem měl u Nexie, výměna čerpadla vše vyřešila. Palivový filtr jsi kontroloval?

2016-08-19 22:57:58

Zatim ne dost me nasralo to,ze kvuli kontrole kabelaze cerpadla a samotne demontaze s emusi sundat nadrz na to nejsu zvyklej. nicmene sme to sel znova testovat nekdo tady radil v jine diskuzi at se vylouci odvetrani nadrze sudnanym vickem tak to nepomohlo. ale proste teplota mezi 88-96 stupni to zdecha. vim,ze cerpadla delavaji problemy,ale tohel omazite po otoceni klicku azse natlaci a jede relatko jsem prehodil at vyloucim. jeste sem cetl o cidlu teploty to prej je na pumpre zitra mrknu na konektor a kabelaz a o AGR ten zkusim taky sundat a vycistit delal sem jen klapku a ta byla strasna,ale volnobeh klidny a drzi krasne otacky

2016-08-19 23:08:21

Ta uvedená teplota se mi zdá dost vysoká... mám stejný motor a po otevření termostatu se drží ručička teploty hned za 80. Jestli máš 96 st., dalo by se uvažovat o tvoření benzinových par, které se sice mohou stlačit na vypnutí, ale v motoru stejnou práci neodvedou.

Jinak to nutné sundavání nádrže je fakt hrozné, nevím, proč neudělali pod sedadlem víčko. Mně blbne ukazatel benzinu, ukazuje při plné jen 1/2 a při půlce už 0

2016-08-19 23:14:01

Ahoj. Jen tak po vesnicku. Jakou průtočnost na diagnostice ukazuje váha vzduchu? Je to prevít čidlo, které řídí přípravu směsy. Stávalao se mi u Corsy B 1,0 při stání na semaforu. Při zelené nešlo přidat plynu. Jak se udělalo teplo v motorovém prostoru bylo zle. Po výměně váhy bylo po problému. Pokud nebude jiný nápad- mám jednu plonkovní váhu dobrou doma. Pokud pořešíme poštovné atd, mohu zapůjčit.

2016-08-19 23:19:32

Sundání nádrže není nakonec až tak zlé. Jsou to 4 šrouby držící nádrž, sundat plnící hadici, tlakovou hadici k motoru a odvětrání od motoru. Stačí hevírek pod nádrž, uvolnit ji, pak posadit na zem. Dál mírně přizvednout auto a nádrž vysunout dozadu ven.

2016-08-20 00:54:58

vahu vzduchu prej menily,ale,ze by zpusobovala zdechnuti to je to same jak s cidlem teploty nikdy sem to u zadnych aute nezazil.

ta teplota je vysoka,prototze to silimuju stanim na miste az do pusteni sahary coz je u benzina v lete bezna vec.Rikal sme tomu znamemu at neceka,ze to vyresim

bad64  
2016-08-20 08:08:11

opelagila10: Dobrý den při registraci na club Vám mimo jiné byla doporučena stránka o doplnění profilu o vozidlo a motorizaci kterou jste zřejmně opomenul(a).Pokud vozidlo Opel nevlastníte stačí zapsat v Nastavení Změna profilu a dále ve VZKAZUJI vozidlo Opel nevlastním.Pokud budete tyto údaje nadále ignorovat může se stát,když budete potřebovat nějakou radu tato ignorace se obrátí proti Vám tím,že se nedočkáte odpovědi.Pokud máte vozidlo utajené je to jako by nebylo doplněno jelikož ho nevidíme.Super-Administrátor

2016-08-20 09:19:05

Jak jsem psal dříve, potíže jako zhasínání motoru za tepla, třeba na červené i 3x k tomu špatné startování, třeba až na několikátý pokus byly u minulého auta Daewoo Nexia - v podstatě OPEL Kadet/Astra F po serii výměn všeho možného odstraněny až výměnou palivového čerpadla. Původní totiž bylo nějak zbastlené s zalomenou hadičkou a přiškrcenou cestou od sítka k čerpadlu. Ale u auta pořízeného bez STK (prošlo zcela v pohodě bez přivírání oka) za nevídaných 6 000,- Kč, to bylo OK.

U Nexie existoval kablík, jehož zapojením k proudu bylo možno odpojenou hadičkou nastříkat do sklenice za tuším 15 sec 0,5 l benzinu. Mně to nastříkalo jen něco kolem 0,2 l, takže bylo jasné, co objednat k výměně. Možná něco takového má i Agila.

2016-08-20 12:16:39

Dneska jsme to vzdal. zkousel sem vsechny snimace co sly odpojit abych v nouzovem rezimu zjistil jestli zdecha a deje se to stale. takze sem ho poslal do oplu na live data. Je blbe se trapit se znackou co vubec neznam fiat byhc resil klidne 14 dni,ale o tomhle vim prda pul co jsme za ty 3 dny zjistil:D

2016-09-20 19:47:44

Zdravím, můžu se zeptat čím to bylo? Máme úplně stejný problém. Díky

2016-09-20 19:50:51

říkám,že jsem to vzdal,ale známí mě eště přemlouvá abyhc to zkusil. nicméně jsme mu řekl aby první zajel do oplu na live data jestli poznají co ten motor zadusí. vyapda to jakoby na chvilku prostě zkolabovala škrtící klapka,ale,že to nic nenapíše a dělá to vždy jen na 90-98 stupních to nechápu

2016-09-20 19:58:04

servisák mi říkal at se kouknu jestli jste zkoumal teplotní čidlo a termostat,že je divné že se to někdy tak přehřeje. Já jezdím běžně na teplotu kolem 85,ale když je vedro tak se někdy stane, že to jde přes 90 a nastanou ty problémy co popisujete

2016-09-20 20:04:11

topm auto drzi teplotu vpohode ,ale ja sem to umele vyvolaval,ze jsme vyjel kopec a na msite sme tocil nad 3 tis otacek abyhc to prehral sledoval jsme na diagnostice presnou teplotu.

ale tehda jsme zkusil odpojit veskere snimace bez kteryhc to v nejakem rezimu jede a stejne to zdechlo.

bad64  
2016-09-21 15:33:10

martafa: Dobrý den při registraci na club Vám mimo jiné byla doporučena stránka o doplnění profilu o vozidlo a motorizaci kterou jste zřejmně opomenul(a).Pokud vozidlo Opel nevlastníte stačí zapsat v Nastavení Změna profilu a dále ve VZKAZUJI vozidlo Opel nevlastním.Pokud budete tyto údaje nadále ignorovat může se stát,když budete potřebovat nějakou radu tato ignorace se obrátí proti Vám tím,že se nedočkáte odpovědi.Pokud máte vozidlo utajené je to jako by nebylo doplněno jelikož ho nevidíme.Super-Administrátor

2016-09-24 19:14:19

tak kamos po me chce at zkusim vymenit to cerpadlo a stim i nadrz,kterou nekdo sehnal. ncimene vubec s emi do toho nechce zaprve sem nikdy uplne komplet palivovou jendotku nerozebiral,ze ybch menil ciste cerpadlo zadruhe je to clekem drahe prodava se to jako sada cerpadlo,opravny kabel a nove sitko,ale cca 2500,- a kdyz sme nasle nahradu co nepisou,ze je na opel,tak je sice kolem 800,-,ale jestli to apsuje to nevim. stejne tomu neverim,ze by se jen pri 90-95 stupnich vyplo cerpadlo a behem vteriny se zase rozjelo tkato se vadne cerpadlo absolutne neprojevuje

2016-09-24 20:24:29

Jak jsem psal hned na úplném začátku, správná funkce palivového čerpadla je závislá na dostatečném tlaku benzinu u vstřikovačů. Benzin, který je dodáván navíc, se vrací zpátky do nádrže přepadem, ovšem je už ohřátý a tak teplota stále stoupá a patrně dochází i k vzniku par, které jsou sice stlačitelné, ale při vpuštění do válce jsou to jen páry a ne rozprášený benzin, takže efekt hoření nemusí stačit na udržení motoru v chodu. Existuje web. kde se nabízí dovoz dílů z vrakovišť z ciziny, tam se nechají sehnat levněji nádrže i s čerpadly pro Agilu.

Já koupil tady tachometr a motorek stěračů. https://autodily.automedi...agila-(a)-(h00)/1-84-4474

2016-09-24 20:32:43

vepe: Já bych řekl, že to bude právě naopak - dostatečný tlak paliva u vstřikovačů bude závislý na správné funkci palivového čerpadla... A páry, jež zmiňuješ, jakpak by se asi do válců dostaly, jedině snad ve formě bublin v palivovém vedení...? Takovéto úvahy se mi zdají už jako opravdu velmi vysoká dívčí...

2016-09-24 20:46:19

Sorry, přesně tak jsem to myslel, jen jsem to během šilhání na fotbal Viktorky špatně formuloval. Myslím, že výměně čerpadla se nevyhne. Vznik páry není závislý na přísunu vzduchu, parní kotel při přetopení změnou skupenství také bouchne. Tady ale tlak vnikne do válců, takže nedojde k explozi.

2016-09-24 20:58:11

Do nádrže se žádnej přebytečnej benzín nevraci, bo přepouštěcí ventil je přímo v nádrži a né u motoru na liště jak to bývá. Takže tlak, který dá čerpadlo navíc je odpuštěn hned v nádrži.

Já navrhuji změřit tlak na motoru na liště a je jasno a nemusí se nic košerovat.


Odpovědět

1  2