Fórum - Téma


2.2DTI nepravidelný chod motoru + MIL


Fórum Omega B 2.2DTI nepravidelný chod motoru + MIL

Informace o modelu: Opel Omega B


1 ......... 2  3  4  5  6

2015-11-22 23:04:26

beda405: ještě soupiska součástek..

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-22 23:05:17

beda405: Stále si myslím, že ten snímač je jen snímačem otáček čerpadla (vačky) načasování doby kdy má vstřikovat je dané polohou vůči klikové hřídeli, proto má možnost natočení vůči klikovce na upevňovacích šroubech. Protože ten motor jde nahodit ale strašně blbě a když běží tak hulí nespálenou naftu jako liazka..... Pořád mě to směruje na rozvod.....

Když to zkontroluješ, jedině dobře. Řemenici na klice na rysku a pod víčkem kola čerpadla musí jít zasunout kolíček skrz kola do těla čerpadla..... Pak ještě ověřit postavení vačky, to jsme si říkali... Pod vývěvou konec vačky (plochý unašeč vývěvy) vodorovně s hlavou kolíčkem (dírkou) nahoru.....

2015-11-22 23:12:52

kopejda: no jasně ja vím ale šel jsem po čerpadle sám jsi mě také směřoval na čerpadlo. tak ted jsou na čase ty rozvody, zitra zkusím prohledat ty rozvody jde mi hlava kolem a zamotávam se do toho, dnes skoro půl auta rozebráno kvuli čerpadlu a pak zjistim že povolit další dva imbusy a vytahnul bych ten solenoid na předvstřik.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-22 23:18:53

beda405: Já vím, po té co jsem študoval anglické fórum, kde ten ventil předvstřiku popisovali jako ventil časování. Asi vědí starou belu. Vrtá mi hlavou, proč v jeden okamžik běžel celkem obstojně a proč nereaguje na pedál plynu...... Zatím nevím.....

2015-11-22 23:22:02

kopejda: no to mě také vrtá hlavou už jsem se stím ale také setkal že běžel jako normálně ale furt hulil. na pedál když byl teplej motor reagoval ale jak chladl přestával reagovat.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-22 23:30:13

beda405: Kontrola rozvodu vyloučí pochybnost. Jukni na to a uvidíme.....

2015-11-22 23:33:23

kopejda: no joo to bude nejrozumější aspon se dá mechanika vyloučit nebo potvrdit machanika je viditelná, ta elektrická čast by musela vyhořet aby bylo vydět poškození.

2015-11-22 23:35:51

kopejda: ta zavada tam pak nebyla jediná chyba tam skákala furt a to bylo žhavení také jsem mohl vzít rele z vektry aspon by jsme viděly zda zavada pokračuje

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-22 23:38:32

beda405: Hlavně to další chyby neházelo, otáčkoměr čerpadla šel polovičníma otáčkama kliky, což je dobře, akorát ty stupně doby vstřiku lítali hrozně....

2015-11-22 23:42:33

kopejda: no jasně to ukazuje na rozvod tím bych palivo vyloučil ze hry, Ted ten timing (časování) vizuální kontrola a případná vyměna rozvodů.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-22 23:43:54

beda405: Tak jsem zvědav na postavení rozvodu....

2015-11-22 23:46:00

kopejda: neboj nahodím fotky. at se můžete všichni pokochat.

2015-11-26 19:36:11

Zdravím, koukám tady jste více odborníci na dti. Nechci moc míchat téma. Mám jeden problém, tak bych se chtěl poradit. Začalo mě teď v zimě zlobit startování. Když je motor studený tak chytne na první. Problém je když přijedu se zahřátým motorem. Přijdu za 2 hodiny, chci nastartovat, jen že auto nežhaví i když si myslím že by mělo pač už vychladlo. A auto nenastartuje. Když točím déle tak motor chytne. Ale nechce se mi to moc trápit. Mám podezení na teplotní čidlo, které se asi myslí že je motor ještě telí a proto nežhaví. Může to být tím? Stačila by výměna čidla nebo je závada na ničem jiném? Díky.. Jak čtu toto téma tak doufám že se na opravu přijde. Jen bych přihodil, nemohli by to dělat vstřiky?

2015-11-26 19:38:30

ciba97: zkuz odpojit čidlo když se ti to deje. pak napiš

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-30 19:31:19

beda405: Tak nějaký progres? Vím že je hnusně, to jen má zvědavost....

2015-11-30 20:20:02

kopejda: heee jo teď se rýsuje garáž. tak snad to dám.

2015-12-02 09:31:05

beda405: Zdravím mám dvě omegy motor 2.0 Dti řešil jsem před pár lety ten samý problém u obouch aut.

Podle toho co jsem četl, mi připadá jako regulátor přímo na čerpadle.

V mém případě se udělala repase čerpadla a vše je v pohodě. Ohledně zkočení rozhodů na tomto typu se mi nezdá. Na té bílé mám najeto 410 tis. můj mechanik koukal na rozvody a prohládil že jsou jako nové jak rozvodová kola tak i řetězy a napínák.

Když mi lehla ta druhá na čerpadlo tak jsem chtěl nechat složit ze dvou čerpadel jedno a to nešlo, protože na obou oděšlo to samé už zmiňovaný regulátor.

Přeji hodně uspěchů s tímro problémem a brzké vyřešení.

2015-12-23 13:43:06

Tak mám jasnou zprávu, ROZVOD=OK ČERPADLO=KO. Mám otázku kde nechat udělat repas a na kolik to vyjde???

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-12-23 19:12:18

beda405: Nechal bych to udělat tady: http://www.opravarenstvi.cz/

Mám s nimi dobré zkušenosti..... Kolik to bude stát Ti řeknou možná i po telefonu. Ale nemusím psát, že se to zjistí, až otevřou to zpropadené čerpadlo...... Jestli bude mechanicky OK a odešla jen elektronika, mohl by ses do cca 7 tisíc mohl vejít.......

2015-12-26 17:14:54

beda405: fakt? :)


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6