Fórum - Téma


1.9 CDTI 110 KW padá do nouzáku


Fórum Zafira B 1.9 CDTI 110 KW padá do nouzáku

Informace o modelu: Opel Zafira B



2015-07-15 22:22:28

Zdravím, včera sem přivezl svoji zafiru, už dlouho sem se po ní koukal a na Opely nedám dopustit ale hned po cestě se mi naskytl problém v upadání do nouzáku, rozsvítí se klíček a auto netáhne, ale po deseti vteřinách opět tahá normálně, vím, že to bude jen blbost, ale najít ji nemá někdo skušenost s tímto? na diagnostice se ukázalo netěsnost v sání vzduchu.. díky

2015-07-16 09:45:16

Koukl bych co říka váha vzduchu. jestli neukazuje nejaké blivno :DD stává se. Mě se při ujetí asi 1200 km při dovozu stalo to same ta sámá chyba ale v oplu soudruzi protáhli filtr pevných a od te doby naprosto žádný problém krom toho ze mi ušla klima:D Koukni na váhu co říka a od toho se bude odvíjet dále co s tim :)

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-07-16 15:43:56

tesy: Jaký je přesně kód chyby té netěsnosti v sání? Formát kódu vypadá třeba takto: P0303.....

2015-07-19 20:11:30

skusím to zítra ješte napíchnout a uvidíme, napíšu pak ten kod co nahlásí diag, popravdě řečeno sem si to nezapamatoval už mě tp začíná docela štvát pk pár dnech jinak auto si nemůžu vynachválit dík za radu a zítra napíšu jak sem dopadl

2015-08-01 09:31:00

zatím sem nic nevyzjistil, jen to že po delších jízdách už do nouzáku nepadne, ale pořád sem neměl čas se dostat na diag vyhledem k pracovnímu vypětí a stavbou baráku nejčastěji to ale udělá když je pořádně v tahu, takže odhaduju tu váhu vzduchu ale mohl by to být i regulátor tlaku v railu, protože na volnoběh kolýsají otáčky.... uvidíme až co diag.

2015-11-02 14:52:50

hanzmistr13: nevíte co je to za erroc code 009306 díky

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-02 16:27:17

anoux: Velký únik paliva ze systému..... Nebo závada snímače tlaku paliva před VT čerpadlem. (dóza s vložkou palivového filtru).....Ještě mě napadá závada podávacího čerpadla v nádrži (ucpané nebo nízký výkon)......

Ono toho může být vícero.... Jak je na tom snímač tlaku na rejlu? Ukazuje alespoň 30 MPa? Jestli nikde nafta neteče, chce to diagnostikovat a najít závadu, můžou kecat zanesené snímače či dokonce může být vada VT čerpadla (jeho regulace) atd.....

2015-11-02 19:01:52

kopejda: Ahoj díky za konzultace. Do zahřátí na 90°C auto táhne jak má a nespadne do poruchy. Turbo, EGR je jak dětská prdelka. Takže je to něco, co se přidá až po zahřátí. Snímač tlaku paliva může být také, palivový filtr je nový - tím jsem hnedle začal.

Dělalo to při městském provozu to, že když jsem se rozjížděl z křižovatky a šlápl na plyn, tak to udělalo to, jakoby to chtělo chcípnout, buď to nemělo šťávu a nebo jako přísun vzduchu. Mohl by to klidně děla i EGR ventil. Jedu ve středu na Opel diagnostiku. Kde to vše proběhnou. Snad se na to přijde.


Odpovědět