Fórum - Téma


ABC chip tuning ..... podvod za neskuteč


Fórum Pokec všeobecný ABC chip tuning ..... podvod za neskuteč



1  2  3

kawa, 2012-12-01 18:02:55 napsal:

Legálně to asi nesmí, Je to právě jako to dělal Cimbu - na prd a předraženě ale strašně. Někde snad na tom dieselpower je i graf z nezávislé brzdy - toho co Cimbu vypustil .. Průběh výkonu je .. Takže jestli jsi v podobném případě, tak ti nezávidím doslova vyhozených 30t Kč za chip který ničí motor .. Zajeď si do pořádný firmy, kde se 100% za špičkový chip vejdeš do 10t Kč a budeš se divit co to slovo znamená a jak dlouho s ním to auto dokáže vydržet .. (pokud už zase není načnuté tím blbým chipem co tam máš teď)

Pak také záleží na řidiči, auto aby bylo prohřáté než dostane nálož a po jízdě nechat pár min vychladnout turbo, olej měnit po 10-15tis km, atd atd. To tady nebudu rozepisovat, takové základní věci každej ví...

2012-12-10 11:48:30

Zdravím, jestli to bylo nebo nebylo legálně, nevím. Ale fakturu s razítkem mám doma dodnes. Tech chip je tam nějakých 9 járů. Na brzdě jsem nebyl, zkousel tam servisák i silnější ale moc se mu to nezdálo tak je tam 20 pr. navíc. S tak starým autem na chip jezdit nebudu, jsou to vyhozené peníze a těch není nikdy dost.

Takové ty zasady jízdy atd. mám nastudované, v tom problém nebude.

2012-12-10 11:58:38

Tak to je škoda... Možná bych si pro informaci alepsoň zajel na brzdu, jaký to má průběh To jako že ti řekl že je tam o 20 koní navíc? a co krouťák? Jak už jsem to někde asi psal, tak u chipu jde nejen o maximální výkon, ale také hladký průběh výkonu a krouťáku. Může se stát že auto o kterém majitel tvrdí že má 150 koní předjede auto které má "jen" třeba 130 koní. To proto, že např u toho 150 koňovýho auta - zrychluješ, pořád zrychluješ, výkon v nízkých nikde, potom najednou zabere na těch 150 koní, ale třeba ve 3000ot už prudce umírá, a ve 4000ot má třeba jen 110 koní, kdežto to 130 koňové má ve 4000ot třeba 125 koní. Hodnoty jsou orientační, ale myslím že takhle je to zřetelné... A to právě ukáže jen ta brzda, člověk to neodhadne. Nemluvě o tom, že výkon může být kolísavý, schodovitý,... To co máš v autě, to dle mého (bez urážky) není chip To je něco divného bez ověření od nějakého "nalejvače" z firmy... A kor u toho Oplika a před tolika lety To to ještě pomalu bylo v plenkách i u profíků co dělali jenom chip...

2012-12-10 13:13:20

Tak je jasné, že když mi navýší výkon, tak i krouťák jde nahoru a auto musí mí hladký průběh výkonu (proto tam nakonec nechal ten slabší chip). To je základní věc o které jsem myslel, že se nemusím zmiňovat.

Rozumím tomu co popisuješ. Pochybuju, že tam někdo něco, jak říkáš nalil, když mám doma origo chipy. Profící se to teprv učili, výrobci to již uměli....

Oktáfce 81 kW jsem dal nafrak. Golfu 96kW už ne, ale zase tak velkej rozdíl to nebyl.

Nevím, no, jak to bylo tehdy, ale jsem si jistej, že výrobce ví co dělá. Profíci, jak onich mluvíš, jsou dnes možná už dál.

2012-12-10 13:25:20

Jenže on ten průběh výkonu bez brzdy neviděl. A pokud to neodměřil přímo na tvém autě, není to ono. Na každém autě se naprosto stejný chip chová jinak. Je to jasně dokázané. A už i tím, že z výroby mají všechny auta stejného typu a výkonu naprosto stejný soft. Ale když vezmeš 5 těchto stejných sériových aut bez chipu, naměříš 5 různých kw, 5 různých Nm a 5 trochu se lišících průběhů... Kolik tedy máš mít kw v sérii a kolik po chipu?

Zde si dovolím citovat výběr toho nejdůležitějšího ze zdroje dieselpower:

Obrátil se na nás zákazník s Audi A4 TDI PPD 125kW, který si pořídil úpravu od Cimbu slibující hodnoty 178kW a 420 Nm. tak zkusil majitel přeměřit výkon na zkušebně Maha na Jarově. Výsledek byl 120 kW/163 PS/ 373 Nm. Nechtěl tomu věřit, výkon byl ještě nižší než udává výrobce vozu. hodnoty Cimbu byly 165 PS a 373 Nm (místo 242 PS a 420 Nm), takže o 77 PS a 47 Nm méně a k tomu špatný průběh!!

2012-12-12 09:52:05

Zdravím, po odmlce.

Je mi to jasné, že každé auto z jedné série nemá přesně stejný výkon. Ale snad nebude rozdíl víc jak např.: 2-3 kW.

V základu mám mít 74kW x 1,2 = cca 89 kW (120k). Tak snad nižší výkon poznám, na autě, to nejsou jen grafy. Prakticky to musí být znát.

A když jsme u te brzdy, kde by se to dalo změřit na stř. moravě, nevíte?

2012-12-12 10:10:47

Ty výkony se liší i o více. Není problém 8kw... A třeba u motorů 66, 81, 74, 96kw u koncernů VW je téměř pravidlo, že motor má při nájezdu okolo 150tis km o průměrně tak 5kw víc než výrobce uvádí. U Opla je to - co jsem zatím měl tu možnost vidět a slyšet - naopak...

Ten výkon právě nepoznáte, resp. průběh výkonu ne. Leda třeba zkusit naprosto orientačně - ale nic to neznaená. zařadit za tři, a od volnoběžných otáček sešlápnout plný plyn. Sledovat otáčkoměr - kdy to začně zabírat, jak to táhne a v kolika otáčkách už pocítíte že to není ono, že už to leze pomalu... Ale to je strašně nahrubo, člověk to nedokáže rozlišit. Já měl chip StageI z 96 na 181koní, a auto bylo strašně živé - až nepředstavitelně. Téměř od volnoběhu - tedy cca 1200ot zabralo fest a jelo a jelo a jelo až do 5tis ot a pocitově pořád stejně. Pak jelo na brzdu a zjistilo se, že nad 3600ot kw celkem razantně klesají. Pocitově by to nikdo neřekl Samozřejmě pak přišli další úpravy, takže zatím jsem na 198koních 422Nm a kw stoupají až k 5tis otáček. Omezovač je 5200ot Už předtím mi bylo jasné že bez brzdy to nejde, ale StageI byl v podstatě provizorní chip, tak jsem to nechal být. Když jsem pak viděl graf, už NIKDY nechci chip bez brzdy, nemá prostě tu správnou efektivnost. A to ho dělal profík, který těch StageI udělal dost a měl je právě i odbržděné. Na mém autě ty hodnoty nestačily

Samozřejmě můžete mít štěstí a stala se shoda náhod a graf bude sedět, ale...

Jinak kde na moravě mají brzdu nevím Vím jen o firmě tdifun.cz v Českém Těšíně, ale nevím jak to máte daleko


Odpovědět

1  2  3