Fórum - Téma


1,7 Di ,DTi nebo 1,7 CDTi ????


Fórum Corsa B 1,7 Di ,DTi nebo 1,7 CDTi ????

Informace o modelu: Opel Corsa B



2013-02-21 18:08:16

PORAĎTE:

Chci koupit Corsu C v naftě ale nemohu se rozhodnout jaký motor.Četl jsem že motory od Isuzu 1,7 Di -DTi jsou spolehlivější a mají menší spotřebu než 1,7 CDTi popř 1,3 CDTi - popř kolik vám berou nafty při běžném provozu. Do práce najedu cca 70 km každý den a moje corsa 1,0 se spotřebou cca 7,2 litru (jezdím svižně,půl na půl N95 a E85) je trochu moc peněz při dnešní drahotě.Popř pokud se může někdo podělit o info jak je to s LPG pro 1,2 benzín-zda to jede na lpg stejně a jaká je spotřeba?

Dík za odp.Luboš

2013-02-21 20:13:11

motor 1,7DTI Y17DT ideál ale jde o to koupit dobrej kus jinak je ten motor děsná pokladnička na servis. Chce to koupit prověřený auto

2013-03-04 11:04:26

jinak spotřeba Y17DT v originále už nevím ale dal jsem tmu po koupi chipíka a žena stím dokáže 100% jezdit pod 5L já osobně ne protože mě to baví točit a mi to máme v astře G no a corsa je lehčí tak si myslím že 4,5L by mohlo být možný

2013-03-09 22:00:52

Hansdob: DÍK

2013-07-25 23:20:01

Před dvěma lety jsem koupil corsu Di 1,7 48kW, jedno z nejhorších aut co jsem měl.Neustále je něco porouchené.Nejhorší je že dodnes od koupi se do chladící tekutiny dostává olej a žádný servis to nespravilJen plno peněz.Před týdnem odešla řídící jednotka vstřikovacího čerpadla, oprava stála 9.000.- a ještě mi bylo řečeno, že do dvou let to bude znova!Motor je hodně slyšet uvnitř vozu.Musím pochválit spotřebu ta se pohybuje mezi 4,2 až 4,9l.Další pochvala, že perfektně sedí v zatáčkách.Jenže už mám obavy někam dál od domova s oplem vyjet.

2013-08-10 23:18:23

oprava řj čerpadla za 9000tis kč??? to ji máš novou ne?? vždyt to je opravitelný kolem 2000kč

Jinak poruchovost motoru proto nahoře píšu že je třeba koupit prověřený auto

co mi sem jezdí na servis tak jsem je vybíral lidem já všechny běžná udržba plus navíc řj čerpadel na všech cena opravy 400-2000kč repase alternátoru a jinak nic jo ještě čistit sání auta

No corsa mi sem nejezdí žádná tak nevím ale v astre G je ten motor 100% tišší jak 2,0 či 2,2 dti a je 100% tišší i než octavie takže bud corsa má špatné odhlučnění nebo ty máš nejakou chybyčku ve voze

2015-01-16 20:02:12

hansdob: takže když mi odejde řj.čerpadla tak se obrátím na tebe jo, je to možné??třeba nějaký kontak.Mám ještě dotaz k Y1,7DTL 48kW corsa do chladící kapaliny se dostává olej i nafta.Většina tvrdí že to není těsnění pod hlavou ale něco jiného dokonce že je tam nějak dvojitá hlava nebo co.Tak podle tebe co??dík

Venca49  
Václav
2015-01-16 23:45:42

jarda111: Podle mého rozumu,to budou tepelná pouzdra kolem vstřikovačů.To je místo,kde může jít olej i nafta do chladící kapaliny.Jsou to hliníková pouzdra s těsnícími O kroužky.Někdy oxydace udělá dírku,jindy se spečou O kroužky a netěsní.Na výměnu je v manuálech napsáno-sundat hlavu.....,ale stačí je vyměnit bez sundání hlavy.Párkrát jsem to dělal,pomocí starého závitníku,který jsem navařil na kulatinu s hlavou(lépe s maticí)Před tím nandej provrtanou silnější kulatinu jako kladivo.Zašroubuješ(vyřízneš závit)do otvoru a opatrně vyklepáš ven.Samosebou budou vyndaný vstřikovače.Vyčistíš otvor a naklepneš,pomocí vhodného přípravku,NOVÉ pozdro s NOVÝMI O kroužky.Jde to dobře.Závitník asi M8.(podle konce vstřikovače)

2015-01-19 19:03:24

venca49: No jestli je to jak píšeš, tak to asi nebude snád ani finančně náročné!!j Prosim tě kolik ta oprava zabere času??Co když spadne nějaký kousek do spal.prostoru???

Venca49  
Václav
2015-01-19 21:45:43

jarda111: Časová náročnost?Záleží kdo to bude dělat.Nedá se u toho chvátat,musí být prostor na součástky,čistota a pozornost pracovníka.Musí se sundat kryt ventilů,vstřikovače,vačkové hřídele,popřípadě dajší co překáží.To znamená rozhodit i rozvody,případně hned vyměnit řemen a kladky.Hlava dolů nemusí,pokud tam něco nespadne.Spadnout by nemělo,pokud se dodrží čistota.Žádné větší části tam nespadnou,nejsou tam.Pozor se musí dát na to,aby se nepřehodily vačkové hřídele a podložky na zvedátkách,kvůli vůli.Vše naskládat na stůl v pořadí jak to tam přijde zpět.Nikoho k tomu nepustit,každý rád prohlíží vše a pomíchá to .Jinak se musí dát při zpětné montáži vše nové,tepelné ochrany,O kroužky,těsnění a pod.Finanční náročnost je podle toho,kde nakoupíš díly,to je různé.Staré těsnění nedávej ani nepodmazávej staré tmelem.Poteče to.Je třeba dát i nová gufera na přívody nafty do vstřikovačů,na ventilovém víku.Také nová měděná těsnění na přepadech aj.


Odpovědět