Fórum - Téma


2.2DTI nepravidelný chod motoru + MIL


Fórum Omega B 2.2DTI nepravidelný chod motoru + MIL

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4  5 ......... 6

2015-11-21 01:11:40

marquis: i když odpojíš turbo tak tohle motor neudělá ztratí vykon a je zněj atmosfera, když t prdne hadice za IC tak to jeste hodí MIL protože čidlo MAP nemá tlak MAF bere udaje o vyšším prutoku ale udaje se neschodují a pak muže jet auto v NOUZÁKU ale nikdy nebude takhle skákat a hulit ! TURBO je mazano olejem a nemá kuličkové ložiska ma kluzné uložení tak že tam vule bude ale po nastartování když se dostaví olej bude turbo bez vůle ale furt je možnost že propouští i nové turbo, al eto je pak cítit a vidět olej citit z vyfuku a vidět v motoru. O čerpadle se tu zde vedla debata JIŽ Vyřešeno Ne není u DTI 2.0-2.2 2.5Dti comon rail nemusíme se dale rozšiřovat. Najeto jo nepsal jsem neuznal jsem za vhodné dát tuto informaci nemá najeto jako firemní OCTAVIA I 750 000km tam by jsem se nedivil že je motor KO ma pouze 191 000km co ž js myslím že jde.

2015-11-21 11:51:00

beda405: Tak čím to bylo?

2015-11-21 22:31:04

marquis: Vyčet zavad z toho jsou staré neodmazané

P1125 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)

(03) - Not present

P1612 - Immobiliser No Or Wrong Signal

(0A) - Not present

P1613 - Immobiliser No Or Wrong Signal

(0A) - Not present

P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)

(05) - Not present

P1220 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)

(0A) - Not present

P0110 - Intake Air Temperature (IAT) Signal Voltage High

(01) - Not present

P0100 - Mass Air Flow Sensor Circuit Low Input

(0B) - Not present

P1694 - Glow Time Telltale Circuit Open

(04) - Not present

P1690 - Malfunction Indication Lamp (MIL) Circuit Open

(04) - Not present

P1635 - Glow Device Circuit General Error TATO SE OPAKOVALA I PO ODMAZÁNÍ

(0A) - Not presenty

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-21 22:38:56

marquis: Ještě jsi neviděl přeskočené řetězové rozvody?? To není nic neobvyklého... Dokonce i u 2.5 TD ......

2015-11-21 22:40:56

kopejda: kdo to nevidel asi se muže kouknou u mě

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-22 00:22:38

beda405: Každopádně to špatně časuje úhel vstřikování, uvidíme kam se pohnem.....

2015-11-22 09:04:24

já vím, že to opakuju pořád dokola, ale přesně takhle se mi chovala vektra dti, najeto 205t, hlásilo to špatný časování vstřiku, nejelo, hulilo, cukalo a přestalo to až po výměně čerpadla

2015-11-22 11:34:33

bachta: no ja zatim nic měnit nebudu ale něco zkusím, a pak budu možná měnit ale jen Elektroniku čerpadla. nahážu jsem potom fotky. ale je k čerpadlu přistup jak k penězům zlatá VeBe.

2015-11-22 12:10:31

kopejda: bohužel neviděl.. vím, že se to stává u Vectry s benz. motorem 2.2-16V (má napínání odvozené od tlaku oleje, a než naběhne tlak tak to může přeskočit, ale ta má řemen a ne řetěz). 2.5 TD neznám.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-22 13:05:04

bachta: Čerpadlo kvůli tomu není nutné měnit celé, stačí jen vyměnit elektroniku PSG5, většinou v tomto případě selhávají regulační členy jak časování vstřiku, tak množství paliva. Tyto elektroventily mají dost velký příkon, 20A není problém, a právě na desce odcházejí ovládací tranzistory. Po internetu je toho popsáno dost a dost......

1 - snímač otáček čerpadla (vačky)

2 - regulátor časování (úhlu vstřiku)

3 - regulátor dávky (množství) paliva

2015-11-22 15:26:00

kopejda: aby jsi vedel ted se v tom vztám ale vetší harakiri jsem neviděl přístup na bobek. a mám fotky

2015-11-22 18:27:46

Tak čepadlo KO nepovedlo se ted shánět čerpadlo to co jsem měl nepasuje

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-22 20:42:45

beda405: Jak je KO? Co se našlo v díře po regulátoru?

2015-11-22 20:49:55

kopejda: povolil jsem regulator ale nemohl jsem ho celí vysadit kabely me nepustily jen jsem to proplachnul a furt t same už je zase v kupě ale fakt delat auto nekde v dilne a vytahnout motor.

2015-11-22 20:56:02

kopejda: nedostaneš ho ven kabel prochází čerpadlem v hlavě a nepustí tě to jedině vyskřípat a pak naletovat a to je lepší čerpadlo venku.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-22 20:56:48

beda405: Zkusil jsi odoperovat celý tem blok elektroniky? Pak by kabely daly. Ten blok na druhém čerpadle je jiný? Nějak jsi to nedotáhnul do konce....

Aha, no ono se ten regulátor prodává samostatně a v sadě jsou propojky a smršťovačka. Takže se dva dráty skřípou a lisuje se nová kabeláž. Pak to jde navést bokem mimo hlavu......

2015-11-22 21:06:35

kopejda: nejde to není prostor fakt to nejde hele je to ginekologie titerná prave a vadilo abs a kupa vecí to musiš snad sundat celou hlavu kvuli jedne trubce ty pi*o to čerpadlo je jiné. no jasně ale jak na to koukam je to tranzistor vyš jak.

Luboš vs. Lakatoš-FULL VERSION!!

Luboš opravář

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-22 21:13:51

beda405: Si ten vršek odlopnul? Tranzistor je v podezření na 99,8%........ Však.....

Ten vršek z druhého čerpadla není stejný??

2015-11-22 21:16:51

kopejda: ten vrch jsem nesundal neslo to nevešel jsem se. Ten vrch je uplne jinej.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-22 21:19:30

beda405: Takže tak?

VP44 NAPRAWA

MB-SYSTEM MAREK BUJALSKI

Ul. ŻARSKA 101

68-320 JASIEŃ

NIP:928-103-79-61

entersit@wp.pl

tel.:888-679-923

AUTO NORMALNIE FUNKCJONOWAŁO I NAGLE ZGASŁO? NIE MOŻNA ZAPALIĆ SAMOCHODU? DIAGNOSTYKA SAMOCHODU WYKAZUJE BŁĄD NASTAWNIKA DAWKI LUB BŁĄD USTERKI MODUŁU POMPY WTRYSKOWEJ?

TO MASZ USZKODZONY STEROWNIK POMPY :(


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6