Fórum - Téma


1,7 DTI Isuzu studená nestartuje, naplno sahara


Fórum Astra G 1,7 DTI Isuzu studená nestartuje, naplno sahara

Informace o modelu: Opel Astra G

Diskuze o vozidlu

2000 Astra G 1.7

1 fotek  |  6 diskuzí

Výkon motoru 55 kW (75 PS) . Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 700 ccm (104 cui), 4-válec, Řadový.



2014-06-26 16:16:37

Zdravím Vás, moc Vás prosím o radu...

Mám cca. 2 roky Astru G s Isuzáckým motorem, naprostá spokojenost, jen jsem jednou hned na začátku přetěsňoval hlavu (ztrácela se voda a chytala olejový šlem), jinak vše ok.......až doposud....

Před cca. 2 měsíci začala svítit kontrolka motoru při startování, někdy zhasla, někdy se celý týden neobjevila, někdy byl opravdu problém nastartovat....domníval jsem se že by to mohla být jen maličkost, tak jsem opravu stále odkládal....před cca. měsícem jsem nenastartoval vůbec (problém téměř výhradně při studeném motoru), a naplno běžela sahara. Vyndal jsem teplotní čidla a zkoušel startovat a nic....nastartoval jsem až poté, co jsem mu pomohl hořlavým deodorantem přímo do sání....pak chytla napoprvé. Vyčistil jsem tedy sítko v nádrži, vyměnil palivový filtr, vystříkal váhu vzduchu tim speciálním čističem a ujela cca. 2000 bez nejmenších problémů. V pondělí jsem přijel cca po týdnu s druhým vozem určeným k přestavbě, cca po týdnu stání jsem si vzal Astru a jel do školy, ke konci cesty během jízdy se rosvítilo žhavení a motor, po chvíli se celej motor přidusil, hned zase naskočil a kontrolky zhasly.Zastavil jsem u pumpy pro pití a když jsem nastartoval, opět se rozsvítil motor a žhavení, bez problému jsem nastartoval, po cca 10 sekundách to zhaslo a motor též. po cca minutě jsem nastartoval naprosto v pohodě, nic nesvítilo.....dojel sem ke škole, tady auto tři dny stálo (z kopce - nádrž výš než motor), sepnu klíček, sahara běží naplno, motor nedostává ani kapku (střiky jsem dole neměl, s nářadím sem pojedu s kolegou až v sobotu) a nepomohla ani finta s deodorantem....zkrátka motor nemá nejmenší chuť jevit známky života.....zkoušel jsem i na dvojku kousek kopce sjet, ale vůbec nic.....

Děkuji předem moc za Vaše názory a rady, opravdu teď nevím co bych měl dalšího zkoušet a dělat to stylem vyzkouším a uvidím se mi nechce :-D

2014-06-28 09:58:24

Pokud svítí kontrolka MIL musí být uložená závada v ECU takže na diagnostiku..

No z praxe čidlo otáček kliky,řj čerpadla (ne motoru), no a pak hloupá otázka protože jsem již řešil toto sundej štekr (y) z ECU motoru(toje ta nahoře) asi oba (hlavně ten který má na ECU označení M) a řekni jestli je v něm vlhko.

2014-06-28 22:22:25

hansdob: díky moc za radu, štekry z jednotky motoru jsem už sundaval když sem to celý čistil cca před těmi 2000km, celej den sem je nechal na sluníčku vyschnout a vystříkal jsem je tim čističem a znova nechal vyschnout půl dne na sluníčku.....

zkusim se tam podívat znovu a pak ještě zítra pokud se umoudří počasí sundam střiky a zkusim jestli půjde nafta tam...popř. do filtru....pak napíšu...a na diagnostiku se pokusím domluvit na příští sobotu....

2014-06-29 16:50:54

Takže v konektorech řj jsi měl mastnotu???

2014-06-29 23:13:20

hansdob: ne, ty se mi zdály čistý, ale pro jistotu jsem je stejně prostříkal a znovu vyčistil.... ale nebyla tam žádná vyditelná mastnota nebo tak něco.....

jinak jsem měl dneska dole střiky a odpojil jsem čidla teploty z termostatu a chladiče a naprázdno jsem startoval se sundanýma střikama.....nevylezla ani kapička.....

teď jsem týden ve škole, ale přístí víkend se na to řádně vrhnu a prolezu celý potrubí....znovu otevřu nádrž a podívam se, jestli se tam nahromadil zase nějakej pordel a uvidíme....

2014-07-26 12:42:39

Tak nakonec vyřešeno celá řídící jednotka.......


Odpovědět