Fórum - Téma


2.2DTI nepravidelný chod motoru + MIL


Fórum Omega B 2.2DTI nepravidelný chod motoru + MIL

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4  5 ......... 6

2015-11-20 00:18:03

bachta: nevím někde jsem četl když je v haji vp44 tak ani nenastartuješ

vlastta  
vlastimil
2015-11-20 00:20:45

beda405: to ti neporadim - nevim (nejsu motorar).......ono u DTI uz to muze byt spousta veci - a to jak na privodu/tlaku paliva tak i vzduchu......ale snad nekdo nejakou zkusenost napise

2015-11-20 00:23:34

vlastta: jasny ja se hrabu v DTi už rok ale tahle zavada je zahada

2015-11-20 04:42:59

beda405 moje vectra dti se chovala naprosto stejně, jak popisuješ. Po výměně čerpadla je to OK. Na diagnostice to hlásilo nesprávný čas vstřiku. Přesný znění ty hlášky si nepamatuju, ale tak nějak. Taky se mi nechtělo měnit čerpadlo, tak jsem blbnul s podtlakama a filtrama a měnil hadičky a čistil klapky v sání a nevím co všechno. Bohužel čerpadla u těchto motorů nejsou žádnej zázrak.

2015-11-20 07:17:06

vlastta: Aha , před časem sem byl vehementně přesvědčován tu na clubu , že omegy to podavací čerpadlo mají. Nu dobrá má ho tedy jen V6 :) , bezva.

2015-11-20 07:37:32

breathlless: take jsem to ale nekde slisel tohle ze je a ono neni. ale podle meho by tam mohlobejt uz jen kvuli pripadum ze dojde nafta nebo ten balonek. navic i DTI se casto projevuje padání nafty.

2015-11-20 07:37:52

breathlless: take jsem to ale nekde slisel tohle ze je a ono neni. ale podle meho by tam mohlobejt uz jen kvuli pripadum ze dojde nafta nebo ten balonek. navic i DTI se casto projevuje padání nafty.

vlastta  
vlastimil
2015-11-20 08:15:22

breathlless: jen pro upresneni - krome toho ze u mojich omeg 2.0DTI a 2.2DTI sem opravdu podavacku nenasel vsechny ostatni omegy cerpadlo meli.a ze jich bylo.........benzin - 2.0 16v (2x) , 2.5V6 , 3.0MV6 disel - 2.5TDS (5x) , 2.5DTI (u techto vsech podavaci crpadlo bylo)

2015-11-20 09:04:21

Ajéje , benzíny do toho tahat snad nemusíme

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-20 12:25:05

breathlless: Omegy benzíny mají čerpadlo v nádrži všechny, nafty jen 2.5 TD a 2.5DTi má doknce čerpadla dvě. Jedno v nádrži a druhé pod podlahou spolujezdce...... Ty DTI by měli zakázat.....

2015-11-20 12:32:42

kopejda: dti dobry vektra maka jen ted jsem narazil na problém jinak u dti nebyl problem a berme to tak neni to nove auto tak ze se porucha vyskytne.

vlastta  
vlastimil
2015-11-20 16:45:47

breathlless: to melo byt (poslouzit) jen jako info.......ty vis, ja, kopejda......a spousta lidi jeste dnes ani netusi ze nejaky cerpadlo v nadrzi je - a to nemusi ani hledat informace o 2.2DTI

2015-11-20 18:48:14

vlastta: Jasný , ale vlákno se jmenuje DTi , tak by sme se měli držet DTiček

vlastta  
vlastimil
2015-11-20 18:58:25

breathlless: ok

2015-11-20 19:25:54

Obecně bych, držení se dtíček, raději moc nedoporučoval :-D

2015-11-20 19:27:52

beda405: Nevím.. Ale jak je dým z výfuku, tak bych to tipnul na turbo.. Nemáš ve válcích potřebný tlak a vzduch, aby nafta řádně hořela.. Podíval bych se na výstup z turba do sání, jestli nepropouští olej do sání, a jestli se volně protáčí, nebo jestli nemá radiální vůli..

Jinak 2.2 DTi podávací čerpadlo nemá. Pokud si cucne z nádrže vzduch (je málo paliva), nebo spadne palivo (dlouho mimo provoz), musí se palivová soustava odvzdušnit.

Podstatná informace (kolik to má najeto) tady schází..

2015-11-20 20:35:42

marquis. Zkus schválně vyhodit hadicí mezi IC a motorem a uvidíš, jestli se to bude takhle chovat

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-20 21:10:09

Něco jsme pořešili po telefonu (vím, nemá se to ) dospěli jsme k tomu, že prověří stav rozvodu (postavení). Podle toho co mi popisoval a co jsem viděl na videích si myslím, že skočily rozvody..... Pak uvidíme dál....

2015-11-20 21:19:21

Dle toho mlácení, jak píše bed405 tam nafta asi nejde ve správnej čas. Tenhle zázrak má řetěz ne? To taky umí poskočit? Já myslel, že v týhle době se ještě dělaly řetězový rozvody, co neskákaly... Pokud je to tak, tak fakt teda zlatý TDS :)

2015-11-20 21:20:10

kopejda: 2.2 DTi nemá řemen.. 2.2 DTi má řetěz, nevěřím, žeby tohle mohlo přeskočit.. A kdyby, to by byl schopen poznat na diagnostice. ŘJ jednotka motoru dostává informaci o poloze kliky a poloze čerpadla.

Pokud by ovšem řetez přeskočil, to by musel mít motor najeto snad milion.. Rozvody se u 2.2 DTi kontrolují po 400 tisících, a myslím že se i mění (mám to z TISu, ale už si nepamatuji přesně).


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6