Fórum - Téma


2.5 V6 - zlobí automat


Fórum Omega B 2.5 V6 - zlobí automat

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1998 Omega B 2.5 V6

6 diskuzí

Výkon motoru 125 kW (170 PS) . Palivo benzín + LPG. 4-rychlostní Automatická převodovka. Motor 2 500 ccm (153 cui), 6-válec, Vidlicový, 24-ventil, X25XE.



2013-09-30 22:51:46

Zdravím vás moudré a znalé,

potřeboval bych poradit, na mé omče rv.98 mi začal trochu zlobit automat (nejspíš). Při normální jízdě to na 3.stupeň lehce zavibruje a na 80 km/h když to zařadí 4 tak to začne jakoby cukat a kopat ale jak se to dostane na 100 km/h tak už to pomalu přestavá až to odezní uplně. Když se na těch 80 podřadí a vytočí se to až do 100 tak je to dobré. Pak zase když se vytočí 3.stupeň nad 4000 tak se auto celé rozvibruje ale jak to zas dá 4. tak dobré.Bylo mi řečeno, že tam je ucpané sítko (filtr) a že jak to je ucpaný a když jsou nízký otáčky tak je i malej tlak oleje a jak je tam bordel tak to neprotlačí a proto to tak cuká. Inu vyměnil jsem olej i s filtrem, dolil olej s nastartovaným motorem a ono to dělá pořád, nezlepšilo se to ani malinko.. Prosím, poraďte já už netuším čím to může být. Budu moc rád, za každý Váš postřeh Matěj

 rendys
René Čamek
2013-10-01 18:02:23

psychotraktor: Ahoj, jen tak přemýšlím, ale nebude spíš na vině kardan a jeho uložení? Co rozvodovka a olej v ní?

2013-10-01 20:25:11

No to já právě nevím, tohle byla první věc co jsem udělal, stejně sem chtěl ten olej s filtrem vyměnit ale nepomohlo to takže závada bude asi jinde. Popravdě netušim kde se olej v rozvodovce kontroluje ani jaký se tam leje... Omču mám teprve chvíli takže nemám žádný zkušenosti...a s tím kardanem může být co??? Ona předtím dlouho stála a celkově se s ní jezdilo nepravidelně...tak jestli to na to třeba nemělo vliv

2013-10-01 21:38:23

psychotraktor: Na zadní straně (na čele) difu je kontrolní a plnící šroub, hladina oleje má sahat k otvoru šroubu. A olej nejlépe origo GM-Opel, přinejhorším 75W90, 1 litr...

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-10-02 07:43:07

psychotraktor: Ahoj, když už budeš pod autem, zkontroluj uložení první části kardanu (ložisko v gumovém držáku) je zhruba vprostřed kardanu, jestli není guma již odtržená nebo není ložisko již KO a jestli nemá příliš velkou vůli......Dále na obou koncích kardanu je gumový díl - Hardyspojka - ten může být také vymačkaný nebo potrhaný.

2013-10-02 13:36:06

psychotraktor: Vibruje mi to taky, od 60 do 80km/hod, pod a nad to nedělá nic, zatím to neřeším, má úplně jiné problémy...


Odpovědět