Fórum - Téma


2,5 V6 nebo Mv6???


Fórum Omega B 2,5 V6 nebo Mv6???

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2009-08-17 19:48:18

Zdar tak mám v nabídce 2 jednu 2,5 a druhou mv6ku.... . A nevim kterou vzít..... MV6ka je v lepším stavu a o 2 roky novejsí s lepší vybavou,ale 2,5 má urcite o dost mensí spotřebu mensí pojiska a co mi řekli tak prej i dokonce mv6ku natahne tak nevím.......co vy na to?

2009-08-17 20:08:22

ahoj tak muj osobní názor je raději tu MV6 spotřeba je stejná díky velkému kroutáku a to že 2,5 podělá MV6 je blbost záleží na řidiči ale MV6 je výkonější ve stejné váze a co se týká pojistky tak já platím za MV6 5800kč ročně a to bez bonusu

2009-08-17 20:15:03

No nevím skoušeli to spolu a 2,5 ho pry natahla....A co mi ríkal tak s mv6 jezdí tak 9 litru bežne težko se pry dostane pod za to s 2,5 se dá jezdit za 7,5 litru a na dalku pry i 7.....

2009-08-17 20:20:49

já jezdím za 9 po brně na štreku jsem někde kolem 7/8 s klimatizací a hlavně výbava se nedá srovnávat ta spotřeba taky záleží hodně na tom jak jezdíš dá se jezdit i za 16 ale to aji s 2,5 takže rozhodnutí je na tobě já jedině mv6 toto je muj názor samozdřejmě musíš počítat s tím že je to dražší provoz takže pokud myslíž že na to nebudeš mít finančně na tu mv6 tak si pořid astru 1,6 a ted to neber nic proti tobě ale hodně lidí má mv6 a zjistili že na provoz nemají peníze je potřeba pořádně přemýšlet

2009-08-17 20:23:21

to je hrozná blbost. Od kdy má MV6-ka stejnou spotřebu jako 2.5 V6. Asi nejezdíš po Praze . MV6 má sice větší krouťák , ale do 3000 ot./min. je to mrtvola, proto jí 2.5 V6 na rozjezdu udělá (samozřejmě záleží na řidiči). Pro Dony19, pokud budeš jezdit převážně město, tak MV6-ka je žrout , tak jdi raději do 2.5 V6, pokud jsi maloměšťák a jezdíš převážně dálnice a okresky (Ne hory) , tak vem klidně tu MV6-ku. 2.5 V6 je sice slabší, ale je pružnější, protože táhne už od 1750 otáček, zatímco MV6 je do 3000-3500 otáček utahaná a pak vystřelí.

2009-08-17 20:34:51

Sning: Noooo to jsem potřeboval slyšet Já jsem na 80% rozhodnutej pro 2,5 protože ta mv6ka už se jednou potkala je delanej motor takže,to moc nechci..... a vím stoprocentne že spotřeba je daleko vyšší než 2,5 Stejna nejni urcite to je hovadina..... 2,5 sice má lechcí kosmticky vady,takže bude potřeba něco malo dodelat,ale to už nejni problem zase na druhou stranu už tam má vyměneny světla za novějsí s čočkama takže dalsí plus...asi pujdu do 2,5ky

2009-08-17 20:37:54

No 2.5 V6 se ti může potkat taky, on je to vlastně stejný motor , akorát ten třílitr je víc odvrtanej, je to o tom dělat včas rozvody a hlavně kompletní i s kladkama a včas měnit olej , abys jí nepřidřel.

2009-08-17 20:44:18

No tak to se muže potkat každej motor,když nedelas rozvody to je jasny.....teda až na 2.0 8V co se daval do calibry,vectry atd ten se nepotka nikdy tam je místa dost:-D.....ale u tohodle je to hned....... Jo jak je to stím podsvícením budíků a toho displeye,když bych chtel třeba do modra jako mas ty? jen se přehazej žarovky a je to....? kde se schánej?

2009-08-17 20:46:36

Co se týká podsvícení budíků, tak to jsou modré parkovačky, ale pozor u displeje, tam záleží jaký máš , protože ne do každého to jde. U toho facelifta co máme teď už to třeba nejde a mít oranžový dislej a modré budíky hned vedle, vypadá docela blbě.

2009-08-20 15:54:59

Tak jsem si přečetl co se tady píše o MV6. Mám MV6-ku přes dva roky a nějak jsem nepostřehl, že by to do 3500 otáček bylo líný auto Můžu tě ubezpečit, že když opravdu dupneš na plyn, tak tě to protlačí opěradlem na zadní sedačku. Poviné ručení platím 5860Kč a mám největší bonus. Těch výše uvedených 5800Kč bez bonusu bude asi překlep. Ve městě jezdím kolem 13,5 l/100 mimo město a dálnice tak za 9 l/100. I když já na spotřebu moc nekoukám, já se chci povozit a MV6-ka mi to beze zbytku splňuje.

Zdravím.

2009-08-21 13:09:41

Přidám svůj názor na tuto problematiku...

Osovně bych šel do 2,5 V6. Protože MV6 je v podstatě jenom převrtaná 2,5V6,....která má problém se uchladit,....kroutí se hlavy,.....praskají hlavy, atd. Co se týče spotřeby, tak nevím, nad čím se přemýšlí,....páč jestli to bude jezdit za 10 nebo za 12 litrů je absolutně jedno. Přece když si kupuju(rozhoduju se mezi těma dvěma) takovéhle auto,....tak spotřebu "neřešim". Pokud je na prvním místě spotřeba....tak pak holt čelem vzad.....a rýsuje se nějaká Corsa 1.3 v dieslu (zůstaneme-li u Oplu).

Ale u 6 válců koukat na spotřebu???????

2009-08-21 13:24:18

Prosim Vás ... nemohl byste mi někdo, moc prosím smutně koukám, sehnat fotku toho kdo s tim jel za sedm litrů? A toho auta taky?

2009-08-21 17:08:10

Nejde o spotřebu,ale preci je rozdíl jezdit za 10,nebo za 7,5 ne? A co pojistka??A znam nekolik kidí co s 2,5 V6 dokazou jet za7 pokud tedy nejedou po meste nebo z jedny vednice do druhy........ A pokud vím tak 2,5 jede dost podobně s MV6...... Takže pro mě je stokrat lepší volba 2,5....Budu jí mít jen na normální jezdení ne na zavodení......A ten kdo se chce jezdit na spotřebu a myslí si,že když si koupí fabii 1,2 HTP tak,že bude jezdit za 4,5 litru,je totalní hovadina...Mám známyho ten má tuhle Fábku dvojkovy model a jelikož na to musí furt šlapat,aby to trošku jelo tak má problemy,aby se vešel do 8 litrů na 100/km,když na spotřebu tak jednine naftu... Ale ne malej objem o tom to vůbec nejni...

2009-08-21 17:36:21

To Beawer:

To by mě taky zajímalo, kdo s tímhle motorem (X25XE) v OB nebo OC jezdí za 7 litrů.....a hlavně jakým stylem jezdí. Jooooooo....takhle starej 2,5V6 (C25XE) ve VeA,....tak to se dalo celkem v pohodě. Holt ty Ecotecy, to už je "špatenka".

2009-08-21 17:43:22

A proč by ne?? Vem si kolik ti toci normalni auto třeba po meste když jedeš 50 vetsinou pres 2 tis aby to jelo,tady stim muzes jet na 4ku 1500 ot a zadnej problem furt to jede a zadni cukaní nic....Při 90 kmh to točí naky 2 tis tusim.....to je jak nafta,je to taky prave o otackach....mel jsem Nissana Sunny 1,6 GTI a ten pri 100 km/h tocil už 3,5 tis ot.... a taky jsem jezdil za 10 normalne...

2009-08-22 07:42:44

To Beawer: TREFA Taky bych se rád kouknul.

PS: Proč tak rozsáhlá debata o spotřebě. Bavíme se přece o šesti válcích, tak si užívejte nádherné jízdy s MV6-kou a kašlete na spotřebu.

2009-08-22 10:08:37

O spotřebu nejde,na to bych si koupil Vento co jsem mel v nafte ten jezdil za 5 litru a to sem to moch honit furt.......Ale pro me je prijemejsí jedzit za 7,5-8 nebo 10-11 nevim jak ty..

2009-08-22 10:12:55

je to nesmysl jezdit s 2.5 za 7/8 litru jsou to stejný auta s MV6 stejně těžké a všechno neznám nikoho kdo jezdí s omegou 2.5 za 7/8 litru

2009-08-22 10:50:57

Souhlasím s Kačenkou. 7 nebo 8 l/100 u motoru, který má 200 a více koní je prostě nesmysl. Ty koníčky potřebujou nakrmit jinak netahaj.

To Dony19: Ptáš se také na barevné podsvícení budíků. Zkoušel jsem to s červenýma i modrýma žárovkama (ještě je mám doma) a je to na prd. Celá přístrojovka ti svítí červeně a je to hodně potemnělý, prostě divný. Mnohem lepší řešení je barevné číslice podsvícené normální žárovkou.

Tady máš odkaz, kde jsem koupil ty barevné žárovky: http://www.auto77.cz/view_catalogue.php?cat_id=715

2009-08-22 12:18:32

tak zaprvé... Omega 2,5 nemá 200 koní ani víc,ale jen 170 a nekolik lidí co znám stím nemeli problem,aby se na tu spotřebu dostali.....A mužeš se zeptat i třeba tady na foru Sninga řekne ti to sám...... A taky je to snad jedinej 2,5 V6 ktera je takhle usporná(samozřejme musíš mít ten motor v pořadku,lamby,váhu vzduchu atd atd)..... ale dá se to...S fordem Cougar co má kamarad se na tuhle spotřebu taky nikdy nedostal....


Odpovědět

1  2