Fórum - Téma


2.0 nafta motor točí, ale nenastartuje


Fórum Astra G 2.0 nafta motor točí, ale nenastartuje

Informace o modelu: Opel Astra G


1  2  3

2016-01-11 18:31:38

siki: Tak da ale nerab bych ten benzinak znicil než se snim naucim.ALe priste pujdu do benzinaku protoze mi prijde ze ten diesle co mam ted se chova krapek jak benzinak nekdy musim proste pridat toho plynu.

Venca49  
Václav
2016-01-11 18:32:50

siki: Já koukám jako tele,co vše umíš

Venca49  
Václav
2016-01-11 18:34:09

ladislav123: Prostě jsi si vybral na zavzdušnění ten nejproblémovitější motor.

2016-01-11 18:35:03

ladislav123: Znicit nemas co.

2016-01-11 18:40:42

venca49: Neni jiste,ze to ma zavzdusnene,jeste s tim nic neudelal.

2016-01-11 18:47:35

siki: Ceny oprav jsou sporadické, tím vynechám čerpadlo, to je kapitola sama o sobě. To se ale vrátí na levnějším provozu.

Nafťák se na opravách prodraží díky neználkům, co mění díly podle výpisu chyb v diagnostice. A znovu budu tvrdit, že nafťák je na opavu lepší! Můžu to porovnat.

2016-01-11 18:56:54

siki: Ale jeste pred tim mi blbnul EGR ventil ale ten stim nema nic spolecneho,že

2016-01-11 18:59:38

ladislav123: Samozdrejme,ze ma!

2016-01-11 19:02:39

siki: Aha ja myslele ze je to hovadina aby to jao zavinil.JAko dostal jsem radu od mechanika ze proste vypnout motor po chvili nastartovat at se to vrati do normalu.Tak jestli bych to nejak

2016-01-11 19:10:11

ladislav123: Zkus ho vymontovat,poradne vyciti a namontuj.Potom zkus nastartovat.I diagnostika rekne vic.Jsou i zaslepky misto ventilu a uplne ho vyradis.

2016-01-11 19:25:15

siki: Ne. Diagnostika v tomto případě moc neřekne. Bohužel nevíme, co řešíme za motor, sice majitel píše dvoulitr tdi, ale protože nevíme ročník, může to být Di nebo DTi.

Kdyby to bylo s elektronickým EGRem, pak je možné, že se zasekne a motor nechytne.

Ještliže to je podtlakový EGR, pak je skoro vyloučeno, že by zůstal viset. To by musela prasknout pružina. Pravděpodobnější závada je prasklá membrána, ta ale maximálně způsobí neotvírání EGRu. To už nesouvisí se startem.

Když už jsi řekl A, zaslepit EGR, musíš říct B, že musíš použít emulátor. Bez něj bys jezdil v nouzovém režimu. To platí pro všechny naftové modifikace géček.

2016-01-11 19:29:42

2003

2016-01-11 19:30:54

alzafir: To mas ve vsem pravdu.Vychazim z toho,ze ma elektronicky a starsi na vrakaci koupi za 300-500kc.Tezko radit jak s tim nedela a nevime co ma ozkousene.

2016-01-11 19:42:29

alzafir: Podle roku výroby to vypadá na Y20DTH, Aleši...

2016-01-11 21:04:52

Netrap to startováním, vypadá to na vadnou řídicí jednotku vstřikovacího čerpadla, tohle znám auto jede a najednou bez jakéhokoliv varování v podobě cukání v podobě nedostatku paliva a nebo zavzdušnění zdechne a nejde natočit, a nebo dojedeš v pohodě na místo zastavíš a na druhý den po zasunutí klíčku do zapalování a aktivaci startování vše proběhne podle kontrolek normálně, ale motor nenaskočí a nenaskočí. Chce to dát na diagnostiku a budeš hned vědět co tam ukáže.

Může ještě zkusit vstříknout startovací sprej do sání a zkusit nastartovat mělo by to blafnout a dál nic, 6haviče to asi nebudou, protože pokud dává čerpadlo naftu do vstřiků, mělo by to blafnout a nebo smradit z výfuku. přítomnost nafty v potrubí zjistíš tak, že sundáš záslepku přepadu na čtvrtém vstřikovači a při protočení startérem by měla cindat nafta, aby necindala, nasaď na výstup místo záslepky palivovou hadičku koupit v mototechně hadičku vsunout do nějaké nádobky a poté protočit motorem a budeš vědět zda to tlačí naftu, pokud ano je v háji jednotka čerpadla, pokud ne je závada na přísunu paliva a nebo nějaké čidlo snímající otáčky hřídele, ale raději to nech na diagnostiku ta dá vědět

Venca49  
Václav
2016-01-11 21:12:49

mikelo: Ale ono jde o úplně jiný motor,než popisuješ.

2016-01-11 21:49:22

siki: Ano, podle roku je to Y20DTH. Elektronický EGR. Rozhodně nedoporučuju kupovat z vrakáče. To je cesta do pekel. Má to životnost nějakých 120tkm. Buď nový, pokud s tím chce jezdit dál, ale to je tak 7000,- anebo odpojit a emulátor.

To Ladislav 12: Platí, co jsem psal výš, může to být zaseklý EGR, sundej víčko EGRu a zkontroluj, že po ručním otevření se pístek vrátí silou pružiny a zavře se obtokový kanál spalin. Kdybys nevěděl co a jak, napiš mi do zprávy.

2016-01-11 22:21:50

siki: siki: Souhlasím s Tebou, ale ať se alzafir nezlobí, souhlasím i s Colommbem

2016-01-11 22:23:55

Pardon, jsem trochu mimo mísu

2016-01-11 23:05:50

Tak diky za větši vynervovani.Budu se modlit at je to prkotina.


Odpovědět

1  2  3