Fórum - Téma


3.0 MV6 par dotazu


Fórum Omega B 3.0 MV6 par dotazu

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2013-04-22 19:51:44

Ahoj vsichni,mam par dotazu ohledne tohoto werku,zrejme to tu uz je,ale opravdu nemam moc casu to hledat na takovem mnozstvi stranek

Prosim odpovedi jen od tech co maji s autem realne zkusenosti tzn.ne neco jako,mam kamarada a ten ma kamarada,co ma zenu a ta zena ma kamaradku a ta ma dceru a jeji pritel ma MV6;)

1.jak jste na tom se spotrebou?mam ji od vcera a po ceste plne vesnic dlouhe 140km ukazuje pc 11.3l

2.resily jste na tom neco slozitejsiho ceho se obavat ci predejit?

3.mate nekdo zkusenosti s pohonem na ethanol?

4.155kw v zakladu asi staci,ale jak nejjednoduseji ji prikrmit?

5.nejaky www s vkusnymi doplnky na tento vuz?

Konkretne mam OO C,1999 MV6,manual.

Predem vsem MAJITELUM dekuji

2013-04-22 19:59:16

vvendyss86:

1. Podle mě celkem pohoda pokud pořád zrychluješ a zpomaluješ tak je to běžné. Já se hodně krotím jezdím jen do 80km/h a spotřeba je mezi 10,5-11

2. furt se něco sere

3. no tak na to nemám odvahu

4. nemám tucha stejně ty koně nevyužiješ když je nenakrmíš

5. aukro nemám potřebu tunit

2013-04-22 20:14:02

vvendyss86: Ahoj! Vítám tě v klubu a možná tě hned naštvu a budeš si o mně myslet leccos, ale zcela upřímně - ty nemáš moc času projít si fórum, kde můžeš najít odpovědí na většinu svých otázek, a ostatní ti mají věnovat čas svůj psaním svých zkušeností...? Udělej si, prosím, tu volnou chvíli a rubriku Omega ve fóru si v klidu projdi, však nemusíš najednou, je toho tam dost...

2013-04-22 20:21:15

Zdenkovi dekuji a Colombovi jen vzkazu,ze opravdu nemam,opravdu nezasednu k pc vecer po sichte,jsem v praci od pondeli do soboty 24h denne a to vetsinou mimo cz a nedeli venuji rodine,takto jsem jsem se zeptal co potrebuji a do mailu mi to dorazi a po navratu do cz si to rad prectu,jen na vysvetleni proc jsem to udelal takto,vsem dekuji za pochopeni a Vas cas

bad64  
2013-04-22 20:32:00

vvendyss86: Tak to se zde třeba také kloudné odpovědi asi nedočkáš.Jelikož ty co odpovídají už unavuje psát pořád jedno a to samé dokola je toho zde na stránkách opravdu dost a také se to hodněkrát opakuje tak že opravdu jen hledat.Super-Admin clubu Opel

2013-04-22 20:37:20

vvendyss86: A Zdeňkovo hodnocení či názory na MV6 jsou ovlivněné tím, že koupil, bohužel, opravdu nedobrý kus, resp. auto, na které předchozí majitel s největší pravděpodobností zvysoka kálel a Zdeněk na to doplácí (doslova a dopísmene)... A abys neřekl, že jsem Herodes a nemám pochopení pro Omegáře, tož třeba tenhle odkaz, abys nemusel hledat dlouho...

http://www.club-opel.com/...-tema/koupe-omegy-c-34045

2013-04-22 20:46:13

Nenene,nemyslim si,ze si Herodes,ja to jen vysvetlil;),pomalu to procitam a mam napriklad odpoved jak vyndat budiky;)dnes mam relativne cas a jsem jen natelefonu,tak moc nic.Uz jsem mel jednu a to 2.5tds no a nafta tam nepatri dle meho,pak mv6 Becko,ale tam byla makovice v haji,tak jsem si udelal radost ajkmoupil tuhle,tak snad bude slouzit

2013-04-22 21:24:15

vvendyss86: Máš nejlepší motorizaci co se do Omči dávala a navíc v manuálu, takže je to slušný povožení. Omča ale ani s tímhle motorem, což už ale vlastně víš, není žádnej trhač asfaltu, bo je velká a těžká, nicméně pro pohodové ježdění a pružné zrychlení ideální kombinace. Konkrétně s MV6 zkušenost nemám, ale všechny V6 jsou si velmi podobné co do nároků i provozu (sám mám Y26SE.) Co se spotřeby týče, tenhle motor svádí k přišlápnutí, ale v rámci rychlostních limitů se s ním na delší trasy s minimem vesnic dá s lehkou nohou jezdit kolem osmi litrů, ale každý častější přišlápnutí je prostě znát. Hlídat a nezanedbat výměnu rozvodového řemene včetně kladek a vodní pumpy (intervaly výměny se různí, v manuálu mám dokonce 120tis.km/8let, což je blbost, pak se intervaly zkracovaly, takže dneska se doporučuje dodržet cca 80tis.km. Zpod ventilových vík často prosakuje olej na výfukové svody a smrdí to jako spálená guma, to je nemoc oplích V6, řeší se to novým těsněním nebo v tvém případě je možné použít hliníková víka z Vectry 2.5 V6, to já nemůžu, musím mít jen plastová... Provoz na E85 je na rozhodnutí každého soudruha, dle mého do nádrže patří benzín, ale je tady o tom taky vlákno. MV6 se dá přikrmit nejjednodušeji čipem, ale u atmosférických motorů není zlepšení tak markantní jako u turbomotorů, takže tohle bych neřešil. Případné konstrukční zásahy v souvislosti se zvýšením výkonu nebudou moc rentabilní. Doplňky a decentní tuning jedině pohledat na netu.

2013-04-22 21:36:45

Dekuji,mam jeste passata b5.5 1.9tdi a tam je to jednoduche,cip,turbo,vstriky atd atd,ale s atmosferou zkusenost nemam.Ten E85 me zajima jak je to s realitou u tohoto motoru,ameriky pohoda,kamarad to leje do A8 4.2,ale jen redene a zatim ready,tak me zajima jak je na tom opel,ja jsem spokojen s tim co ukazalo bc a nemam duvod to tam lit,ale zvedavost...

2013-04-22 21:45:05

vvendyss86: E85 obecně někdo míchá s benzínem, jiný jezdí na čistý, další má nějakou "kouzelnou krabičku" za pár tisícovek a zkušenosti jsou všelijaký - někdo si to chválí, druhej že prý už nikdy... Nicméně problém vidím v tom, že to fungovat nějak může, ale případně negativně se může projevit až za nějaký čas - možná se tu objeví někdo, kdo dává E85 přímo do MV6... Za mě jediná rada - zkusit to míchnout a pak třeba čistý, ale nevzdalovat se pro sichr daleko od domova...

2013-04-23 08:00:28

@ Wendyss86:

Mel sem jednu nadrz 50/50 ve svy dvaapulce a uprimne - nic ... jela normalne, zrala stejne, po rannim startu si zakuckala na dva tri valce, pak jela na sest ... a vzhledem k tomu, ze potrebuju, aby to chytlo a jelo, tak sem se na dalsi pokusy vys... vsak vis co

2013-04-23 08:07:40

Rozumim Ti velmi dobre a mam stejny nazor jak to tak vypada;);)no a jelikoz s tim jezdi zena,tak budu rad,kdyz se vubec trefi na benzin,mela same naftaky,tak se trochu bojim;)a pokud tam da E85 a nepojede ji to,tak ja budu vinen,takze klasika;)

2013-04-23 08:26:12

vvendyss86: nafta v benzínu neni celkem problem , horší je to opačně ... to je pak hotovka

2013-04-23 09:52:02

Zdravím, k bodu 3. E85 mohu po roce provozu pouze na E85 zatím doporučit. Na mojí 2,5V6 Mám najeto celkem 237 000km z toho poslední rok provoz na E85 17 000km s přídavnou jednotkou, přestavba byla dost drahá - 13 000Kč, ale fakt je, že s tím zatím nebyl problém, v zimě starty v - 15 bez problémů na první otočení. Spotřeba je o 1,5 - 2 litry vyšší než na benzín, ale i výkon je vyšší cca +10 procent. při každém tankování přidávám do nádrže aditiva, které by měla eliminovat negativní vliv biosložek. Tankuju pouze u Tank Ono nyní za 23,90Kč.

2013-04-23 20:39:30

josefschanel: ahoj, prosím tě jaké tam dáváš aditiva?

2013-04-24 09:08:48

Tohle: http://www.oleje.cz/p/vif...benzin-aditiv-500-ml--826

2013-04-25 16:36:15

Dokazes vysvetlit princip prestavby na E85?ja jsem v tomto smeru stale neduverivy a muj nazor je,ze at tam das to ci ono,tak si s tim bud motor poradi a nebo ne,hlavne kdyz tam pridas aditiva.Tim padem si myslim,ze ti co to prestavuji na E85 tak chteji jen z lidi tahat penize,timto se nechci nikoho dotknout,jenjd to muj velmi neobjektivni nazor

2013-04-26 09:17:24

Přestavba spočívá v tom, že na krabičce(jednotce), která se nainstaluje do elektroniky motoru, se naprogramují všechny důležité parametry, které originální řídící jednotka neumí přizpůsobit pro E85. To znamená, seřízení délky vstřiku, bohatost směsy, seřízení studeného startu.Jak jsem již uváděl, již rok jsem netankoval benzín a neměl jsem problémy ani v zimě s E85. Jeden můj kolega to má na Volvu S80 a za rok na tom najel 40 000km a také ok.

2013-04-26 10:06:11

Ja Ti dekuji za podrobne vysvetleni a myslim,ze jako alternativni palivo to neni spatne;)ovsem pouze s touto jednotkou

2013-04-26 12:12:24

Já bych se teda bál i dopadu na gumové věci v palivovém systému a vnitřek motoru ono to není jen o elektronice, která ten motor a vstřikování řídí.

Takhle blbě jsem dopadl s Lancií kde jsem v touze ušetřit jezdil na hydraulický olej. Jízda pohoda, starty asi jako s E85 až na ten smrad a kouř, ale bohužel odneslo to čerpadlo. Nakonec jsem ho měnil za jiné z vrakoviště za 5000 takže úspora byla taková diskutabilní. Proto mám respekt i k E85


Odpovědět

1  2