Fórum - Téma


1.8 - 85 Kw za studena se dusí a střílí do výfuku


Fórum Astra G 1.8 - 85 Kw za studena se dusí a střílí do výfuku

Informace o modelu: Opel Astra G



2014-05-07 17:40:21

Dobrý den, prosím o radu, po nastartování studeného motoru se motor začne hádat už ve volnoběhu. Při jízdě absolutně žádný výkon- motor se zadusí (jako kdyby se přerušilo zapalování nebo vstřikování) téměř úplně se zastaví, pak vystřelí do výfuku a škubne jako že se rozjede, ale vše se hned opakuje..... závada už se tahne asi dva roky a za tu dobu mi nikdo nedokazal říct co to může být...... to škubání je opravdu otravné, není to jen nějaké drobné cukání, ale v jednu chvíli se málem praštím o volant a pak o sedačku :( ........... jinak je komplet vyměněný výfuk,nové rozvody, svíčky, lambda, EGR, škrtící klapka a snímač polohy vačky. motor taky po repasi, vše vyčištěno ale vůbec nic se nezměnilo.Po zahřátí jak na benzin tak na LPG jede normálně. LPG se spíná samo po ohřátí motoru. opravdu už vůbec netuším... jediné co mi napadá tak nějaké teplotní čidlo ale našel jsem jen na teplotu vody a pochybuju že kdyby bylo vadné, že by mělo až tak zásadní vliv. PROSÍM PORAĎTE :(

Venca49  
Václav
2014-05-07 17:46:35

kokyakoky: Na motoru jsou dvě teplotní čidla.Jedno má jeden kabel a je pro budík-teploměr.Druhé je většinou modré barvy a má dva kabely.Je poblíž termostatu a je pro řídící jednotku.Pokud bude vadné,může dávat chybné údaje,že je motor teplý(třeba 80°C)a pak je "směs" chudá a motor za studena blbne.Čím větší zima,tím hůře.Ale může to být i spousta jiných příčin.

2014-05-07 17:51:45

kokyakoky: Systému LPG nijak moc nerozumím, akorát že motor startuje na benzín a po ohřátí na určitou teplotu dojde k přepnutí na LPG. Nicméně nebyl by to první ani poslední případ, kdy (z nějakého důvodu) systém tlačí do válců LPG už tehdy, kdy ještě nemá - kontroloval to někdo...?

2014-05-07 18:39:56

s větou motor je po repasi mám velmi špatné zkušenosti takže tlaky motoru za studena a za tepla??

A dále přesně jak píše collombo LPG odpojit zaslepit a zkusit to na samotný benzín.

2014-05-07 20:59:33

venca49: Díky za radu, zkusím ho vymenit, už jsem na nej koukal a je to otazka 600 kč ... v porovnani s lambdou a s EGR je to skoro zadarmo :) ale ja už skoro nevěřím že by tomu autu něco pomohlo :/

2014-05-07 21:02:15

colommbo: Tak oficialně se to nekontrolovalo, ale když jsem dělal ten motor tak jsem ho nastartoval s odpojenymi vstřikovači a bylo to stejny...

2014-05-07 21:04:57

hansdob: tlaky jsou naprosto v pořádku. ja si spíš myslím že to bude zavada na elektrice než na mechanice

2014-05-08 07:37:37

Já bych si tipnul špatný vstřiky(1, klidně i 2...), pokud jsou k tomu i emise na hraně, nebo krapet hůř, než je povoleno.

2014-05-12 10:12:21

Jak to tak čtu, zkusil bych koupit čistič vstřikovacích trysek, nalít do benzínu a vyjet alespoň půl nádrže, další věc - čidlo teploty nasávaného vzduchu. Obojí je za pár kaček...


Odpovědět