Fórum - Téma


2.5 TD problém, prosím o pomoc


Fórum Omega B 2.5 TD problém, prosím o pomoc

Manuály  |  Inzerce  |  Model Opel Omega B  |  Naše vozidla



2011-08-21 13:15:35

Mám šíleně nevděčné auto, během dvou týdnů, komplet nový výfuk, náplně, filtry, vodní pumpa, termostat, alternátor a vrtule. Ted mě odešel startér a nějak se vykloktala kulisa řazení, že s tou šaltpákou musím řadit jak u Liazky.

Ale přoč to píšu, hlavní problém mě včera přepadl na dálnici, najednou se rozsvítila oránžová kontrolka motoru a auto je bez výkonu, odhad tak 20kw. Vůbec to netáhne. Do kopce se táhnu i 40. Turbo se mě zdá že slyším. Motor zní normálně. Určitě mám načaté čerpadlo, teplé dlouhé starty.

Co myslíte, odešlo čerpadlo už uplně do kopřiv, nebo čím by to ještě mohlo být. Ještě ted když jsem to zkoušel, tak jsem nechal otočenej klíček v zapalování a něco jako by v čerpade cvrdlikalo. Ale to jen jednou pak už zas ne. Děkuji všem za rady a názory.

2011-08-21 23:35:14

oranžová kontrolka hmmm špatné emise hmmmm co diagnostika???

2011-08-22 21:04:29

A neupadla někde nějaká ta podtlaková hadička? Mně ta kontrolka taky problikne,kdykoliv uberu plyn a nebo když přeřazuji. A bylo mi řečeno ,že začíná odcházet ten erg.ventil.Že neotvírá,či nezavírá jak má. Skus sundat tu slabou hadičku na tom erg. ventilu a tu hadičku co sundáš tak ucpat.Já tam nacpal šroubek.

Nevím ale chce to zkoušet a hledat.Snad to bude jen nějaká prkotina.

2011-08-23 16:52:32

ahoj jeeeeeeee tak to taky znam horsi ze ja mam automat a jak sem ubral tak to chciplo. ale nevim co stim bylo pred tim nez to zaclo delat tak sem mel dole sani. tak sem se stavil u kluka co sme to delaly a vono to najednou uz nedelalo. asi se ho to leklo ale je fakt ze mi zustaly nizky otacky. tak jestli zjistis co stim je tak dej vedet. me to teda jede.

2011-08-23 16:55:37

jo a jeste me to prislo jako kdyz se zavzdusnuje, ale tim to asi nebylo.

2011-08-24 21:12:11

Tak kouknout na přepadové hadičky na vstřikách a tak dál.Prohlédnout,jestli to někde nateče.

2017-03-28 01:28:57

Mam ten samej problem s 2.2 dti 16v. To jsem myslel, že sitko v nadrzi bude ucpane. Nic. Tak vratne hadicky a tecka. Zase nic. Tak vstriky. Nic. Nikde nic neteče a stejne chytá jakoby na 2, 3 válce. Když to chcipnu, tak do 15ti minut nastartuju absolutně v klidu. Později uz je problem. Egr taky blbne. Spis me štvou ty starty.

2017-03-28 08:01:22

2.2 DTI je ale jinej motor ! ( 2.0-2.2 = Opel , 2.5 = BMW ) tvůj problém je "padající nafta" - příčiny , komplet zpátečky, T-čka apd. , těsnění pod vstřikovači , těsnění na pal. fitru , občas prasklé plastové těleso pal. fitru. , možná netěsnost v sacím koši v nádrži.

2017-03-28 08:38:04

breathlless: To, že je to jinej motor vím. To mě nemusíš poučovat. To ale neznamená, že nemůže mít stejný problém.

2017-03-28 11:06:55

pudi28: poučovat tě budu, když neumíš zachovat stejné téma ( zde je bavíme o 2.5TD , na 2.0-2.2 jsou jiné vlákna). U jinak konstrukčně řešených motorů může být příčina různá i když výsledný problém je stejný.

2017-04-01 14:55:24

Jak to vypadá je závada nalezna?Motor je celkem jednoduchý pouze čerpadlo je problém,závadu bych hledal v podtlacích /hadičky/.


Odpovědět