Fórum - Téma


2.5 DTi automat, problém?


Fórum Omega B 2.5 DTi automat, problém?

Informace o modelu: Opel Omega B



2010-09-12 20:46:59

Zdravim, mam Omegu 2,5 DTi automat, Když jí naložím jede super a podle mě i řadí super, ale když jedu normálně a přidávám tak jakoby to žene otáčky nahoru(jako kdyby prokluzovala spojka) ale rychlost neodpovídá otáčkám. Když to dává pětku tak otáčky nejdřív vylítnou trochu nahoru a pak na 2x spadnou dolů.. pak to zas chvílí jede asi normálně a pak se zase třeba stane že přidám a ono to nepodřadí ale ale akorát se zvýší otáčky. Pak to začalo ještě hučet. Od 50 když to tam kopne 4 tak to prostě hučí. když to tak nějak popíšu v servisu tak mi řeknou že to je špatný měnič a výměna tak 40000 a olej se nikomu měnit nechce že prý se to už nezachrání... Poradí někdo co mám dělat?

2010-09-12 21:03:28

http://cgi.ebay.com/ebaym...uckQ5fPartsQ5fAccessories

+ servis jsi max na 20ti tis ale dej to někam kde automatum rozumi třeba je to jen nějaka blbost a bylo by zbyteečně ji měnit nebo dělat repas

2010-09-12 21:52:54

Čus, ta sada je na 4kvalt, ale on píše, že má 5ti kvalt, já nevim, co je to za převodovku. Jemu říkají, že to je měnič a ten v tý sadě určitě neni, a docela by mě zajímalo, co všechno tahle opravná sada obsahuje, podle mě je to jen sada těsnění, protože některý díly by se do tý krabičky asi nevešli, pokud to není jen ilustrativní obrázek, nebo to zkresluje, páč není srovnání, každopádně sadou těsnění převodovku nezrepasuješ a spojky jsem asi před rokem hledal do převodovky z nissana, kterou jsem dělal a vyšly na stejný prachy z ameriky, jako tady v čr, cca 200kč jedna lamela a 180kč jeden plech.

Převodovku jsem dělal z dílů koupených pouze v čr, vše bylo do 3dnů a cena za díly byla kolem 12000kč a to bez práce a repase měniče. Měnič posílá na repas jedna firma z prahy a začíná to na 10000kč, myslim že to posílaj do fabriky v NL, nevim určitě. Jinak ho nespravíš, je nerozebiratelnej, oni ho v mašině rozpíchnou, vyvrhnou, vymění střeva, svaří a vyváží.

http://www.prevodovka.cz/...matickych-prevodovek.html

S touhle firmou vše řešim a jsou tam lidi, který tomu rozumí a dodají díly, když si někdo bude troufat udělat si to sám a taky poradí, na co si dát pozor a je tam toho dost, otázkou je, jestli řeknou všechno, páč proč by měly šířit zadarmo svoje těžce nabité zkušenosti.

2010-09-12 22:18:10

Ten odkaz byl na tu firmu ne přimo na ten typ to se musim dohledat podle typu převodovky vim že dti ma 5q ale nevim typove označeni.

jinak jsou tam skoro komplet střeva + dalši dily jde po domluvě od nich taky sehnat a když jsme kupovali dily na převodovku v grand voyageru tak tam bylo vše potřebne a navod jak pro blby opravoval to mechanik co nidky předtim nedlěla automat a zvladl tv pohodě to auto už jezdi 2 roky bez problemu a je to auto hlavně na tahani přivěsu s autama takže převodovka dostava zabrat .

jinak špička na převodovky je http://www.kaps.cz/

tahle firma je i vyhradni servis automatů pro opel v čr.

2010-09-12 22:55:10

Paczqo A jsme u toho, kdyby to byl manual tak si koupi za petku sadu od Sachs apod. A je po problemu!

2010-09-12 23:58:10

Dík za odkaz, o téhle firmě jsem nevěděl a sory, to jsem nějak nepochopil a nechci tě školit, jen mi ta krabička přijde moc malá. Spolupracuju s těma výše a jsem spokojen. ty měniče oni posílají, jak jsem psal někam do zahraničí a ta firma, kam to posílají se zabývá jen měničema. posíláme jim tam auta ze servisu, a všichni spokojení. Dávají záruku a vždy nejdéle do 14 dnů je to hotový a dělají to už dlouho. Já jsem dělal jen 2 převodovky, jednu svojí na ačkovou omu a druhou na nissanu pro kamoše, jinak se tim nezabejvam. Teť se chystam na tu svojí, trochu zlobí, ale zatim to není vážný. Tak ta fotka dost zkresluje, protože ta krabice je asi dost velká, jenom ty lameli s tim pasem nějaké místo zaberou. Každopádně mají zajímavý ceny na ty měniče, tak jejich služby pravděpodobně využiju.

Vector:

Možná jednou dospěješ k jinýmu názoru, jako mimochodem spousta lidí, kteří taky tvrdily, že si s automatem připadají jako poloviční řidiči a dnes se prohánějí s automatama a prohlašujou, že už manuál nechtějí a na mojí otázku, proč si koupily automat, když říkali, že jim nesmí do baráku, protože si připadají trapně, jako by neuměly jezdit, tak odpovídají (většinou) že to nikdy neřekli, jen pár jich přizná, žejim to prostě zachutnalo a tenkrát nevěděly o čem mluví, protože se svezli s nějakou udejchanou 1,4, která nejela a žrala jako kráva. Já měl první automat v 97 ačkovou omu, pak to samí v manuálu a už manuál nechci ani vidět. Dnes mam béčko s aut. a pohoda. mam i manuál, ale to je frontera a to mam na práci a na zábavu, jinak jezdim s omou a taky mam služební fábii a to mě deptá, když s ní najezdim 4000-5000km /měs a všechno to musim odřadit.

Jo a ještě jeda věc, s automatem se dá taky slušně zařádit a špičkově se driftuje a sportovní režim, to je nádhera, jak ta převodovka dokáže vytěžit z toho motoru maximum. Na rozjezdu má asi prvních pár metrů navrch manuál, teda když dotyčnej umí se spojkou, ale pak si myslim, že by neměl moc šancí, proti sport režimu automatu. Mluvim o stejnym autě se stejnym motorem a výkonem. Ale hlavně to pohodlí ať ve městě, nebo na dálkový po okreskách i dálnicích, na to prostě manuál nemá a to mi nikdo nevymluví.

2010-09-13 08:22:19

Petas480: v pohodě ja už s tim mam svoje zkušenosti s automatama jezdim v kuse vic jak 6 let a rukama mi jich prošlo spousta takže co se tyka automatů mam bohaté zkušenost.

Vector: no jak psal Petas snad jednou dospěješ k jinemu nazoru ano koupi sadu od sachs a ta mu vydrži jak dlouho ?

Automat sice necha opravit třeba za 20tis ale ve vysledku ma převodovku ktera při dobrem uživani vydrži několik set tisic km. To že řeší problem co s tim a nikde pořadně neporadi ? Za to nemuže převodovka ale čecháčkovství a nazory jako máš ty. Hodně lidi neumí opravit automat protože to nechtěj umět protože podle nich je manual nej a přes to nejde vlak.

2010-09-13 18:17:54

Manuálu jsem se nařadil už dost, chtěl jsem zásadně automat. Má to najeto 300000 tak už to možná na nějakou závadu má nárok.

2010-09-13 18:21:17

díky za rady a tipy. A ještě jeden dotaz jak se pozná že je 100 %špatný měnič? jak se to při jízdě chová? jaké přiznaky?? a když zajedu někam na diagnostiku bude to k něčemu?

2010-09-14 18:41:59

Nene, ja nedospeju nikdy. Taky jsem dost aktivni ridic s profesni zpusobilosti. Ale automat opravdu(ja)ne, bohuzel nebo bohudik mi to nesedlo. A kdyz vidim vozy jako M3 s DSG apod. tak bych je za to nakopal do pr.... Ale kdyby slo uskutecnit, postavit 2 Omegy V6, manual vs. automat vedle sebe, tak bych vam ukazal jaky je rozdil mezi manual a automat, aby jsme se tady zbytecne nepreli. Mam vyzkousene Vectry A, model 2000 110 kw manual a 2.5i V6 125 kw automat a tahalo se to zhruba 0-190km/h, nebyla delsi rovinka a jak myslite ze to dopadlo, to uz se nebudu zminovat o tom ze automat byl silnejsi. Ale stejne manual WINS Automat je fajn, pro pohodli a komfort. Ale jinak je pro me minusovy, snad se nezlobite!!

2010-09-14 18:59:22

Jo, jeste k te spojce jak dlouho by mi vydrzela. Tak ja osobne kdybych uz ji kupoval, coz jsem jeste nemusel. Ale kdyby prece, tak bych ji koupil max.1 a vydrzela by mi. Nejsem reznik co se tyce spojky

2010-09-28 11:17:50

FIGG: nikdo neví jak se pozná vadný hydroměnič?

2014-12-15 14:17:02

Vadny hydromenic se projevuje tak ze pri zatezi ve vysich otackach skacou otacky motoru. Jako me :) Je to problem vetsiny bmw v kterych tento automat je.


Odpovědět