Fórum - Téma


2.5 nedobíjí


Fórum Omega B 2.5 nedobíjí

Informace o modelu: Opel Omega B



2012-03-25 20:43:38

Ahoj všichni mám problém zničeho nic se rozsvítila kontrolka dobíjení ale svítí jen tak dost tlumeně občas na chvilku zhasne,každopádně jede jen na baterku. Mám se vůbec pokoušet dostat k uhlíkům nebo je altík KO?

PS: když zapnu zapalování tak kontrolka dobíjení (baterky) nesvítí a po nastartování svítí slabě. Moc děkuji za rady.

DAQ
David Hynčica
2012-03-25 20:54:14

To vypadá na probitý regulátor.Jinak tyto auta trpí na propoj k autobaterii ale to by svítila ta kontrolka při zapnutí klíče.Takže altík ven

2012-03-25 20:55:22

a ten regulátor je na altíku?

bad64  
2012-03-25 20:55:44

Proměř kolik ti dobíjí altík.Může bát špatná kostra,nebo uhlíky jak píšeš a také diody.Nejdříve změř kolik to dobíjí a pak pátrej dál.superadmin

2012-03-25 20:58:20

na baterku nejde nic a měřit u altíku nejde nedostanu se tam tak na rychlo ráno potřebuju do práce tak beru náhradní baterku

bad64  
2012-03-25 21:01:11

Hm tak uhlíky regulátor nebo diodový můstek vyndat altík a rozebrat nebo sehnat jiný třeba na pujčení a vyskoušet.

2012-03-25 21:10:00

a nemá někdo altík na prodej?

2012-03-27 09:40:10

ahoj,rozdelaval jsem omu 2,5td, altik tam fungoval,kouknu jestli mi jeste lezi v garazi, jinak myslim ze mel 120A, dam ho za vahu zeleza,pisnu vecer jestli ho mam

2012-03-27 11:44:39

hoj,tak mam,ale je z 2.5td 96kw auto jezdilo do posledni chvile,pak se vysypal automat,takze 100% funkcni,ale koukal jsem na profil ze mas 110kw naftak,nevim jestli pasne,podle EPC to nepasuje,ale to je kvuli amperaži (120-150) ,uchyty nevim, jinak jsem z ustecka

2012-03-27 21:18:01

je divné, že v roce 1994 je typ motoru Y25DT, protože ten je v Omeze od r.v.2001 a má 110KW(150PS)

2012-03-27 21:45:11

Ba, motor Y25DT v roce 1994 je nesmysl...

2012-03-27 23:39:48

Omlouvám se všem mám zadané nesprávné označení motoru samozřejmě mám 96kw

2012-03-28 01:13:20

tak altik mam na ten motor mam, ta moje byla 98 vyroba , 96kw, zkus nejaky to mereni jestli dava nebo nedava,aby se vyloucila chyba nekde v dratech,jinak pisni,a domluvime, za kolik ho mam nechat ?? me se nehodi

2012-03-28 16:51:29

Před měsícem jsem řešil to samé na Rencku a byly to uhlíky.Je to jedna s možností.Ale než hned kupovat altík možná postačí jen ho vyndat rozdělat a přeměřit.Dělal mi to mechanik a za opravu si bral 425kč a mám altík jak nový.Vyčištěný,nové uhlíky ,stočenou kotvu a bylo to do druhého dne.

2012-03-30 13:27:40

Asi to rozeberu krumpáčem dementní 6ti válec i k penězům je snad lepší přístup než k tomu altíku

2012-03-30 13:29:08

A to jsem si myslel že u speedstra je špatnej přístup

2012-03-30 13:29:27

jj, můj mekánik mi taky moc děkoval, když mi doloval alternátor...

2012-03-30 18:44:12

HmJe skovaný pěkně.Tož půl motoru ven a nebo odspodu.Jo u VW phaeton ,motor W12 se při výměně klínoveho řemene vytahuje motor ven.Musiš to brát takto.Zlatá omega.Zase na Lexusu klínák za 30 vteřin.Altík je stejně jako omega.V renaultu je altík venku za 2 minuty.Každý vůz má svoje.

2012-03-30 18:48:09

Mně ho mekánik doloval horem a trvalo mu to asi hodinu a půl - hodinu práce a půl hodiny nadávání...


Odpovědět