Fórum - Téma


2.2DTI nemůžu nastartovat


Fórum Omega B 2.2DTI nemůžu nastartovat

Informace o modelu: Opel Omega B



2012-12-19 11:22:06

Tak jsem včera měl čas,tak jsem vindal egr,vyčistil,dal zpátky a žádná změna,tak jsem vyndal celý sání,lopatky a vše vyčistil.Po vyčištění jsem vše zamontoval zpátky,připojil naftový trubičky,hadičky,podtlaky a auto ne a ne chytnout.Zkoušel jsem ho roztáhnout asi 2 km a zpátky a pořád nic.Když povolím matku na čerpadle,tak teče nafty dost,tak nevím.Poradíte někdo?Motor 2.2 dti

2012-12-19 13:46:33

A když povolíš matku na vstřiku nafta jde?? Co je to za motor? Měl jsi pal soustavu rozdělanou?

2012-12-19 13:56:33

je to 2.2 dti a měl jsem akorát odšroubované palivové trubičky a sundané hadičky nad nimi,jinak nic.Napadlo mě,že se to možná trochu zavzdušní,ale na roztáhnutí by to mudelo chytit,ne?Než jsem to rozebral,tak to startovalo perfektně

2012-12-19 13:57:24

matku na vstřiku jsem nepovoloval

2012-12-19 14:56:26

No tak pokud jsi po zavzdušnění neoddělal čerpadlo tak je potřeba ho odvzdušnit. Já pro motory 2,0dti,2,2dti a 2,5tdi (vw group totéž čerpadlo) mám udělaný elektrický čerpadlo který mi celou soustavu naplní palivem a až po té startuji a to velice krátce a v odpočinkových intervalech. elektronika čerpadla je naftou chlazena a pokud jde v naftě vzduch a nebo jde na sucho tak se za 1 přidírá a za druhé přehřívá takže tímto se dá jednoduše odepsat funkční čerpadlo ( nevhodně provedená výměna naft filtru je nejčastějším důvodem zkracování životnosti čerpadla)

2012-12-19 14:57:11

pokud nemáš namontuj balonek pořádně a dlouze pumpuj a nejlepe aby druhý občasně a krátce zastartoval.

2012-12-19 15:18:25

A kam mám namotovat balonek?

bad64  
2012-12-19 17:10:01

čti zde- http://www.club-opel.com/...hp?sle_searchText=balonek

2012-12-19 18:21:21

Tak jsem dobil baterku,kterou jsem vymlátil a světe div se,chytlo to okamžitě a startuje už bez problémů,ale chyba tím vyčištěním se nezlepšila.Na diagnostice to píše "P1220 - Kritická systémová porucha 1 (viz kontrolní postup: popis kódu závady)",ale ta už se po vymazání neobjevila,ale tato chyba je tam pokaždé,když se rozsvítí kontrolka motoru "P1125 - Kritická systémová porucha 1 (viz kontrolní postup: popis kódu závady)".Ta druhá chyba je :P1125 Elektromagnetický ventil plnicího tlaku, vysoká vstupní úroveň,ale nevím,co to znamená.Nevíte někdo,čím by to mohlo být,co je špatně?


Odpovědět