Fórum - Téma


1998 Opel Astra G,motor toci,ale nenaskoci...


Fórum Astra G 1998 Opel Astra G,motor toci,ale nenaskoci...

Informace o modelu: Opel Astra G

Diskuze o vozidlu


1  2

2015-09-07 19:59:53

caute,auto mi stalo v garazi asi 14 dni,cekal jsem na to az bude mit znamej cas aby mi udelal tlaky ve valcich,jednou jsem to zkousel naskocit a naskocil.ale kdyz jsem mu to tam chtel odvest cca po tydnu,tak uz motor nenaskocil.jen tocil a tocil a tocil...,jednou mel snahu skytnout a pak chcipnul...cerpadlo je ok,relatko,pojistka kabel nakej...nevim mate s tim zkusenosti???

Venca49  
Václav
2015-09-07 22:07:53

xbennyx666: Aby motor chytnul,musí mít tlaky,palivo a jiskru.Tlaky nevíš,budeš měřit,tak zbývá palivo a jiskra.Jiskra musí skákat na vzduchu alespoň na centimetr,palivo zjistíš po sundání horní části na vstřikovací hlavě(karburátoru) kde vstřikuje do komory.Je dostatečně nabitá baterie?Také může být "ulitý" palivem,vyndej svíčky a protoč motor starterem bez svíček.Dej je zpět a skus.

2015-09-07 22:13:19

Tlaky jsou na prd...9; 7,5; 8; 8...svicky nove,4 kabel od civky novy,civka funkcni,cerpadlo funkcni

Venca49  
Václav
2015-09-07 22:42:50

xbennyx666: Jak jste měřili tlaky? Měří se na studeném motoru,svíčky venku a s plným plynem.Nejde o to,jestli jsou svíčky nové,kabel nový,ale zda nejsou svíčky momentálně ulité a jestli pálí,zda je dostatečná jiskra,aby motor naskočil,jestli má baterie dost energie při startu.Může ještě točit motorem,ale nezbyde energie na zapalování.

2015-09-08 09:46:34

xbennyx666: Tebou uvedené hodnoty jsou opravdu nízké, ale všechny, proto je důvod domnívat se, že jste měřili špatně anebo něčím špatným. V tebou uvedených jednotkách by tlaky měly být v rozmezí 12-15, přičemž rozdíl tlaků mezi jednotlivými válci by neměl překročit jednu jednotku. Měřit znovu a pořádně, jak psal Václav.

2015-09-08 19:26:55

Dik vsem,vadny rele paliv.cerpadla a musim udelat generalku motoru...koupil jsem si auto s vyjetym motorem...😒...

Venca49  
Václav
2015-09-08 20:56:07

xbennyx666: Děkuji za popsání závady.Tak nebylo palivo,jedna ze třech možností.

2015-09-12 16:46:28

nahodou tu nekdo nema pist na X16SZR

bad64  
2015-09-12 17:53:21

xbennyx666: No nevím to není kupovat mouku ctělo by to napsat o jaký píst tedy rozměrově se týká pokud je zdravý z vrchu měli by tam být nějaké číslice nebo písmena.Nebo ty víš zda už někdo nedělal GO motoru?

Koukal jsi na ten píst zda nejsou zapečené kroužky?

2015-09-12 18:06:21

kouknu v pondeli jestli tam je cislo,je na nem ulomeny kus,jak jsou krouzky.tak mezi krouzkama...jinak je to Astra G 1,6 8V 1998

bad64  
2015-09-12 18:18:22

xbennyx666: Ty máš ten píst venku?Nesou ve válci rýhy po tom ulomeném kousku?

2015-09-12 18:20:53

bad64: kus ulomenej,ta fotka je obrazna,nevyfotil jsem to nemel jsem telefon u sebe

bad64  
2015-09-12 18:30:43

xbennyx666: Jasný chápu,ale ptal jsem se zda po tom ulomeném kusu pístu nejsou ve válci rýhy.

2015-09-12 18:41:21

ne,ryhy jsme nenasli

bad64  
2015-09-12 18:49:58

xbennyx666: No kdyby tam byli rýhy nusel bys to nechat přebrousít a pak dle průměru dát píst.

2015-09-17 19:54:24

Tak se udelala pologeneralka motoru a jrzdi konecne,ale hazi mi to na diagnostice chybu P1640...nevite co to je???

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-09-17 20:10:36

xbennyx666: Jde o vnitřní chybu ECU - jde o poruchu čtení a zápisu EEPROM paměti.

Nebo o špatný chip tuning.

Tady je to pěkně popsáno:

http://wiki.ross-tech.com...ex.php/18048/P1640/005696

Více na: http://www.club-opel.com/...select=61861#message61861

2015-09-17 20:28:51

kopejda: Dekuji za rychlost...no uvidime jak si s tim poradime 😞

2015-09-18 06:44:37

Je mozne ze diky vadne ridici jednotce mi auto zere vic nez ma???respektive to zere jak kdybych mel diru v nadrzi...😆

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-09-18 07:07:43

xbennyx666: Zcela určitě, chyba se týká ovládání zapalování, tato závada se převážně řeší výměnou jednotky samotné. U některých starších provedení je část výměnná samostatně ale to jsem ještě neviděl.....


Odpovědět

1  2