Fórum - Téma


34 - Injector Timing Out Of Range


Fórum Omega B 34 - Injector Timing Out Of Range

Informace o modelu: Opel Omega B



2011-02-28 20:33:43

Zdravím, dneska jsem blikal diagnostiku a vyblikalo mi to chybu 34 - Injector Timing Out Of Range, nevíte co by mohlo být konkrétně v háji? či jak to spravit či přenastavit? prosím o pomoc, jsem celkem zoufalý...motor občas cuká kolem 2 tis. otáček a lehce nedrží volnoběh, jak na volnoběh přidám plynu a pustím nohu z pedálu, tak motor v 700otákách trochu povzdechne a pak zase drží volnoběh s mírným kolísaním...

2011-02-28 22:45:06

Příznaky pro tuto chybu jsou:

  • chyby v kabeláži
  • palivové čerpadlo
  • ECM (ŘJ)

2011-03-01 06:12:05

toto jsem v autodatech vyhledal taky, ale co v tom čerpadle muže byt KO? kontrolka motoru zhasne po nastartování, takže to bude něaká bezvýznamná chyba, uvažoval jsem že by mohl být špatně nastavený předvstřik....nebo ta jehla v trysce?

2011-03-01 12:18:25

Ale co čekáš, že Ti řeknem? Kde je chyba?

No ta je někde v těch třech hlavních komponentech.

hrubý postup:

1) kdy se ta chyba vyskytuje?

2) zjistit, jak podává čerpadlo palivo.

a) vynechává z mechanického důvodu -> vyměnit

b) vynechává z eletrického důvodu -> zkontrolovat el. instalaci (proměřit,zkontrolovat kostry)

c) změřit jaký dává tlak

3)chyba je v ŘJ = máš problém. (ale tohle bych asi vynechal)

2011-03-01 12:21:01

tak jinak...o jaké čerpadlo se jedná? o vstřikovací na motoru? a nebo to to v nádrži? kdyby to bylo v tom čerpadle u motoru? tak ty čidla jdou v tom čerpadle vyměnit? mechanicky je čerpadlo dobré...nezakouří a nezakouří, starty obstojné...

2011-03-01 13:31:55

tohle ti snad napoví

http://mhonc-fotogalerie....sel_palivova_soustava.pdf

čerpadla jsou 2 a chybovat může kterékoliv...

vstřikovací čerpadlo by mělo dávat asi 3.0 bary

časování vstřikovacího čerpadla 0.93-0.97 (mm)

tlak na vstřikovacích ventilech 150-158 barů (minimálně 140)

P.S. mimochodem, když už používáš autodata, tak se tam dozvíš, jaká impedance se dá změřit na senzoru vstřiku při odpojeném stavu.(PIN 5 a 12 ..... 90-11Ohm)

když děláš diagnostikování chyby, nesmíš vynechávat nic ))

.....ale dávám Ti podklady,abys to měl o něco snazší.....

2011-03-01 13:53:28

Ještě jsem Ti něco našel, abys neřekl....

zkontroluj odstínění vodiče k jehlovému čidlu pohybu (v domukentaci by mělo být označeno jako P66)

2011-03-01 18:43:02

dobře...zkusím proměřit tu řídící trysku...a kdyby byla dobrá, tak bych pak měl zkusit přenastavit čerpadlo že? jinak zatím dík za rady...

2011-03-03 20:47:59

tak trysku jsem proměřil a má 103ohmů, takže je OK, tlak čerpadla nemám jak změřit, tak v čem mám hledat chybu dál??? připadá mi to jako elektrický problém...

2011-03-08 12:35:44

Nikdo nic? auto pořád nedrží volnoběh za studena a cuká kolem 2tis. otáček...

2011-03-10 22:03:14

Ahoj, nějakou dobu jsem se Tvému tématu nevěnoval.

Mám pár otázek.

1) jseš si jistý, že vyblikaná chyba se opravdu aktuálně týká Tvého problému?

Já bych asi volil verzi, smazat všechny chyby (k tomu je potřeba diagnostického kabelu) a chvíli s tím jezdit

pak znova vyčíst případné chyby. (nejsem si jist, že jdou smazal chyby z ŘJ i jinak)

2) co všechny si kontroloval, s jakými výsledky, případně jaké kde si našel hodnoty?

Asi by to chtělo systém step-by-step (nemá smysl skákat od jednoho k druhému)

3) kontroloval si zapalování? (tzn. kabely, cívku)?

2011-03-11 06:23:22

počkej, počkej mám motor 2.5TD takže cívku a kabely můžu hned vyloučit, měřil jsem odporna tom řídící vstřiku a tam byl odpor lehce přes 100ohmů (podle autodat je OK), předevčírem jsem to měl napíchnuté na diagnostice a chyby jsem smazal a samozřejmě se zase chyba oběvila, včera jsem seřizoval přsdvstřik...protože auto špatně chytalo, takže ted chytá dobře ale cukání občas přetrvává, přepadové hadičky na tryskách jsem taky vyměnil...ale zase když přidám plyn a pak ho pustím tak motor u 700otáček cukne a pak se srovná a jakž takž drží volnoběh...spotřeba 7,6l/100km, takže předpokládám že problém bude v elektrice...

2011-03-11 08:35:49

Jaj, omlouvám se. To víš, jak to není napsaný přímo ve vlákně, tak si pak nepamatuju......

Večer se podívám na data o naftě a třeba mě něco napadne. Ač nejsem naftovej

2011-05-02 06:40:30

nastavení předvstřiku???

2011-05-02 17:50:00

předvstřik jsem pošteloval, po sléze auto za studena startuje dobře, volnoběh se taky trochu upravil...ale pořád to není ono a kolem 1800tis otáček to pořád škube....

2011-05-02 18:14:15

a za tepla auto zase jde špatně nastartovat...


Odpovědět