Fórum - Téma


1.7cdti , 74kw, 140000- motorový olej


Fórum Astra H 1.7cdti , 74kw, 140000- motorový olej

Informace o modelu: Opel Astra H


1  2

2016-02-07 09:25:27

leosforever: Důvod je prostý - oleje s ACEA C3 mají, jak už jsem psal, snížený obsah balastních látek (popelovin, síra, fosfor a ještě cosi), nesou také označení MID SAPS popř. LOW SAPS (zatímco normální oleje jsou FULL SAPS.) Tyto balastní látky mají blahodárný vliv na chod motoru samotného, ale při spalování oleje ve válcích (ano, každý motor spaluje olej ve válcích) mohou jejich zbytky zanášet DPF víc, než je zdrávo. To je vpodstatě jediný důvod, proč jsou pro motory se systémem DPF takové oleje předepsány. Pro motory bez DPF jsou takové oleje sice použitelné taky, ale FULL SAPS jsou vhodnější (viz výše.)

2016-02-07 13:54:32

Tak dnes jsem koukal pod auto a hle. Filtr tam je pokud se nemylim. Pod motorem je vlnovec, metr asi nic a pak velka ovalna vec. Asi pod předními sedačkami, potom nic a nakonci klasika..... ted me napada. Kde je kat?

2016-02-07 14:37:09

colommbo: hledal jsem hledal a nasel toto. Filtr DPF mám.

http://www.autodily-pema....-olej-gm-dexos-2-5w-30-5l

Souhlasis?

Jinak Prosím te,jak poznam, ze je špatný ten filtr?

Děkuji. Děkuji. Děkuji

2016-02-07 15:07:34

leosforever: Ano, klasický a dobrý oplí olej pro motory se systémem DPF. A o filtru pevných částic je toho tady na Fóru už napsáno ažaž a na netu obecně ještě víc, stačí trochu hledat.

2016-02-07 17:57:11

Ano, klasický , průměrný olej, taky jsem psal, že s ním nic nezkazíš jen existují i třeba lepší, s lepšíma přísadama a lépe mazající oleje, ale pro běžné používání stačí.

Pohledej si co nejvíc informací o DPF filtru, ať víš jak s autem zacházet, jak se regeneruje a podobně, protože se dá i lehce zničit a oprava není nejlevnější.

Naftová auta prostě nejsou na cukandy dělaná, je to spíš na delší jízdy, nevím, proč si je tolik lidí kupuje pro naprosto nevhodný provoz a využívání

2016-02-08 05:40:24

Vždy jsem měl benzín. Velké obsahy ale už mě nebavilo pořád stát u pumpy...... Poslední vůz jsem měl ameriku. Bez turba, bez jakékoliv elektroniky atd. Klasika - 4 válec bez turba... Td jsem koupil naftu pže ji u nás v rodině má každy.... Četl jsem o ní plno recenzí atd... Jen je toho víc a víc.... Třeba ten filtr DPF.... Teď už je pozdě nadávat. Teď už musím uvažovat jak se nejlépe postarat o auto...... Nechám teď vyčistit egr a klapku, olej vyměním, řemeny a filtry.... Začal jsem do auta přidávat aditivum od VIF tak snad to taky pomůže.... Časem budu ale uvažovat o odstranění toho filtru....

2016-02-08 08:32:40

Odstranit PDF je určitě možné , možné to asi bude vícero pokoutnými způsoby. Ale do budoucna to bude velký problém , jak víme , momentálně se dělá vše pro to aby se takto upravené vozy nedostávali do provozu (což je dobře) , takže bude velký problém procházet STK. V DE je to například velký problém , pokud by tě chytli a namátkově změřili ( a němci na to mají mobilní STK ) nejspíše ti takové auto zabaví a s tučnou pokutou půjdeš domů pěšky.

Stojí ti to riziko za to ?

Funkční PDF v dobré kondici , používaný tak jak se má vydrží celou životnost vozu(motoru) ( cca 500-800tis km )


Odpovědět

1  2