Fórum - Téma


2.0 DTi opět nouzák..


Fórum Vectra B 2.0 DTi opět nouzák..

Informace o modelu: Opel Vectra B

Diskuze o vozidlu

2000 Vectra B

25 diskuzí

Výkon motoru 74 kW (101 PS) . Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 4-válec, Řadový.


1  2

2013-03-11 16:03:46

Ahoj lidi, jsem tu nový, tak prosím o radu..U mé Vectry 2.0 DTi se mi stává, že při rychlejší akceleraci spadne na chvilku do nouzáku, ale po chvilce se opět rozjede..Když přidávám pomalu, tak se to nestane, ale jak chci rychle sešlápnout plyn( třeba při předjíždění), tak přestane táhnout, skočí tam nouzák tak na 10 sec. a pak zase jede jak šlak..Hned jak jsem ji koupil, tak proběhla výměna všech filtrů(nafta,olej, vzduch) a samozřejmě oleje, na co mám ještě mrknout? Četl jsem tady o kontrole váhy, drátků, a podtlaků, napadá vás ještě něco? Já mám jen strach, aby nebylo načaté turbo, ale žádné zvláštní zvuky neslyším, jinak starty super, motor si šlape jak hodinky a i spotřeba je kolem 5.5L..Jo a ještě budu potřebovat přední kotouče s deskama za rozumnou cenu, ale s rozumnou kvalitou, jsou tam 288 kotouče,máte nějaký tip? Díkas za vše Danny..

bad64  
2013-03-11 16:28:09

Danny1000r: Vše jsi kontroloval a diagnostikou jsi prošel?Ty kotouče pokud chceš kvalitu tak nepočítej že budou levné projed AUKRO a uvidíš jak se pohybuje cena.

2013-03-11 17:27:28

Tohle mi vectra dělala taky a bez nějakýho zásahu to přestalo ale teď mi po startu hulí jak drak a nemůžu se toho zbavit na diag. nezjistily nic

2013-03-12 20:43:04

Kubajszs: a jakou barvou to huli? stava se že se povoli vstřik a teče pod nej olej a dostava se do valce

2013-03-14 11:21:33

Danny1000r: No asi by to chtělo podívat se na turbu zda volně chodí regulace musí jít opravdu pěkně lehce prstem.

2013-03-20 12:06:11

Danny1000r: ahoj v první řadě by to chtělo diagnostiku a zjistit jakou chybu zahlásí, ale často se u těchto motrů stává nějaká zrada v podtlakovém vedení. zkus projít všechny podtlakové hadičky a kolínka (většinou bývá někde dirka, kouknnout na regulátor plnícího tlaku turba ( může být dírka v membráně), zkusit zatáhnout na turbu za takovou osičku na kterou je napojený ten regulátor, musí to jít lehce s tím hýbat....... tam je možností....

2013-03-20 20:15:02

Max22: Kouří to bíle. stačí aby stálo cca 3-4 hodiny a zakouří ale když je zahřátý motor tak nic.

2013-03-20 20:50:06

netěsnost na vstřikách je poznat dle barvy nafty ve vratce ze vstřiků jde černá nafta nebo normální??

2013-03-20 20:56:14

Hansdob: Tak na to sem ještě nekoukal?? takže nasadit průhlednou hadičku a omrknout? tohle sem ještě nedělal

2013-03-20 21:08:21

Hansdob: to sice ano ale to nema za nasledek povoleni vstřiku nibrž netesnost gumičky mezi držakem vstřiku a vstřikem v připade povoleni vtřiku což se mi už stalo teče olej pod vstřik do valce dokud se to neohřeje a vule se nevimezi.

2013-03-20 21:22:00

Kubajszs: sundej vyko ventylu a zkus přetahnout velmi opatrne šrouby držaku vstriku a bude hned jasno me to delalo na astře g temeř vždy po nastartovani za studena

2013-03-21 10:19:15

člověče Maxi tohle se mi ještě nikdy nestalo ale je dobré vědět že se to děje. Dík.

2013-03-21 14:01:56

Tak já se do toho hned pustím až bude na dílně volno. díky chlapy. a Maxi nevíš tak nějak přibližně na jaký moment dotáhnout? já jen abych to třeba nějak nedorval moc a nezničil to ještě víc..

2013-03-21 23:55:33

Kubajszs: upřime sem po tom dlouho patral ale nikde nevičet. Za mynuli rok sem delal asi tři čerpadla a při te přiležitosti nechaval seřizovat i vstřiky tudiž už to mam celkem v oku ale moment opravdu nevim hlavne při vyndani toho šroubku M6 je duležite ze zavitu dostat olej a šroub odmastit diru vifoukat. Drzak se chova jako pružina a musi byt dotažen až k vystupku kde musi dosednout ! mam na to jen takovi tečkovi nastrčak opravd to moc nechce. po skušenosti s povolenim tam davam i kapičku lepidla na rozebiratelne spoje.

jestly ješte mužu poradit a to pro všechny co maji rozvody řetezem a mate pocit že vaše dti 2,0 2,2 huře startuje nebo min tahne tak sem to ted dost řešil a po ujeti plus mynus 200000 km neni vubec marne seřidit čerpadlo a časovani! oni i ty dva řetezi co tam mame se trochu vitahnou a dopinaky to samozdrejme na tažne strane nekompenzuji. Neni tedy překvapením že rozhodi časovani vačky a samozdrejme i čerpadlo a počatek vstřiku ono si to čerpadlo samozdrejme poupravuje diky snimači otaček klikoveho hřidele ale ne donekonečna! ja to ted delal na sve vectra c a jak krasne mi ted chyta

2013-03-22 11:47:34

Max22: Já už mam bohužel 262 tis. a pochybuju že čerpadlo někdo dělal . To seřízení bude asi taky pěkně drahý

2013-03-22 12:24:27

Kubajszs: on to prave celkem nikdo moc neřeši ja to delam za jeden den a drahej myslim nejsem beru 150 na hodku na kolik to přide ve značkovim servisu netušim. neni to zas tak moc složity ukon jen na to je potřeba aretačni sada stoji cca 2000 a troch u toho přemišlet ale to jako u všech rozvodu

2013-03-22 13:54:24

Max22: Tak to neni moc. já už si představoval nějakejch 10 000 . Ten motor je zralej na G. O. majitel předemnou to měl asi spíš jako pracanta . nj co bych chtěl za 20 tis. Ted už zbejvá jen dořešit ten kouř a auto je ok.

2013-05-05 22:34:40

zdary tak sem zkusil dotahnout ty vstřiky ale vectra pořád kouří našel sem na netu i ty gumyčky na vstřiky ale vůbec netušim jak se ty vstřiky vyndavaj. Ale začalo se ozývat turbo. nemohlo by to mít nějakou spojitost s tim kouřem za studena?

2013-05-05 23:30:15

kubajszs: turbo je taky varyanta pokud je načaty! ono než se ohřeje a roztahnou se kroužky co ho tesni tak to muže propouštet olej do vyfuku a ktem vstřikum mam na ne vytahovak bez toho moc dobře vyndat nejdou a taky pod nima sou medeni podložky a pokud to dřiv uplne netesnilo tak tam bude bordel a dotahnout je nemusi stačit chtelo bi je vyndat vymenit ty podložky a vičistit to a turbo bud repas nebo jiny jedno nahradni mam

2013-05-06 16:22:19

tak to vypadá na turbo.. sundaval sem hadice od intercoleru a je to samej olej.. i samotný turbo už nejde tak zlehka pootočit jako dřív já už se z toho zbláznim. na kolik by vyšlo to turbo?


Odpovědět

1  2