Fórum - Téma


2008 Opel Astra H předehřev motoru


Fórum Astra H 2008 Opel Astra H předehřev motoru

Informace o modelu: Opel Astra H

Diskuze o vozidlu

2008 Astra H 1.6

5 diskuzí

Výkon motoru 85 kW (116 PS) . Palivo benzín + LPG. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 600 ccm (98 cui).



2014-10-10 16:14:13

dobrý den rád bych se zeptal nějakého šikovného elektrikáře , zda je možné umístit v tomhle autě před reduktor LPG , myslím tím vstupní chladící vodu, předehřev vody za pomocí žhavících svíček využívaný u dieslových aut , jako renault a podobně,tuhle vychytávku jsem vyděl na tununig srazu v Brně , ale ve straré astře.CHtěl bych využít třeba z renaultu a jenom dva žhaviče kvůli odběru jeden má 14A ,na těle předehřívače jsou 4x nebo u některých aut 3x. No a ted ta otázka ,je to vůbec u tohoto auta možné ,nerad bych zničil alternátor .Ale funguje to skvěle ,LPG přepíná i při - 10 cca po 2 minutách a auto je celkově rychleji prohřáté, sepnutí měl řešeno tlačítkem v kabyně a rozepnutí pomocí termostatu 45°C na těle předehřevu.

2014-10-10 23:58:35

Možné je všechno a když se to tam někam vejde..., ale asi bych to celé zapojil bez jakéhokoliv zásahu do původní elektroinstalace vozidla na sólo okruh s pojistkou.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-10-11 13:05:37

pavka: Souhlasím s Ondrou, jen je potřeba vzít v úvahu množství odebrané energie z baterie. Na samotný alternátor to mít vliv nebude, jen bude trvat delší dobu dorovnání odebraného množství "ampér" zpět do baterie. Tedy jestli se vozem jezdí například každý den do zaměstnání trasa o délce cca 12 km, tak je možné, že stávající alternátor nebude schopen svým výkonem dostatečně dobít baterii. Pak nastane stav, že se stále bude více z baterie brát a méně vracet a po čase baterie "klekne" vyčerpáním kapacity (týden nebo dva takového provozu).

Jinak jsem na MANu měl udělanou podobnou věc a to takovou spirálu na 230VAC (něco jako ponorný vařič) a v zimě když jsem večer doma zaparkoval, tak jsem vytáhl ze schránky vidlici a zapojil do zásuvky na sloupku v zahradě. Ráno jsem ji odpojil a motor měl stále teplotu cca 75°C..............Přínos je zcela zřejmý

2014-10-18 06:52:27

Na své koktě mám 140Aalternátor mám 3 origo zhavky na vodu plus dvě příruby sešroubované k sobě (dalších 6 žhavek) mám bufíka a mám dodělané PTC z passata (PTC je elektrický radiátor topení) v zimě pouštím toto vše najednou plus výhřev zad okna,zrcátek,a sedadle-del no a do práce to mám 6km pokud vše startuju až při běžícím motoru nemám problém pokud bufíka každý den nechávám topit před odjezdem z domu (startuju ho DO přes okno) a v před odjezdem z prácepřes časovač obojí je cca 30 min tak cca 1 za deset dnůmusím dát nabít baterii. takže 3 žhaviček pokud máš alternátor minimálně 90A se vůbec neboj.

 rendys
René Čamek
2014-10-18 09:15:57

Tohle, by mne také zajímalo, jak to realizovat, mám v autě také LPG - sekvenční.


Odpovědět