Fórum - Téma


2,5 V6 nebo 2,0 16V???


Fórum Vectra A 2,5 V6 nebo 2,0 16V???

Informace o modelu: Opel Vectra A



2011-02-02 19:45:19

zdravim panove, potrebuju radu, uvazuju o koupi Vectra A 2,5 V6 ale kamos ma calibru 2,0 16V a porad mi tu 2,5 rozmlouva ze mam jit radsi do toho motoru co tam ma on...

DAQ
David Hynčica
2011-02-02 20:23:20

Záleží co od toho čekáš.2,0 16V je pružnější od spodku ale 2,5 V6 má neskutečný zátah.Spotřeba bude u 2,5 o cca 0,5 - 1L vyšší.Servisní náklady o moc větší nejsou.Každopádně dobře vyber aby to nebyl vrak jinak se nedoplatíš zvlášť u té V6

2011-02-02 20:27:09

prave on mi tvrdi ze u te 2,5 se serou rozvody, ze kolecka na vackach odchazeji...ja uz mam vybrano, asi, jeste jsem ji nevidel, jen fotky a vypada nehnila, ale porad vaham...

DAQ
David Hynčica
2011-02-02 20:33:25

Tak nevím jaký zkušenosti má on.já první prodával s nejetýma 250tis. a úplně v pohodě jediná závada motoru byla že se měnili gufera na vačkách.Horší byla převodovka u tohoto kusu.Teď mám tento motor u B vectry.Najeto cca 295tis. a pravda zde přeskočila vačka poté co tekla vodní pumpa a rozvody byli plný nemrzky.Jinak měním věci na běžnou údržbu a repasoval se altík, ale to i u té první.

DAQ
David Hynčica
2011-02-02 20:33:54

Jinak zažil jsem tyto auta co měli i 400tis. km a jezdili bez problémů

2011-02-02 20:37:35

tak to jsou bezne opravy, no uvidime, mam ted astru F 1,8 a porad me laka tech 6 valcu...

2011-02-02 23:36:19

Tak přesne stejnej problém mam i ja že váham jestli 2,0 nebo 2,5 ale ve vectre B ale co by mě vic zajímalo kolik 2,5 papa

2011-02-03 06:57:52

Rekl bych ze ten "znamej" problem s rozvodama je pouze tim,ze ty rozvody delal nekdo kdo to neumi,protoze nastavit ty rozvody neni zrovna nejlehci ukol,zvlast pokud nekdo nema pripravky na aretaci v Opelu za to chcou ranec,tak se do toho pousti kde kdo...Jinak ja bych si radeji vybral 2.0 16V (C20XE) v Calibre i VeA ale dej pozor at ma radeji hlavu Coastcast. Kdyz 6 valcu,tak jedine v rade,ty Vecka mi moc nerikaj to bych si radsi vybral Turbo C20LET.A 2,5 V6 bude urcite o hromadu financne narocnejsi nez 2.0 16V,Rozvody,olej,spojka... mas tam 2 hlavy,4 vacky,kdyz se neco posere tak to bude drazsi,to je jasny

DAQ
David Hynčica
2011-02-03 13:35:38

Tak spotřeba je do cca 10L - dá se jet dálková za 8L bez nějakých zdržovaček.

C20LET je jiná kategorie - nedosažitelná dostupností těchto vozů a jejich cenou v případě že jsou v pořádku

Náklady nejsou tragický sada rozvodů 6000,- spojka je drahá stejně,Svíčky jsou o 2 kusy více což je 400,- ,oleje je 4L,Filtry stejné,Samozřejmě při poškození motoru je tam 24ventilů,nadzvedáků,4vačky,6 pístů ale jak píšeš pokud někdo udělá rozvody pravidelně (doporučuji 60tis.. Km) a udělá je tak jak se mají tak není problém.Jinak vodní pumpa není na rozvodech tak se dá vynechat ale dá se pořídit taky za 2000 jako u ostatních motorů.

2011-02-03 21:28:23

a ten zvukový projev motoru V6 při zátahu, to je prostě k nezaplacení

2011-02-03 23:13:49

pro venouše:

Nevím jak ten kamarád,ale já mám V6,na motoru mám skoro 300 000km. Žádný problém,jede jak pila. Že by odcházela nějaká kola??? Nevím o tom.Pokud se udělají včas rozvody jako na jiném motoru,tak žádný poblém.

Musíš prostě o ní pečovat,včas měnit olej,rozvody atd atd. Ale to musíš dát každému motoru,pokud chceš aby něco vydržel.

2011-02-04 13:13:25

Jezdil jsem s 2.0i 8v, 2.0i 16v i s 2.5 V6 a sam za sebe rikam ze 8v je jeden z nejlepsich motoru od Oplu. Ovsem jestli chces 16v nebo V6 tak bych se priklonil k 16v, je to mene nakladne a jede temer stejne jako V6.

2011-02-04 20:32:40

že by zrovna 8v byl nejlepší od Opla bych neřek, jeden z největších držáků to už jo ale ta dynamika nic moc. A jestli 16v jede téměř jak V6 je taky dost diskutabilní. A ty náklady je opět otom - jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Toť můj názor.

2011-02-04 23:53:23

Panove dekuju moc za nazory,jak tady kolega pise zvuk 6-ti valce je k nenahrade

A k tem vackam-na rozvodovych kolech je klinek,u ktereho je moznost ze sjede,uz jsme se s tim setkaly,sice u slabsiho motoru,ale uz to tu bylo...

Prave proto jsem se zeptal nekoho kdo ma s 2,5 vice zkusenosti.asi do toho pujdu,kdyz bude k svetu,kdyz ne budu shanet dal,kazdopadne moc diky za nazory,preju hodne stastnych kilometru s bleskem ve znaku

2011-02-08 16:54:21

To vennouš:

Hele záleží co chceš. Já osobně bych šel do 2.5 V6. Ono při rozjezdech a "malých" rychlostech je 2.0 16V pružnější, svižnější (jde rychleji do otáček). Ten šestiválec se holt tak trochu pomaleji sbírá. Ale potom tě nadrbne v podstatě kdy si vzpomene. A hlavně je mu tak trochu jedno jeslti, v tom autě jede člověk sám nebo ve čtyřech a do kopce a jaká je zřazená rychlost. Kdežto u 2.0 16V je to podstatně znatelnější. Ono je to celkem těžký porovnávat páč ty auta jsou i jinak zpřevodovaný atd. 6ti válec ti v pohodě pobere 50-60km/h na pětku a bude si pěkně brumlat okolo 1300-1500 otáček. Ale zkuš to udělat tomu 4válvcovýmu dvoulitru. To by ti ten motor nejradši nafackoval. Páč pod 2tis otáčkami se mu vyloženě nelíbí. (Nebo alespoň teda tomu mému) Inu každej motor má to svoje.

2011-02-10 12:31:18

Zdravim... ja mam vectru b 2.0 a chcel by som do nej dat motor z 2.5 v6 .... pri kupe som sa tiez nevedel rozhodnut, nakoniec som kupil 2-litra a teraz si picujem... len neviem ci ten motor tam pojde, ci nebude treba aj prevodovku org., a co vsetko k tomu treba.... neviete nahodou niekto?? nestretli ste s takym niecim? ked to nepojde tak mam v pci dam tam org. motor...

2011-03-06 12:03:31

Já jsem koupil 2,5V6,najeto 240 000km a až na hlučnější hydra,žádnej problém.Spotřeba po městě do 9litrů a mimo město 7,2 -8litrů.Neviděl bych v tom problém.Já osobně bych slabší motor nechtěl.


Odpovědět