Fórum - Téma


2.5 TD - Teplé starty - řešení?


Fórum Omega B 2.5 TD - Teplé starty - řešení?

Informace o modelu: Opel Omega B


1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 10

2010-01-04 19:00:57

lumo to nema žadnou spojitost se zahřivanim motoru.

2010-01-04 19:05:59

cyril na chladiči jsou dvě čidla ktere ti snimaji teplotu a při zahžati nad 95 st. se ti sepnou ty 2 vrtule na chladči a pomužou ti chladit.ta na motoru ma nějakou kapalinu ktera ti ztuhne při 90 st. a toči se ti s klikovkou.pokud ji maš nezadřenou a funguje jak se toči navolno než to zahřeješ

2010-01-04 19:13:45

Sporda: máš Vzkaz

2010-01-04 19:17:18

To vím že se mě sepnou ty vrtule ale nevěřím jim,dle mého názoru mají pomáhat v koloně když stojím,při jízdě to má zvládnout náporovej vzduch.

2010-01-04 19:22:16

ale pokud to maš čipnute a velky toč.moment tak je ten motor logicky vic zatěžovan.kdyby vyjižděl upraveny motor jako maš ty z tovarny tak se neboj že panove vyvojaři by chlazeni přizpusobily

2010-01-04 19:24:51

ať stojiš v koloně nebo jedeš nad kilo a teplotu maš nad 95 tak ti to hold ty vrtule musi stihat chladit

2010-01-04 19:33:42

No musím něco vymyslet zatím mám v plánu vzduchovej chladič.

2010-01-04 19:35:55

a jaky naporovej vzduch mysliš?odkuť ti ma proudit k motoru? tak ať ti ho chladi. maš pod autem kryt motoru?

2010-01-04 19:38:33

kam ten chladič chceš narvat když už tak je tam malo mista

2010-01-04 19:47:00

Když se vejde tatrovackej motor do škodovky tak sem se mu sí vejít vjetší chladič.Hlavní je že to mám naplanovaný.

2010-01-04 20:05:26

Sporda: Vzaz

2010-01-04 20:10:10

no ja nevim.pod kapotu se ti moc vzduchu nedostane protože za maskou maš chladič a spod auta to je taky bida.jedine co ti chladi je vrtule na motoru,2 pomocne vrtule na chladiči,chladič,olej a jeho chladič před levym kolem.Vše skontroluj a pak řeš.Misto tveho napadu bych raději uvažoval nad tim sanim kapoty.ne že to vypada dobře a to maš na vyběr hodně druhu ale taky si myslim že ti ten přimy vzduch pomuže vic chladit než chladič

2010-01-04 21:55:09

Ten chladič vzduchu se tam nacpat dá.Já ho tam mám,ani nebyl tak velkej problém ho tam nacpat jako kudy natáhnout trubky od turba a k motoru.A je pravda že se to teď míň hřeje přes 80 se nedostanu.Loni jsem byl v Itálii po dálnici jsem tam jezdil tak kolem 160 km a ani tak se to pořádně neohřálo a je to taky chiplý.Koukni do mýho profilu mám to tam vyfocený.

2010-01-05 06:44:18

maš moc pěkne auto.super.narvat nějak pujde o tom se ale nehadam.jen si nedodažu představit vrtat se v tom když už tak je tam celkem malo mista.odkuť jsi prosimtě sehnal ty plasty Steinmetz?????

2010-01-05 06:46:49

jo a to taky neni moc dobre kdyz to hřeje tak malo ne?Za 1.zima v autě ne? a za 2. motor by měl mit nějakou svoji provozni teplotu.

2010-01-05 10:33:29

Kratein z čeho pochází ten chladič?Akorát si nejsem jist zda tam mám tolik místa ty máš DTI já TD.A pak co je to za ventil od turba ?

2010-01-05 10:37:28

Sporda to nechce sání na kapotu! To chce výdechy! Protože ten teplý vzduch musí od motorového prostoru ven!

Jako to měly oply s označením Gsi. Mně na Kadetu Gsi-čku fungovali moc pěkně,bylo to vidět třeba,když si prolít louží tak se z těch výdechů valila pára.

2010-01-05 11:47:15

a nebo no.ja to neměl ale myslel jsem že s kapoty mu to uděla pruvan a teplo pujde spodkem auta pryč

2010-01-05 12:01:35

Chladič je kupovanej na www.dicompracing,další stránky s chladičema www.sportovniautodoplnky,www.highperformanceparts.cz,www.autodoplnky.cz,ale podle mě by tam šel i chladič z Avie.Na Aviích jsou tři druhy,tak by to byla ta střední velikost.A ten ventil je na zvýšení tlaku turba,ale ten už tam nemám.Mám ten tlak upraven softwarově v řídící jednotce.A navíc při velkém zvýšení se většinou brzo ukroutí hřídelka v turbu.Teď bych se chtěl pustit do úpravy MV6 na biturbo teda jestli seženu nějakej levnej vrak.

2010-01-05 12:19:20

a co ty plasty?


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 10