Fórum - Téma


2x zasebou chcipla namiste a nejde natocit


Fórum Zafira A 2x zasebou chcipla namiste a nejde natocit

Informace o modelu: Opel Zafira A


1  2  3  4

2014-03-12 21:31:33

poradimi nekdo ze zafirou 2.0 dti 2x zasebou chcipla na miste a odty doby ji nemuzu natocit,diagnostika hlasi chybu p1630-vstrikovane mnozstvi paliva kriticka chyba funkce,poradte jsem uz v koncich

bad64  
2014-03-13 08:44:12

jaryk23: Vždyt tí to diagnostika napsala vstřikování paliva takžě asi porouchané čerpadlo.

2014-03-13 16:10:35

P1630 Kraftstoffeinspritzmenge-----překlad" vstřikované množství paliva eror------------------čerpadlo kleklo.

to je ranec--mě dělali čerpadlo v Zábřehu na Moravě. Když ho roztáhneš ,tak dojedeš ,chtějí celé auto ne jen čerpadlo.

Platil jsem asi 32 000.-

2014-03-13 19:57:15

jiricek613: dik moc hnetka tam mrknu

2014-03-13 20:39:25

koukám že na poradte cz a tu máme na tu poruchu stejnej názor co má to čerpadlo nalítaný ? asi si ho ještě neměnil ?

já mám dobrou zkušenost s pražskou firmou Autokomi

2014-03-13 20:57:48

p.s.: no koupil jsem zafiru pred 3 mesici,a do tetka litala bez problemu,a dneska jse koukal na palivovej filtr a docela sem cunel (prazdnej)tak co tet

2014-03-13 21:02:56

p.s.: hele neco pres 180

2014-03-13 23:25:18

180tis km??? to měla před 6 lety v německu no je prázdnej palivovej filtr??? A co třeba doplnit naftu?? Průchodnost pal trubek do nádrže a z nádrže?? (nestartuj nasucho nebo čerpadlo které KO ještě být nemusí položíš uplně.

2014-03-16 15:29:14

Jo to je fakt, netrápit čerpadlo bez nafty

Jinak mám ověřeno, že zavzdušněný palivový systém umí někdy vyhodit chybu elektroniky čerpadla. Bohužel teď nevím přesný kód. Ale není to pravidlem, jen možnost, že když to nejede, píše to chybu na mrtvou elektroniku čerpadla, nemusí to ještě být čerpadlo po smrti, ale jen zavzdušněné

2014-03-16 20:39:22

tak uz mi dosla trpelivost kupuju cerpadlo diky za tipy

2014-03-16 20:59:31

no to máš tedy dost zbytečných peněz dyž to děláš takto. Pokud byla ovšem zavada jinde projeví se znovu a pokud toto čerpadlo to odneslo odnese to i další.

2014-03-16 21:20:21

No právě v souvislosti s palivovým fitrem bez nafty jít rezolutně do čerpadla....

2014-03-16 22:07:29

njn Jarda je to no....

2014-03-17 06:38:53

byl jsem u znamiho na diagnostice a jednoznacne cerpadlo(a sem v prdeli jak bata z drevakama)

2014-03-17 07:13:32

Je jasné, že ten varovný kód p1630 je s největší pravděpodoností smrtelný.

Ale co ten filtr bez nafty?

Já to vidím na možnost, že ti spadla nafta. V úvodu píšeš, že chcíplo na místě. To jako po ránu, když auto přes noc stálo? Pokud ano, a nezničil jsi čerpadlo startováním, ve snaze ho odvzdušnit, pak bych to zkusil odvzdušnit. Předpokládám, že tvůj mechoš zná oply, je to trochu specifické od jiných nafťáků.

Jestli dostanete naftu až na vstřiky, je naděje.

Koukněte do dat, jestli čerpadlo měří otáčky při startu. Dál jestli se shodují aspoň rámcově hodnoty požadovaného a skutečného CA, a jak to vypadá se startovací dávkou paliva. To op-com umí.

Je to sice jen naděje, možná je čerpadlo už po smrti, ale je to naděje. Další věc je, jestli se s tím někdo bude chtít drbat.

Když nic jiného, je třeba zjistit, proč byl filtr bez nafty. Jestli se to zavzdušňuje, můžeš se lehce dostat do stavu, že vyměníte čerpadlo, nastartujete a další den to zase zdechne.

A ještě varování všem těm, kterým ráno nafťák chytne a zdechne. Když auto chytne a pak po pár vteřinách chcípne, anebo nechytne vůbec, nezkoušejte startérem probudit auto k životu Zatím je to jen zavzdušněné ( ne že by zrovna teď nemohlo čerpadlo odejít, ale většinou to je jen vzduch v trubkách), je třeba odvzdušnit palivovou soustavu a řešit nápravu, najít místo zavzdušňování.

Ono to někdy ještě po usilovném startování může i chytnout, jenže ne vždy, záleží na tom ,kde to chytá vzduch, odpravení čerpadla je pak na spadnutí.

2014-03-17 18:48:43

dneska se skouselo jeste ozivit cerpadlo a hledat pricinu,a cerpadlo k.o netlaci atd... no tak me ceka 25tis.investice.no nic no super

2014-03-17 23:18:18

Nebudu se stebou přít ok máš KO čerpadlo tak ho tedy vyměn ale ten filtr bez nafty rovná se zavzdušněnost soustavy a vzduch v soustavě = ko toto čerpadlo a klidně dalších deset

2014-03-18 09:31:53

A neda si rict a neda.

Smutny na tom je, ze pak takovy clovek bude vsude tvrdit, jak jsou naftovy motory u Opla kramy a jak strasne odchazej cerpadla.....

2014-03-18 09:35:23

A kdopak tohle řekl :

"Raditi je zbytečné. Chytrák si poradí sám a blbci to nepomůže."

bog
2014-04-25 18:53:16

taky mi to jednou chciplo, kdyz jsem nastartoval, nesla tam nafta a stacilo zkontrolovat prepadovy hadicky a bylo po problemu, u cerpadla byla prorizla....


Odpovědět

1  2  3  4