Fórum - Téma


2.0. - 100kw Omega


Fórum Omega B 2.0. - 100kw Omega

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4

2012-02-04 09:12:29

Čau kluci chci se na něco zeptat. Když s Omou jedu, tak v pohodě, jak mám trojku, 2000 otáček, tak to auto se jako jemně klepe, nebo vibruje....ale jak to dám na 2500 otáček, tak přestane. Co je tam špatně??

Další věc, jel jsem auto zničehonic chcíplo a rozsvítila se kontrolka motoru. Asi po 2 minutách startování, auto nastartovalo, tak jsem dojel do servisu, tam mi řekli, že jim to ukazuje snímač otáček. Tak mi to vymazali. A cca 10km to bylo OK,ale pak znova, auto lehce cuklo a skočila tam zase ta kontrolka a otáčky při vyhozeným kvaltu jsou na 1500.

Nebo auto stálo 2 dny, pak jsem normálně nastartoval, už nic nesvítilo, baterka normálně svítila při otočení klíčkem a po nastartování otáčky vylítli na 2200 a asi 2 vteřiny se na nich držely, a pak pomalinku klesaly.

Je třeba teda vyměnit snímač otáček a bude to v pořádku, nebo tam je něco jinýho v háji??? dííík moc za rady....

2012-02-04 18:38:20

myslím že ten snímač otáček bude KO oni dost takhle zlobí někdo stím takhle najezdí třeba 10tis km jiného to nechá za 500km někde.

2012-02-04 20:18:08

To jako ho budu měnit každou chvíli??

2012-02-04 20:37:10

jak každou chvíli??

2012-02-04 21:40:33

no že si říkal, že to někoho nechá za 500km, takže vyměním, najedu 500km a zase to mám měnit? Takhle jsem to pochopil?

2012-02-04 21:57:23

ne s touto chybou co popisuješ

2012-02-09 09:32:33

Tak my vyměnili snímač otáček tedy. Zatím snad OK. Ale pořád nemůžou přijít na to, co způsobuje ty vibrace. Na jakoukoli rychlost mezi 50-70km to auto jako celý vibruje a neví co by to mohlo být.

Nevíte co to případně může být??

Jinak jak tam byl špatnej ten snímač, tak to chcípalo a rozsvicela se kontrolka motoru, včera jsem se s tím autem projížděl, vše OK. Občas ale na neutrál se mi hrozně klepala řad.páka. Večer když jsem jel z práce, tak jsem nastartoval, otáčky vylítli na 2300 a asi 3 vteřiny na nich stály a pak pomalinku klesaly na 700. Pak jsem se chtěl rozjet a auto chcíplo a rozsvítila se kontrolka,baterka,airbag, tak jsem to natočil znova a už v pohodě. Ujel jsem kilometr zastavil jsem na křižovatce a auto chcíp, rozsvítila se jen baterka(ale baterka je tam úplně nová). Po tom jsem nastartoval a rozsvítila se mi kontrolka airbagu, ale za 6 vteřin zhasla. Pak už jsem normálně těch 10km dojel v pořádku domu bez problémů. Nevíte co tam je ještě špatně???

2012-02-09 13:57:43

Ty vibrace může způsobovat spousta věcí ale začal bych u kol vyvážení, ruplý kord v plášti, boule ( separace) pláště a potom bych pomalu postupoval po nápravě, poloosy, kotouče, disky apod. no uvidíš snad na něco příjdeš.

2012-02-09 18:27:08

Pokud vybruje jen v určité rychlosti a řízení jde v pohodě tak to nech vyvážit.Pokud ti vyletí otáčky a nedrží volnoběh ,může to být i váha vzduchu. taky v té zimě můžou blbnout kabely.Třeba špatná kostra,kabely od alternátoru a nebo nějaká zásuvka.....Kdysi jsem řešil podobný problém a dostala se mi vlhkost do zásuvky a nejelo to.Jak auto rozmrzlo tak jelo.Napadl mě ješte krokáč volnoběhu

2012-02-09 23:10:11

Právě že to vyváželi, přehazovali i kola a stejně to dělá.... no zítra jim to vezu, tak uvidíme jinak díík

2012-02-14 18:08:07

Tak jsem dneska byl v servisu se zeptat, jak to vypadá s tou mou Omou, jak blblo to,že to chcípalo. Tak prý musí vyměnit svíčky, ty byly v háji, vyměnit nějaký kabely a zapalovací modul. Tak snad by to mělo být už OK a nebude mi to po cestě chcípat.

2012-02-14 18:08:44

a jinak ty vibrace prý z větší části může způsobovat nějakej kříž v kardanu nebo co to říkal.....

2012-02-19 08:36:02

Tak my vyměnili svíčky,kabely,zapalovací modul,snímač otáček, tak doufám, že pak už to auto nebude chcípat za jízdy...už by mě kleplo

2012-02-19 08:36:56

A ještě než mi to udělali, tak když jsem jel, tak jsem musel víc šlapat na plyn, jinak auto chtělo chcípnout, tam je chyba kde? Myslíte, že to je v těch věcech co mi vyměnili???? Dííky

2012-02-21 12:55:53

Tak my to všechno vyměnili a už to prý za tepla nechcípá, jede to v pohodě.

Akorát prej to nastartuje a za studena to chcípá, že to nedrží volnoběh za studena prej, že se musí vyměnit krokovej motůrek. co je na tom pravdy?

2012-02-21 19:40:36

trinom22 : než ho budeš měnit, tak ho vyndej, očisti kam se dostaneš a na 48 hodin ho ponoř do nádoby s Coca colou jen aby byla ponorená ta část kde je ten humus co se tam dostane z motoru.

zde je odkaz co jsem teď našel:

http://aukro.cz/volnobezn...ra-omega-i2086910095.html

2012-02-21 19:59:10

to Rendys: ta Cola nemusí být vůbec, ale vůbec špatná rada!Je všeobecně známo, jakej je to, obzvlášť prý ta light, s prominutím sajrajt a co to všecko umí vyčistit (stejně ji rád piju...),jen bych měl trošku obavu, aby to nesežralo víc, než má... Ale pokud je to odzkoušený...

2012-02-22 13:26:41

tak uvidím co s tim udela v servisu. A jeste jedna vec. Kdyz mam na neutralu,tak se mi hrozne klepe radici paka. Co je v haji? Diky

2012-02-22 14:49:58

Bud silentblok na motoru/prevodovce anebo setrvak jestli to ma dvouhmotu, doporucuji neresit

2012-02-22 20:58:58

Nebo špatné volnoběžné otáčky!


Odpovědět

1  2  3  4