Fórum - Téma


14.16v netopí a ztrácí se voda


Fórum Astra G 14.16v netopí a ztrácí se voda

Informace o modelu: Opel Astra G



2017-01-12 10:03:24

14.16v netopí a ztrácí se voda.to bude asi těsnění nebo hlava,co?

2017-01-12 10:09:09

Ne budou to O kroužky na topení, nemáš mokrý koberce? u spolujezdce u řidiče pod pedálema? A druhá možnost, prasklej termostat, kdyby to bylo těsnění pod hlavou dlouho by si nejezdil, mrkni do chladiče jestli tam nemáš olej a pod olejový víko jestli tam nemáš emulzi od vody (bílej povlak a olej na měrce kakaové barvy) a pokud ne tak to těsnění pod hlavou nebude.

2017-01-12 10:18:47

nedo by to tlačilo vodu do expansky jinak jak řika kolega neměl si to zamrzlí podívej se jestli není někde unik vody

2017-01-12 10:38:55

Tu na fóre, sa už niečo podobné riešilo.. Pri zvýšenej teplote unikala chladiaca kvapalina, kvôli prasknutej plniacej nádobe. Tú by som tiež skontroloval, a aj tam kde sa uchycujú hadice + či náhodou podfukujú hadice.. http://www.club-opel.com/...lect=131562#message131562

Mne po kúpe auta slabo topilo, ručička neprekročila 65-70°C pri jazdení, ale ak som stál na mieste cca 5-10min, ručička prekročila 95°C. Po výmene celého termostatu, jeho tesnenia a čidla teploty, začalo normálne kúriť a ručička sa zastavila na 90°C. Skontroluj aj ten termostat, ako ti to píšu vyššie.

2017-01-12 12:19:50

topí to jen při vysokych otáčkách.a ted sem zjistil že hadice tlakují jak sviňa.nejdou zmačknout.olej čistý voda taky vypadá.ted jsem po dvou hodinách chtěl otevřít expanzku při vyplém motoru a pořád to bylo natlakované že kdybych to neotevřel pomalu tak to vystřelí.a po sundání víčka šly ze spodu celkem dost bubliny.to bude asi těsnění mezi vodou a válcem nebo praskla hlava.

2017-01-12 13:42:36

bisa: Pokud nejezdíš na LPG tak je to těsnění pod hlavou nebo hlava ale může to být taky vodní pumpa.Bubliny Ti zavzdušní celý chladící okruh a netopí to.Pokud jezdíš na LPG tak je vadná membrána v reduktoru a plyn se dostává do chladícího okruhu.

bad64  
2017-01-12 15:32:26

bisa: Dobrý den při registraci na club Vám mimo jiné byla doporučena stránka o doplnění profilu o vozidlo a motorizaci kterou jste zřejmně opomenul(a).Pokud vozidlo Opel nevlastníte stačí zapsat v Nastavení Změna profilu a dále ve VZKAZUJI vozidlo Opel nevlastním.Pokud budete tyto údaje nadále ignorovat může se stát,když budete potřebovat nějakou radu tato ignorace se obrátí proti Vám tím,že se nedočkáte odpovědi.Pokud máte vozidlo utajené je to jako by nebylo doplněno jelikož ho nevidíme.Super-Administrátor

2017-01-12 16:07:52

bohumil55: No prave ze lpg to ma.ze bych ho skusil odpojit i vodni okruch od lpg a pak by se videlo mozna

2017-01-12 16:54:39

bisa: Odpojit není řešení.Když se ti nebude plyn přes reduktor chladící kapalinou ohřívat tak budeš mít potíže s jízdou na lpg.Výměna reduktoru, třeba za repasovaný je nevyhnutná.Membrána uvnitř reduktoru je na regulaci tlaku plynu do vstřiků a sem tam prorezaví a dostane se plyn do chladícího okruhu.Pokud chceš jezdit jen na benzin tak vypni LPG a hadice propoj trubkou.Nalej nemrznoucí směs do chladící soustavy a až se to odvzdušní tak dolej.Kdyby jsi měl hned vyplněný profil mohlo to být rychlejší.Reduktor si nech vyměnit v servisu na LPG aby Ti hned seřídili tlak.

2017-01-12 17:00:48

Ja myslel odpojit ten plyn na vyzkouseni jestli to prestane tlakovat kdyz pojedu jen na benzin.ale kdyby to byl reduktor tak ta expanzka smrdi plynem,ne?

2017-01-12 17:08:55

bisa: To určitě. Ten merkaptan který se tam dává aby byl plyn cítit by cítit byl.Když není cítít z nádržky plyn tak to reduktor nebude.V tom případě to bude dražší záležitost,hlava nebo těsnění.

2017-01-12 17:23:56

Neco tam citim ale dneska uz to fakt nepoznam jestli plyn nebo spaliny z valcu.to topeni by mohlo nefungovat tym ze se to zavzdusnuje,co?a servo kdyz v mrazu nefunguje cca 5 minut a pak zacne jit muze byt olejem?v garazi to funguje normalne hned.

2017-01-12 18:57:21

bisa: A už jsi hladinu oleje kontroloval?Pokud máš elektrohydraulický posilovač řízení tak by měl fungovat od okamžiku kdy se dobíjením zvedne napětí na baterii.Kolik Ti to dobíjí.Když se jakýkoliv topný systém zavzdušní tak netopí,je omezena cirkulace.Vypni tlačítkem plyn nastartuj a když se neobjeví bubliny a nestvrdnou hadice tak je to jasné,bude to topit.Zapni plyn a jakmile půjdou bubliny a natlakujou se hadice je to reduktorem tak zhasni motor a vypusť plyn z nádržky.Vypni plyn a na benzin dojeď do servisu kde dělají LPG.


Odpovědět