Fórum - Téma


2,5 V6 volnobeh za studena padaju otáčky


Fórum Omega B 2,5 V6 volnobeh za studena padaju otáčky

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1999 Omega B 2.5 V6

10 fotek  |  50 diskuzí

Výkon motoru 125 kW (170 PS) . Palivo benzín + LPG. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 500 ccm (153 cui), 6-válec, Vidlicový.

omegu som kupil velmi lacno a mam z nej celkom radosť je to moj prvý opel a nadavať môžem len na to pogumovanie plastov čo je mega humus ale inak spokojnosť.


1  2

2015-10-23 19:41:07

frencisou: Áno a cena je

2015-10-24 23:55:47

Když řešíte svíčky tak já tam mám obyč brisky za pár kaček a není problém. Taky jsem se dozvěděl, že to že když je auto na lpg a mají tam být spešl svíčky, že je to blbost. Máme ještě fiata stilo na lpg a moc se mu nechtělo startovat, vyhodil jsem svíčky na plyn co tam byly, dal jsem tam taky normál brisky a je po broblému. Spotřeba šla dolů, mimo město se nedostanu nad 6 litrů plynu na 100km a ve městě do sedmi. Motor už má najeto 230000 a už tam ti koně jsou trošku utahaní.

2015-10-25 09:21:16

sádelňák: Vidíš, Vláďo, a to uvažuješ (uvažovals), že Omču prodáš... A jen na okraj - u téhož motoru mi tacho momentálně ukazuje 220tkm, mám však dobré důvody domnívat se, že skutečnost bude o nemálo vyšší, a auto jezdí (výhradně na benzín) jak zpraku. Má-li tvůj motor skutečně najeto jen 230tkm a máš pocit, že koně jsou už trošku utahaní, může to být právě svíčkami...

2015-10-25 10:28:26

colommbo: Jiříku, na omči mám 333500 a jede jak z praku. 230 má fiat.

2015-10-25 10:52:55

sádelňák: Ach so...

2015-10-26 08:32:42

ta stranka je shit prišla mi odpoveď a to som dal do poznámky typ vozidla...,že nie Denso K16TT, ale že pre omegu 2,5 v6 su Denso K20TT za rovnaku cenu 3,50€ ano nasiel som že tento typ sedi, ale našiel som ich za 2,56€/kus http://autickovo.sk/nahra...k20tt-zapalovacia-sviecka tak som objednal radsej tie nech si daju web do poriadku k20TT tam ukazovalo na peugeot106

2015-11-10 08:16:18

sviečky spravili malý zázrak, ale kedže mi to po dlhšom čase na voľnobeh začalo zas blbnúť tak som navštívil odborníka, ktorý mi ten voľnobeh sledoval cez diagnostiku a verdikt je že mam chytené ventily akonáhle sa motor zohreje na 17 stupňov je po probléme. Odporučil mi vyjazdiť celu nádrž na 100 oktánový Shell a vraj mam po zohriatí vytáčať rýchlosti, že problém sa môže stratiť. Každopádne dá sa na tom v pohode jazdiť a teda neriešim opravu hláv... zatiaľ... LPG jednoznačne potrebuje primazávanie http://www.stopcar.sk/p/178/jlm-valve-saver-kit inak je to super vec a najbližšie by som prijal nejaký 5l v8 na plyn


Odpovědět

1  2