Fórum - Téma


2.0 DTI 16v žhavení


Fórum Technický koutek 2.0 DTI 16v žhavení




2011-10-30 14:16:27

hoj .... potřebuju radu ... řešim auto co se načipovalo .... údajně po načipování přestala úplně žhavit ... podle mě u tohohle motoru neni tenhle startovací proces řízenej přes jednotku, ale jistý si tim nejsem. potřebuju pomoc. Chci vedět jestli auto s timhle motorem žhaví i za tepla nebo jen za studena, jak dlouho žhaví, jak postupovat abych našel chybu ..... za každej detail díky

2011-10-30 18:51:34

Ahoj mě žhaví jenom když mrzne. Když přijdu k autu ve dne tak jenom když zapnu klíček tak se rosvítí ale hned okamžitě zhasne takže nežhaví. V noci když mrzne tak ráno normálka žhaví tak cca 3-4 sec. Taky chci načipovat mojí Omegu 2.0 DTI jak je na tom ta tvoje? Všechno v cajku?

2011-10-30 22:32:39

tak pohoda s kamarádem ze speedchipu jsme přepsaly hodnoty při kolika stupních má auto žhavit přímo v jednotce, takže problem je vyřešen a naprosto skvěle to funguje. Kdyby měl někdo obdobné problémy se žhavením a studenými starty není problém to poupravit.

vlk
2011-10-31 20:22:57

tak to je fajn.na kolik tě vyšel chip já bych měl v blízké době taky zájem,i o posunutí stupňů žhavení

2011-11-11 21:20:41

ahoj, potrebuji radu kazdou zimu jak to klesne kolem 0 ,tak se mi vybiji baterie, rano prijedu do prace odpoledne k tomu prijdu a baterie uplne kaput. dela to kazdou zimu. baterie v loni zime nova.

2011-11-12 05:24:20

a přes léto to nedělá??? To je zajímavá chyba. Nemáš namontovanýho někde bufíka nebo příhřev elektrickej?? to je na té vectře co máš v popisu?? 1999 a X20DTH?? To zní jako výzva :-D tyhle neobvyklý závady mám rád

2011-11-12 07:22:45

ne, jen v zime . ANO ta Vectra jak je v popisu. bufik ani predehrev to nema. jsem automechanik ale jsem uz v koncich i kolegove jsou bezradny ,proste nevim. byl bych rad za nejakou radu. nekdo mi radil ,ze by to mohlo delat rele žhaveni,jak je u pojistek na zhaveni. nevim. asi to v lete prodam.

2011-11-12 10:32:24

tak zavada je na svete, dela to zadni okno vyhrivani,, ted uz jen proc, jestli relatko? proste vcera jsem odpojil baterku, dnes rano jsem ji zapojil normalne to tocilo, stojime a kecame skolegou a nejednou okno vyhrate a beterka prazdna opet. tak je to jasne.

2011-11-12 17:30:16

spečený kontakty na relátku

2012-01-06 10:07:34

Ahoj, na Omeze 2,0DTI X20DTH mám podobný problém se startem. jenže takový, že když je zima a auto nažhaví, tak chytne na převalení, ale v normálních teplotách, třeba +10, +15 atd tyhle auta vůbec nežhavěj a točím a točím a točím třeba i 15 20s než to chytne. Dělá to od výměny motoru, musím změřit kompresi, ale nevím. Je možné, že je to tím, že jsem do ní dal motor z Vectry z roku 2003? (2004?) A nebo náhodou, rozvody jsou snad úplně totožné ne? že na tom motoru z Vectry bylo jiné čerpadlo, (jiný Bosch kód) a řetěz (riska na kole) byla posunutá asi o půl kola vůči mému čerpadlu, nastavil jsem to ale na moje. Auto jede, po nažhavení chytne, jen když je studený a přidám tak na 1800ot, tak to strašně modře hulí a hádá se to, pak je to ok bez kouře a bez hádání 6havení jsem provizorně vyřešil přidáním odporu k čidlu teploty motoru (2pin) takže žhaví i v +15 když je studená, jak se ohřeje, tak zase ne Jo a délku žhavení jak jste sami zjistili určuje jednotka, a má elektronické relé žhavení. Ještě mě napadlo, že je vyběhané moje vstřik čerpadlo, a v nízkých startovacích otáčkách není schopné dodat potřebné množství, ale se starým motorem to šlo na cvrnknutí. Co je pravda, je to, že jsem ješte nevěděl, jak je citlivý, a po namontování jsem ho nezalil naftou ani neprotáh elektrickou pumpou, ale točil s povolenýma trubičkama. Nevím jestli to mu mohlo tolik uškodit? Kdyžtak mám to starý, který je mechanicky dobrý, ale má špatnou elektroniku, tak bych to mohl prohodit Chipnuto mám taky, ale na moc to nepřidalo... před chipem jsem měl asi 70kw místo 74, a po chipu 85kw kolik jste měli vy?


Odpovědět