Fórum - Téma


2.0dti nouzovy rezim


Fórum Vectra B 2.0dti nouzovy rezim

Informace o modelu: Opel Vectra B


1  2  3

2014-03-21 12:10:50

alzafir: Na podzim mi taky odešlo čidlo kliky a jelikož v nabídkách na netu jich bylo (je) několik druhův (typův), tož, abych měl 100% jistotu, jsem jej nechal objednat přímo u podle VIN auta. Na mou otázku, jaké značky čidlo bude, mi vedoucí odpověděl, že to dopředu neví. Z centrálního skladu v Maďarsku přišlo čidlo Bosch, zatím funguje naprosto spolehlivě, jen kupř. i v drahém Auto Kelly je identické čidlo o tisícovku levnější a v jiných e-shopech i o víc. Nebrečím, jen konstatuju a příště (bude-li nějaké příště) už budu prostě vědět přesně...

2014-03-26 19:25:25

Opláci neví někdo z vás co to muže být mam stav nouze motoru nejspíš svítí kontrola motoru maximální otáčky mám 2000 rpm a když ho na neutrálu chci prošlápnout tak z výfuku dým z nespálené nafty? Dřív se my ukazala kontrola motoru jen cca 2.sec a pak auto zase vyrazilo kupředu. Prosím HELP Kontroloval jsem hadice podtlaku na EGR a šneka opravil netěsnosti hadic. ještě mám spadeno na váhu vzduchu. A potom leda jít po přívodu paliva, mám 2.0dti x20DTH

2014-03-26 21:07:43

beda405: Cau me to u omegy delal podtlak u turba,kdyz mi tam ta hadicka blbe drzela nez vyskocila uplne,skus se na ni poradne mrknout mam 2.2 DTI

2014-03-26 21:24:40

oman17: NO právě jsem na podtlak koukal a úplně všude testoval hadičky průchodnost atd ještě sundám tubo a pročistím a zkontroluji vůle. Ale děkuji za radu zkusím to ještě jednou projít protože jsem byl nasraný mohl jsem přehlídnout.

2014-03-26 21:27:56

beda405: Nemas zaco taky jsem vubec nevedel a byla to tahle hadicka mam od ty doby klid tak snad budes mit to same....

Venca49  
Václav
2014-03-26 21:46:57

beda405: Může být hadička dobrá,ale nemusí chodit regulátor.Zkus jestli chodí tak,že necháš hadičku nasazenou u turba a odsaješ vzduch na druhým konci hadičky.Ta je myslím nasazená na elektromagnetickým ventilu pro otevírání podtlaku.I ten bývá vadný.Pohledem zjistíš,zda regulace u turba zasouvá táhlo a chodí.To se nechá i za chodu motoru hned po nastartování.

2014-03-26 22:07:05

venca49: to by šlo táhlo by mělo jít lehce a nikde nesmí drhnout pokud jde těžko tak naklápění lopatek nefunguje správně. Zítra vše odzkouším a dám určitě vědět

.

 vlastta  
vlastimil
2014-03-26 22:09:23

beda405: ja mel na 2.0DTI treba prasklou tu silnejsi hadicku od brzdovyho posilovace - vede do ni taky podtlak.vsimnul sem si toho az sem zacal menit olejovou vyvevu (mel sem na ni spadeno)

Venca49  
Václav
2014-03-26 22:15:56

Prostě jak už jsem někde psal,hadičky a podtlaky,to je u tohoto motoru eňo ňuňo.

2014-03-26 22:46:50

vlastta :Myslíš od vývěvy k posilovači co je na ní zpětný ventil? no já mám také spadeno na vývěvu myslím jsi že nedává dostatečný podtlak páč mi svítí i abs kontrola možné je že vývěva je ok a na abs blbne nějaké čidlo. je to podivné občas nastartuji a jedu a abs nesvítí a kontrola motoru taky ne a pak jedu a rozsvítí se abs a pak zase po čase kontrola motoru .

 vlastta  
vlastimil
2014-03-26 23:33:56

beda405: ano,od vyvevy k posilovaci.a do teto silnejsi hadice vede taky 1 slabsi podtlak.....poku ti sem tam problikne ABS muze to byt cidlo nebo jen spatnej kontakt u kola (celkem to tam trpi).rozdelat,procistit a kdyby to zlobilo dal tak asi cidlo

2014-03-26 23:45:03

Beda405, neváhej a zajeď si k někomu na diagnostiku. Pokud ti to rovnou neopraví, tak tu pak napiš čísla chyb. Je toho moc, co umí způsobit nouzový režim, dost z toho už tu bylo jmenováno.

Rozhodně nic nekupuj jako prevenci!!

Nejdřív měřit, a rozhodně změřit i podtlak vývěvy!! Bez měření se dá poznat slabý podtlak na táhlu regulace turba, na volnoběhu nesmí pocukávat. To je ale jen velice orientační. Ideální je to změřit, proměřit celou soustavu, celistvost membrán...

2014-03-27 21:31:42

alzafir: někde jsem četl tvůj příspěvek o vířivých klapkách a zasraným čidlu tlaku turba napadlo mě to pročistit tím nic nepokazím . na diagnostice už auto bilo ale furt to píše že za to může MAF, ano je pravda že to nemám odzkoušeno na jiné váze vzduchu nechce se my utrácet za váhu když původní bude v kupě. Je jasný že to může způsobovat kupa jiných věcí ještě mě napadá hodit oddech motoru z ventilového víka zvlášť než do sání tam jsi to nasává turbo a posílá dál a zasírá cooler hadice a i vířivé klapky? je to jen můj názor teda

2014-03-27 23:41:23

beda405: Nic neupravuj, ono to ani tak nefunguje.

To zanášení sání způsobuje z největší části EGR ( nzapomeň namožnost ho zaslepit) a turbo, podle stupně opotřebení, kolik pouští oleje přes ložiska. To se změnit dá, repasí nebo novým. Vždy tam ale nějaký olej je, i u nového turba. Ten se pak míchá se sazema.

Co ta chyba, MAF, dobrá, ale číslo? Je toi chyba průtoku nebo teploty? Co data?

Chceš čistit MAP, proč ne, ale to s tou chybou nesouvisí.

Mimijiné, nepleteš si MAP a MAF?

2014-03-28 20:42:36

alzafir: Neboj hodně jsem se o tomhle motoru dozvěděl jen se tady radím protože je lepší něco řešit proč a co kdyby než jít a vše na motoru zprasit jen mě napadlo že když dám na oddech filtr a že se dává a pak zaslepím přívod do sání od filtru že bych zamezil tomu aby turbo sálo olej z pod ventilového víka, je jasný že nějáký olej vždy bude v sání ale zbytečně moc ho tam být nemusí je oddech z motoru do sání je dělaný jen proto aby auto bylo ekologičtější a nekapal z něj olej např: na zem . ja vím co způsobuje způsobuje zanášení sazemi že to dělá EGR kteý je tam opět kvůli emisím a že EGR zaslepit nejde pač tam zase skočí nouzák tak že nechat byt a zbytečně ne podtáčet motor když není třeba. No a bohužel nemám diagnostiku a nevím kdo jí v okolí má a dělá to lacino. A Nepletu jsi MAP s MAF to je jako bych jsi plet ABS s ESP. Ale jinak v klidu jen se hledám po příčině protože než jsem auto koupil tak mi majitel řekl že byl na diag a tam byla chyba ve váze vzduchu což je MAF (Mass Air Flow) a pravě myslím že když je MAP ( manifold absolute pressure) zanesen tak muže blbě podávat data ECU (Electronic Control Unit) ale je to jen můj názor co ty na to??? Ale o tom turbu vím je to logické když má kluzná ložiska tak že tam olej vždy bude.

2014-03-28 21:37:58

Mno , já na svém Isuzáku odstranil oddech , a musím říct, že po více jak roce provozu za turben není ani kapka oleje.

Toť moje praxe. Navíc odech není kvůli ekologii, ale kvůli tomu že při práci v motoru se ty olejové výpary mění v toxické, možná i karcinogení.

2014-03-28 21:54:58

breathlless: jo je to lepší to ja vím ale je to kvůli ekologii protože by jsi kapkami oleje zamořoval prostředí jinak v poho

2014-03-28 22:04:38

Tak tenhle fígl je pro mě novinka

Jinak vyčištěním MAPu nic nezkazíš, je jasné, že to je jedno z velmi důležitých čidel pro jednotku.

No a stou diagnostikou to vezmi tak, že za výčet chyb by se snad ani nic platit nemělo, to není diagnostika.

2014-03-28 22:11:51

alzafir: no jo no ale bylo mi v jednom nejmenovaném servisu řečeno že 800 tak to fakt néééé. Radši se budu snažit odstraňovat možné příčiny MIL. to snad chápeš proto se snažím vy zjistit jiné info.

 vlastta  
vlastimil
2014-03-29 00:00:48

beda405: mozna je lepsi "vyhodit" 800 za diagnostiku nez chodit pul roku kolem auta a zjistovat nejakou zavadu.vim ze je to hodne ale.....to je jen muj nazor.nikoho nepresvecuju

a poku si rekne tolik pnez tak by mel taky diag perfektne ovladat.tudiz najit pripadnou chybu.


Odpovědět

1  2  3