Fórum - Téma


ABC chip tuning ..... podvod za neskuteč


Fórum Pokec všeobecný ABC chip tuning ..... podvod za neskuteč



1  2  3

2011-12-02 17:51:41

Dnes sem viděl na vlastní oči práci firmy ABC chip tuning na vlastní oči .... Dnes kamarád (speedchip.cz) opravoval načipování mercedesu po ABC chup tuningu, kdy po připojení na auto zjistil že vlasně nic neni změněho a k žádným úpravám nedošlo, a tak sme vzaly oktávii 1.2 TSI, kterou zatím neni možno čipovat a požádaly sme je aby ji načipoval .... "neni proble" A tak sme si domluvily schůzku ..... ušetřim vás zdlouhavého vyprávění ..... výsledek je takový že po jeho načipování jsme před ním vyčetly to co údajně načipoval a porovnaly s tim co jsme vyčelti před tim ..... a nic změněno nebylo ... ale už nám vypisoval fakturu. Takže vás varuji abyste se nenechaly nachytat

2011-12-02 18:03:03

co takhle oznámit firmě pomáhat a chránit pokus o podvod??

2011-12-02 18:05:01

myslim si že to tak dopadne

2011-12-02 18:07:52

opatřit důkazy podat oznámení a spříjemnit těm hajzlíkům vánoce

2011-12-02 22:02:35

Prdlajs důkazy,v dnešní době chytit pod krkem a rozbít hubu.

2011-12-02 22:28:51

Cyril ... souhlas

bad64  
2011-12-03 11:00:34

Dle mého zajel bych do autorizovaného servisu nechal udělat kontrolu a po tom s protokolem je dal k soudu za klamání spotřebitele.

2011-12-03 11:40:53

Na různých forech je ABC hodně napsáno...samozřejmně špatného...Když čip,tak jedině u toho kdo má brzu a změří výkon před a po úpravě.Ten kdo zainvestuje do brzdy a ofiko programů,tak se po nějaké době stane dobrým ladičem..pár takových znám a vím o čem mluvím....

Další kapitola samo o sobě je bit-power.

Jejich "čip" spočívá v posunutí elektronických plynů = máš půl plynu,ale jednotky si myslí,že máš plnej a ve finále se Ti zdá,že to auto letí jako prase....a to máš jen půl plynu

mmm
2012-11-18 19:05:32

Dobrý den nevíte o nějaký spolehlivý firmě na jihu Čech ? Za viřizení předem děkuji

bad64  
2012-11-18 19:12:13

Jo vím pohřební služba Prachatice

2012-11-18 21:28:51

víc než půlka firem jsou podobný či huř jsou to nalejvači internetových map a to je možná ještě horší.

2012-11-18 21:42:54

Vypravoval mi koncem léta jeden známý, že si nechal někde v Brně (?) vylepšit motor svojí naftové 1.7 Astry v kombíku - firma mu prý stáhla data (mapu?) z ŘJ a odeslala je do nějaké "centrály", kde mu ta data "optimalizovali" přesně podle jeho motoru, poslali zpátky a firma je nahrála zase do ŘJ. Takže to podle jeho slov nebyl čip ale optimalizace, osobně to považuju za normální chiptuning v jiném kabátě na oblbnutí zákazníků. Byl strašně spokojenej, kolik za to dal, jsem se ho neptal a ani jsem to nijak nekomentoval...

2012-11-20 11:58:38

Oply asi nikde moc neumí... Není jich tolik jako koncernů VW-AUDI a těch lidí co si to nechaj chipnout moc není...

Mě chipovali Omegu 2,5TD 96kw i 2,0DTI 74kw zde: www.mereni-vykonu.cz a s jejich prací jsem byl spokojenej Až na to, že u 2,0DTI to nebylo tak znát jako u 2,5TD, je to divný motor Možná kdybych mu řekl že to chci nadoraz s úměrnou životností - aby se to přemáhalo, ale vydrželo třeba 50tis km, možná by z toho šlo vyždímat víc. Mají tam často i akce 50% ceny dolů, změří výkon před, změří po, kouknou na průběh atd...

Byl jsem tam s kámošema s X autama a poslední byl nedávno Focus 1,8TDDI 55kw. Jelikož je všechno stejné jako u 66kw, šli tam po dohodě s ním nahrát hodnoty jako pro 66kw a výsledek? Před úpravou cca 53kw a 160Nm, po úpravě +- (skleróza) ale 85-88kw a cca 245Nm. A to se upravila jen hodnota nafty, protože to má přetlakovou regulaci turba a s tou se zatím nehýbalo. Musí ale přitlačit a něco malinko to ještě přidá

Jinak obecně řečeno, za kvalitním chipem se vyplatí ject přes celou republiku

Hlavně žádný nalejvače co to tam "nasypou" na parkovišti, nebo bez grafu z brzdy atd.

Kromě toho doporučuji také tdichip.cz a tdifun.cz. Stejně tak i dieselpower.cz

DaweTDS, 2011-12-03 11:40:53 napsal:

Na různých forech je ABC hodně napsáno...samozřejmně špatného...Když čip,tak jedině u toho kdo má brzu a změří výkon před a po úpravě.Ten kdo zainvestuje do brzdy a ofiko programů,tak se po nějaké době stane dobrým ladičem..pár takových znám a vím o čem mluvím....

Další kapitola samo o sobě je bit-power.

Jejich "čip" spočívá v posunutí elektronických plynů = máš půl plynu,ale jednotky si myslí,že máš plnej a ve finále se Ti zdá,že to auto letí jako prase....a to máš jen půl plynu .. .. ..

2012-11-23 09:15:35

Zdravím, to jsem ještě neslyšel. Vždyť to musí být poznat na spotřebě jak prase, není přece jedno jestli jezdím za 5 nebo za 7 na plnej plyn. Chip motoru TDi se nevyznačuje jen tím, že to lépe jede ale taky nižší spotřebou, nebo ne?

2012-11-23 09:26:55

Od kamaráda jsem slyšel že jeho kolega v práci chtěl ušetřit na chipu a nechal si tam nalejt někde na parkovišti cosi jako chip. Byla to fabka TDI. Jel to project, pod plným plynem a bylo to OK, takže spokojenost, zaplatil a jel domů. Jenže to přišlo. Jel na udržovačku rychlosti - tedy třeba 1cm plynu a auto škubalo jak prase. Tak mu volal a ten člověk mu řekl, co by jste chtěl, máte chip, to je normální No to bych ho zabil. Samozřejmě už ho asi nikdy nenašel. Takže musel na chip jinam i kdyby nechtěl, protože se s tím nedalo jezdit.

Já jen ty lidi nechápu. Je toho plný net že jsou podvodníci všude, ať se koukají na reference a chtějí graf z brzdy před, po. Ale jsou pořád tak zabednění idio.i co si řeknou, třeba to tenhle profík co to dělá za 1500Kč na parkovišti umí dobře...

Zde na čtvrté fotografii je graf passata, pro zajímavost http://www.club-opel.com/...lo/opel-omega-b-2000-1168

2012-11-23 11:17:32

Prý "před chipem 71kW, po chipu 84kW, krouťák 250Nm, má nové vstřiky a ani si nezakouří, potvora..."

To přijde neboj, těma chipama si člověk odrovná tak motor a vzhledem k tomu, jak kvalitní motory to jsou, to dlouhého trvání mít nebude.

Do otce jsem taky hučel ať to tam nedává, ujel 40t km na starším autě a teď co chvíle, něco se tam pose.e. Ale on to tam musel mít, stejně to nevyužil, jezdí klidně.

2012-11-23 16:20:07

Musím nesouhlasit. Jestli odjebal motor jako motor, tak to muselo mít nějaký důvod. Nekvalitní chip to třeba mohl být. Jinak na 2,5TD co měla najeto ručitě okolo 500tis jsem nechal dát chip a držela a držela a dostávala zátěž - montážní auto - pořád plné materiálu a nár´řadí, vlek se skružema atd. Chip na Téčku mám jak jsem psal jinde přes 100tis km (najeto 260tis) a vše je původní a funguje. Na passatu je najeto přes 360tis a drtím tam hybrida, pořádný přeplnění (198koní) a všechno drží a držet by mělo dál To že chip autu škodí jsou jen mýty a povídačky nezkušených lidí co se nechali napálit nějakou podvodnou firmou - nic ve zlém.

S omegou moc nejezdím, ale pořád taky drží a pořád si nezakouří Asi ji nepřemluvím

2012-11-23 19:36:00

Můj názor je,jeli řidič dobytek tak oddělá motor i bez chipu.Já jsem slušnej řidič,chip mě slouží už 4rokem a bez problémů.Pouze odešla spojka a nyní diferák.

2012-11-23 19:50:48

Tak tak a to jsou věci které mají nárok také i bez chipu po tom nájezdu km. Protože chipem jsme se u Omeg dostali jen lehce na výrobní výkon takže jsme byli ještě hodně v rezervě

2012-11-23 20:10:57

Cyrilovi: S první větou souhlasím, jen motor s čipem řidič-dobytek oddělá s větší radostí. Ke druhé větě se neumím vyjádřit a k větě třetí - áčková Omega šla do likvidace po 19 letech provozu, na tachometru 275tis.km s původní spojkou a naprosto funkčním difem...


Odpovědět

1  2  3