Fórum - Téma


Aditiva


Fórum Omega B Aditiva

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2011-12-25 12:54:15

Prosím Vás. Máte někdo zkušenost s aditivy? Omega 2.2 benzin. Prý se ušetří, při lití aditiva do oleje. Nechám si poradit, protože to není levná záležitost. Díky Willi1

2011-12-25 18:03:51

Zkušeností fůra.Liju aditiva do oleje i do benzinu.Ovšem čekáš li že ušetříš za benzinu tak se to asi neoplatí.Jen ti vyvrátím že to je drahě.Ze začátku liju čistící olej při výměně,cca 150 kč.Jak doplním olej dám tam třebe Lubrifilm cca 250 nebo něco co funguje.Pokud ti to žere olej tak utěsnovač oleje 150,-.Do benzínu čistič vstřiků a ventilů 160,-.čistíč chladiče atdAle nepočítej že ti to bude žrát o litry míň.Jen pokud chceš udržet motor a celou soustavu v kondici a mít dobrý pocit že jsi dal autu víc, tak určitě doporučuju.Je fakt že jsem neměl s motorem omegy nikdy problém..A spotřeba je většinou odvislá od řidiče.Můžeš třeba použít ty magnety na palivo??

2011-12-25 18:05:05

Prý se ušetří co? Ušetříš pokud do oleje žádný aditiva dávat nebudeš. Oleje jsou aditivované dost. Pro šetření motoru je rozhodně lepší včasná popř. časnější výměna oleje a filtrů. O úspoře paliva nemůže být řeč vůbec. Je to jen marketingový kec a evidentně to na spotřebitele funguje. Kašli na to

2011-12-25 18:18:20

Já bych to tak černě neviděl.Ovšem jaká ja častější výměna oleje??? mění se po 12000 tis.a náklady na výměnu cca 5l.za 150-250kč plus filtr Dávám olej 5W-40 a měním po 12000tis. Já to tam prostě liju a pokud mám info žádný mechanik neřekne ani ano ani ne.Je to na každém jak chce.Jen nevím proč u závodních aut se aditiva používají.Jak u rally tak okruhy......Ono by se to jinak nedělalo, kdyby to k něčemu nebylo.A že to vyrábí tak renomované firmy jako Sonax a STP atd......

2011-12-25 18:21:57

hmm, já šetřím tím že jezdím na vše co je mastný a hoří na hadru. Ale představa platit na pumpě ty nehorázný peníze za palivo a ještě do toho lejt za další peníze nějaký sračky to mě děsí.

2011-12-25 18:40:44

RADOHANO: Já to taky nevidím naprosto a nekompromisně černě. Třeba ty aditiva do oleje opravdu fungují proti úsadám, ale dnešní syntetiky těch aditiv mají fakt dost. Jak říkáš nikdo ti neřekne ano či ne. Je to pro každého jak usoudí. Možná klid na duši, že pro motor udělám maximum. Možná stačí nejezdit jak vemeno. Co se týká závodních motorů, tak tam už jsou nároky na oleje trochu jinde. Možná se tam dávají jen proto, že to sponzor (Sonax, STP...) zaplatí, ale vzhledem k životnosti závodních motorů na dva závody, se efekt vytrácí. Možná se tam dávají proto, že olej do daných podmínek se běžně nevyrábí a jeho zakázková výroba by byla ekonomicky neefektivní.

K častější výměně: třeba i dodržovat časový interval. Střídání teplot a srážení vlhkosti do oleje je nezávislé na najetých kilometrech. Když přijede chlápek na výměnu oleje po 15 tis. km tak je to v pohodě, ale jen do té doby než řekne že je to už osm let od výměny. Třeba já mám na 2.5 dti interval 15 tis. km, tak ho prostě pro klid duše měním po 10-ti. Roční interval raději už taky dodržuju

2011-12-25 19:39:48

osobní názor je ten že ty sračky oleji nepomáhají naopak si myslím že mu mužou uškodit jelikož výrobce oleje nepočítá s dolitím nečeho a dokonce to nedoporučuje většina výrobců

2011-12-30 17:55:35

Tak to dopadá když se o motor nestaráš.

bad64  
2011-12-30 18:49:55

To je určitě včasnýma výměnama oleje a nepřejíždění intervalu výměny a také používáním dobrého oleje.

bad64  
2011-12-30 18:53:45

Jinak ve všech autech mám 10W40 používám Valvoline a měním po 10000km s filtrem a filtrem vzduchovým a motory mam relativně čistější a to o hodně než ten na obrázku.Míla

bad64  
2011-12-30 19:02:42

http://www.valvolineeurop...s/durablend?category=cars

2011-12-30 19:41:51

Jo je jasné že toto je motor po praseti.Ale našel jsem diskuzi o olejích ,abych se dověděl více info..I výrobci olejů vyrábí aditiva.A vlastně pokud dáš super olej tak jsou už obsažené v oleji.Jsou tu ale pořát možnosti,proč jo.Snižení denenerace.Olej prý po ujetí cca 3-5tis změní z např 5W-40 na 10W-30. jinak dopručeno čistit výplachem.U starších motorů je dobré aditivum na zlepšení tlaků atd.Takže pokud máš motor nový a v super stavu a zajel jsi ho sám máš štěstí a bez aditiv.Já kupuju ojetiny a nevím jak to v motoru vypadá tak to tam liju.

2011-12-30 19:58:53

Podle mě je blbost dávat aditivum do blbýho oleje,když chci lepší olej tak si ho koupím a ten tam určitě aditivum bude mít néé a nic nemusím dávat nééé.A samozřejmě dodržovat včasné výměny,né že to budu jen dolejvat.Do benzinu bych dal maximálně v zimě velfobín nic víc,benziny jsou v tomto ohledu skromný.A co se týče nafty aditivovat,aditivovat,aditivovat a potom opět aditivovat a když to bude málo opět aditivovat.

2011-12-30 20:11:40

http://www.oleje.cz/forum/viewforum.php?f=1 tady je dost informací pro všechny

2011-12-31 10:02:41

http://www.uloz.to/121213...s-10-aditiva-do-oleje-pdf

2011-12-31 11:05:50

Hoď odkaz na ostatní mýty.Přečetl jsem a je to zajímavé.Jak jsem napsal dávám je do motoru a věřím jim.Kdo chce může používat aditiva, jen tam kde to má účel.Koupíš auto a nevíš co v něm je!.Dáš aditivum než vyměníš olej.?Nic nepokazíš .Dělám to vždy .Při výměně ,čistící aditivum.To má učel pro uvolnění usazenin.Do chladiče čistič a utěsnovač.Perfektně mě posloužil u Renaulta chamade z roku 1990.Nechladil a tekl.Nyní chladí a neteče.díky aditivům.Dávám je i do benzínu.Jak na zimu ,velfobin .Tak čistič vstřiků a zvýšení oktanů.Nikdy jsem neměl jediný problém.Najedu ročně 15000km a omegu mám 6 let a nikdy jsem na motoru nic kromě těsnění víka neopravoval.Olej neubývá,voda neteče.chladí perfektně ,táhne až do červených a dal i 250km/h .Mě to stačí.Do oleje jsem dal před dvěma lety ten Lubrifilm.Jinak vždy plnou syntetiku tak 5W40.Takže ten článek je určitě pravda,stejně jako moře jiných.Jenže kterému věřit.Který je opravdu pravda.??????Našel jsem moře odkazů .Jsou všechny na jedno brdo.Jednomu to pomohlo a druhý to zavrhuje.Tak proč se to vyrábí?? A proč to dělá i SCHELL?? OMW?? atd.A výrobci olejů je taky vyrábí a přitom je to taková blbost která podle jiných způsobí korozi motoru??Vždyť sterý olej by ji měl způsobit taky.Najsem ani doc.Prof.Ing ale selsky ? je to jako v politice.Bordel a šméčko na lidi.Podle toho co jsem našel tak lít jen kvalitní olej od renomovaného výrobce osobně přivezený z rafinerie?/stářím olej degeneruje/ nalít náplň a jezdit.Po cca 3-6 tis km výměna/pak olej už ztrácí na kvalitě a váže vodu a deneruje/Výměna za nový atd.To jsem tak vyčetl z těch chytrých vebů????To není z mojí hlavy!!Jinak bych to nechal na každém .Kdo má papíry je úředně prohlášen za homo sapiens.

bad64  
2011-12-31 11:13:10

Máš pravdu at si každý do svého vozu lije co chce.Většinou se stejně porouchá ten element mezi sedačkou a volantem

bad64  
2011-12-31 11:14:15

Jinak utěsnovač chladící soustavy používám také

2011-12-31 12:07:35

Mě kdysi dávno ,Měl jsem ještě Rapidku,ty aditiva poradil servisák.Znáš to.Škoda žrala vše.Vodu, olej, a nervy.Tak jsem nalil ty sajrajty a fungovalo to.pak jsem jen lil benzin.Je pravda že škoda a jejich motory byli specifické.Kdysi dávno se prodával ENEX. Nějaký sajrajt s armádních skladů.Prý aditivum pro motory vrtulníků atd.Asi blbost.Pak to zmizlo a není.Bylo to první aditivum po revoluci.Výroba ČSSR.

2011-12-31 13:40:11

ano souhlas. Jen jsem napsal svůj názor. Mno a k tvému popisu nemám problém používám tak já asi tak již mnoho let jsem nebyl na čerpací stanici ani s benz ani s dies autem zdroj benzínu již ale umrtvil na hranici 25-40 l měsíčně což nepokryje mé výlohy a tak jsem šel do dieselů. Leju do nich vše co maže na prstech a hoří na hadru všechny mám čipnutý honím je jak nadmutou kozu výměny oleje tvořím po 10-15tiskm jak to stihnu obě na 5W40 castrol edge do oleje nic do nádrže cokoliv na čištění pal soustavy používám ropný petrolej (80% procentní složka 98% všech aditiv) a ročně najíždím dnes již jen 80000km ale dříve to bylo i mnohem víc. Olej nedolívám, sračky do chl soustavy nedávám vyměním vadný díl. A problém nemám též žádnej takže tak asi k chováni k motoru velebnosti asi je vám na zvracení že?? no a to ježdění na olej mě naučili němci kolem roku 1993 a dodnes jim to tam frčí kde jakej boreček má v D přídavnou nádrž místo rezervy a jen před prodejem vozu odmontuje a dá do dalšího takže kdo si myslí že z D či A má pošetřený dieselový auto je na omylu jezdí na sračky jako já min třetina vozů. Já už mimo oleje jezdím na cokoliv víše popsáno a naftu šetřím na mísení na zimní provoz a do budoucna (narozdíl od sraček se nekazí)


Odpovědět

1  2