Fórum - Téma


Aditiva do oleje, únik oleje Omega C 2.6 V6


Fórum Omega B Aditiva do oleje, únik oleje Omega C 2.6 V6

Informace o modelu: Opel Omega B



2009-11-01 21:01:13

Ahoj,nemate nekdo zkusenost s aditivi do oleje pry to ma zamezit mensimu uniku oleje z motoru,myslim ze to trochu unika od pistnich krouzku,ale ty mam nove pretesnene v oplu v praze,prej chyba byla tam a odstranena ale po mesici mam zase chybove hlaseni ze chyby olej,podivam a zas tece,nechapu teda co tam s tim delali kdyz to tece,pomalu ale jiste dekuji za radu,nebo nevite o nekom kdo by mi to uz konecne odstranil??jedna se o motor 2.6 V6.

2009-11-01 21:04:43

Jako kde nebo na co mrkneš a teče???

2009-11-01 21:31:07

olej z motoru,presneji receno,nevim odkud presneji to vytika ale mam zase cely motor od oleje,zitra vyfotim a ukazu.

2009-11-01 22:11:30

ok....páč pokud máš motor od oleje, tak to asi určitě nebude "pístníma kroužkama". Ale spíš to vidím, že ti netěsní víko ventilů, olejová vana,...nebo něco takového...

To by mě teda zajímalo, co s tím v tom servise dělali...

2009-11-02 05:23:16

A na jaký způsob ty adetiva pracujou??? Vždyt by mohly ucpat nějaké kanálky a přestane mazat motor.

Vem hadr,otři mokrá místa a podívej se po zahřátí kde ten olej uniká. Pokud je jen spodek motoru,tak určitě vana,pokud je mokrý i vršek,tak pravděpodobně tečou víka ventilů,na V6 dost obvyklá závada, podívej se jestli nemáš svíčky od oleje,pak by to bylo jasný.

2009-11-02 20:48:54

ahoj, jestli máš olej na motoru aditiva ti nepomůžou. utěsňovač oleje působí na gumové těsnění motoru a regeneruje je. tzn. opět se stanou pružné, v době sáknutí aditivum pomůže ale při větším úniku je třeba montovat.

spíš popiš kde to teče a za jakých podmínek, studený nebo teplý motor nebo delší jízda a pod .

prodával jsem aditiva, pro přehled se podívej na stránky fa. wynns. tato firma se zabývá olejovými aditivy stejně jako STP, Bardhal a pod.. do teflonových zázraků bych nešel

2009-11-02 23:53:05

ahoj,tece to zhora,jen kdyz jedu delsi jizdu,jinak to musi byt jen male mnozstvi olej dolejvam tak decku za mesic,nebo kdyz si pc napise chybu,v tom servisu mi rekli ze mi pretesnili vyka ventilu,ale moc tomu neverim,kdyz mi predavali auto ptal jsem se zda menili i klinovy remen,prej ano,ale vubec nechali ten stejny tak jsem se vratil a pan mi rekl ze tam zase neni a ze jsem ho neplatil,na papire mam napsano sada rozvodu 1krat za 6000tic (bez nejakych drobnych)myslim si ze sada obsahuje i ten to remen,je to tak??a myslete ze m am na to zaruku,vsechny papiry mam.A ty aditiva jsem koupil ale radeji jsem tam nalil jen mensi pulku te lahvicky-zmenu jsem poznal ze motor je tissi za studena a pc zatim zadna chyba ale taky si myslim ze tim problem nevyresim,budu dal informovat.jinak dekuju za rady

2009-11-03 06:53:09

Pokud ti opravdu přetěsňovali víka ventilů a zase ti to kolem nich teče, tak to blbě utáhli nebo to prostě celé odflákli. Co se týče klínového řemene (předpokládám, že ten tam už asi není, ale místo něj je plochý drážkový), tak ten součástí "rozvodů" opravdu není. Při výměně rozvodů se mění rozvodový řemen, napínací a vodící kladky...to je ta sada. Osobně doporučuji i pokaždé měnit vodní pumpu,.....ta už není součástí sady a kupuje se zvlášť.

2009-11-05 21:13:28

pridavam obrazek odkud to tece?

Kdyz doplnim olej na rysky,tak jezdim tak mesic bez problemu,pak se obevy chyba check oil level,treba po delsi jezde po dalnici,doplnim trochu oleje a je zas klid.ani kapicky pod autem nejsou.

2009-11-05 21:17:28

to je snimač tlaku oleje! stači ho vymontovat a dat novy měděny či hlinikovy tesněni!

2009-11-05 21:29:55

To je fakt,kolik tak stoji i s tim tesnenim??a hlavne nevim kde ho presne najdu u 2.6 V6....

2009-11-05 21:42:21

tak čidlo nemusiš kupovat ne! většinou teče jen tešněni a to stoji asi cca myx 10 kč

2009-11-05 21:47:58

tak čidlo na ten tlak stoji 224 kč v elitu!

2009-11-05 21:57:03

jj dekuju ale to si sam asi nevimenim vid??

2009-11-05 22:06:15

vyměniš, stači ho najit ,odpojit konektor ,vymontovat dat těsněni a spatky namontovat a dotahnout!

kdyby měl tyct olej tak ho něčim zacpeš, ale nemělo by tam byt nic, možna uplny minimum!

2009-11-15 22:50:07

Mám stejnou omegu 2.6 v6 a dá se říci stejný problém. Nechal jsem dělat gufera ventilů a pístní kroužky. To proto, že motor ztratil výkon a občas slušně zakouřil při startování. To nejspíš proto, že jsem jí koupil starší a začal dávat kvalitní drahé oleje, čímž jsem nejspíš rozpustil všechny usazeniny. Přesvědčili mě o této opravě i komprese válců, které jsem si nechal změřit. Po té opravě se zvednul výkon i když si myslím, že ne tak jako když jsem jí koupil, zmizelo zakouření při startech, ale bohužel taky mi začal utíkat olej, jsou to špatně utěsněné víka ventilů. Snažil jsem se to přetěsnit i sám, zlepšilo se to na chvíli, ale po čase už to zase teče. Když jedu dravěji zdá se, že teče víc a stéká po výfukových svodech. Je pak dost cítit spálený olej když vystoupim z auta. Samozřejmě docela dost dolívam. Už raději nedávám kvalitní plnou syntetiku, ale obyč ne drahou polosyntetiku.

Teď se na to chystám znovu s novými těsněními pod ty víka a jiným snad kavlitnějším tmelem. Může tu být i druhý faktor a to velký tlak v tom prostoru pod víky ventilů, který tlačí olej ven. Tlak se tam může dostávat ze zdola od kliky apod. Chystám se změřit komprese abych zkontroloval jestli se vůbec povedla oprava, jelikož se mi taky nelíbí, že mám totálně zaolejovaný sání, což před opravou tolik nebylo. Jestli to tedy teď více nefouká zkrze kroužky dolu do skříně.

Někde jsem se dočetl o odvětrávání plynů z klikové skříně a z prostoru hlav pod víky ventilů. Vzadu na pravé hlavě na straně splujezdce jsou dvě hadice které vedou zpět do sání. Jedná silná pro odvětrávání kliky do sání a ta druhá slabá by měla podtlakem ze sání ovládat tzv. PCV ventil kterým se odvětrává prostor těch vík ventilů, zřejmě potom taky do té silnější roury. Jen jsem se to dočetl, jestli to fakt je k tomuhle nepotvrdim. Když jsem tu malou hadičku sundal na straně motoru/hlavy je tam jen dirka tak na větší jehlu a byla totálně ucpaná. Nevim jestli ta malá hadička je dohromady pro obě hlavy nebo na druhý straně najdu něco podobnýho. Na té druhé je totiž ještě horší přístup kvůli kabeláži tak zatim nevim co tam je. Zkusím tedy přetěsnit znovu víka + pročištěná tahle hadička a uvidíme. V týdnu to snad zvládnu. Je to trochu náročnější, aby se dostali dolu ty víka ventïlů je třeba odstrojit celé sání a i sací potrubí pod sáním je potřeba vyndat. Prostě hodně práce kvůli "blbý" výměně dvou těsnění pod víky.

Takže aditiva to nepořeší! Taky jsem je zkoušel a přišlo mi, že to situaci z výkonem a kouřivostí ještě zhoršilo, to bylo před výměnou gufer a kroužků. Zkoušel jsem BISHOP. U předešlého auto Opel ASTRA 1.4 jsem zkoušel silitec nebo jak se to jmenovalo a měl jsem stejný pocit spíše se to zhoršilo.

2010-09-16 22:43:19

Nemyslím si že je to tlakem.... Mám omegu několik let. Poprvé se to stalo v 75tis, vyměnil jsem jen těsnění vydrželo to asi rok, pak jsem měnil asi ve 130tis víko i těsnění, vydrželo to do 200tis a ted..? Ted to teče znovu a mám tam 260tis. Vždy to vydrží dva tři roky a víka jsou ohlá. Maďarské šméčko... Nevím co na tom chcete dotahovat....když je to udělané na dosed.. víc to dotáhnout nejde. A aditiva? hmm... já vím.. různé čistice vstřiků, látky zlepšující vlastnosti kouřivosti, oleje atd.. Pokud si chcete udělat auto.. doporučuju. Pár aut jsem už podobně vytuněných aditivem na vrakárně viděl.

Je to výrobní vada omeg a vědí to ve všech servisech....Kdyby ta víka byla z hliníku tak by se to nestalo.. Jenže Opel šetří...


Odpovědět