Fórum - Téma


1.6 16v 80Kw za tepla nestartuje


Fórum Corsa B 1.6 16v 80Kw za tepla nestartuje

Informace o modelu: Opel Corsa B

Diskuze o vozidlu

1996 Corsa B 1.6

2 fotek  |  5 servisních knížek  |  34 diskuzí

Výkon motoru 80 kW (109 PS) . Maximální rychlost 195 km/h. Zrychlení 8.2 s ~ 0-100 km/h. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 600 ccm (98 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, X16XE.

Malé,šikovné a rychlé


1  2

2015-11-15 12:08:00

Zdravím všechny, mám problém se startem na své corse.Pročítal jsem forum křížem krážem,ale nezdá se mi ,že by měl někdo ten samí problém.

Když je corsa ohřátá nechce stratovat.A to až tak ,že jediné co je slyšet po otočení klíčkem do polohy startu je sepnutí v řídící jednotce. Tudíž, neděje se vůbec nic, startér netočí. Za studena chytá na drcnutí a absolutně bez problémů. Tudíž příčinu startér jsem vyloučil.Svíčky jsou vyměněné. Můžete to být nějaké čidlo popřípadě snímač? Myslím, že to je něco spojené s tou teplotou, protože po zhruba 30-40 minutách přijdu k autu a auto bez problémů naskočí.

Děkuji všem za Vaše rady a poznatky. Petr

2015-11-15 13:06:56

destiny91: čidlo teploty...(snímač teploty chladiva)

2015-11-15 13:09:33

Diky za odpověď. Tak nejak jsem to tušil. Mělo by být na bloku motoru pokud se nepletu ne?

2015-11-15 13:23:47

destiny91: lepší by bylo použít diagnostiku(ale dobrou)...měnit to stylem pokus-omyl jsou zbytečné investice corsu GSi osobně neznám to byla taková má možná doměnka.

2015-11-15 14:16:04

Nemyslím, že by snímač teploty chladicí kapaliny dokázal odstavit takhle motor. To opravdu asi ne.

2015-11-15 14:17:53

Tak vylučovací metodou, ktetá čidla jsou schopná to udělat?

2015-11-15 14:23:34

destiny91: Souhlasím s Ondrou - nějaké čidlo může zapříčinit nenastartování motoru (nechytí), to ano, ale žádné čidlo neodstaví starter tak, že ani netočí motorem, to opravdu nee... Chybu hledej v elektrickém připojení a ukostření (akumulátor, starter, možná spínací skříňka...

2015-11-15 14:33:09

No napadnul mě i imobilizer ,ale to by auto nešlo ani roztlačit ne?

bad64  
2015-11-15 14:44:42

destiny91: Imo to určitě nebude to nepustí aby vozidlo nastartovalo ale nemá vliv na starter ten bude točit i když bude Imo špatný.Dle mého budto jak se ohřeje motor i starter tak se sekne a nevyjede možná bude stačit vyndat a promazat a nebo jak už psali kolegové předemnou bude zádrhel v elektroinstalaci.

2015-11-15 14:49:33

No mrknu na to. Dam určitě vědět jak jsem pořídil. Diky moc všem

2015-11-15 19:46:08

Chlapi, netušíte někdo jaký výrobce startéru tam od výroby je? Bosh? Chci na to sehnat uhlíky a zítra se na to podívat. Nemůžu to za boha vygooglovat Díky Petr

stj
2015-11-15 19:47:52

destiny91: asi by to chtělo změřit elektriku, co se kolem startéru děje, pak

se uvidí, jestli je to startér nebo něco před nim...

2015-11-15 19:53:55

stj: To mám v plánu zítra před tím než to vyškubu ven. Jsem elektrikář tak to nebude problém. Ale myslím si ,že to bude ten startér. Mluvil jsem se známým a ten mi říkal ,že to vypadá na opotřebované uhlíky, protože když je motor a startér teplý je kov rozepnutý a jestli jsou uhlíky už v háji tak nedosedají. Po ochlazení dosednou a na to aby to nastartovalo to stačí.

2015-11-15 20:31:51

Mám taky podobný problém, za studena chytne hned, někam jedu a jak vypnu motor a zkusím ihned znovu nastartovat tak sice chytne, ale jak to nechám 5 minut tak už nechytne, ale s vyjímkou, že se mi startér točí, mysleli jsme prvně, že asi odešlo čerpadlo, nebo takhle, ale je to nesmysl protože s tím jezdím dál, no pak mi to taky chytne znovu asi za cca. 30 minut. Myslíte, že to bude tím teplotním čidlem? Jinak doufám, že se to Petrovi podaří spravit, jelikož moc dobře vím jak je to nepříjemné, čekat než to chytne je hrůza.

2015-11-15 20:54:18

No dám ti zítra vědět jak jsem pořídil. Jsou to stresy když se modlíš, aby ti to nechcíplo někde na křižovatce a pak to nenatočíš :)))

2015-11-15 21:38:55

destiny91: No to se mi samozřejmě stalo asi 3 minuty jsem takhle bojoval na křižovatce, není to nic příjemného.

2015-11-16 17:44:28

Zdravím všechny, tak mám nové poznatky.

1/ ráno už jsem měl problém nastartovat i za studena, tak jsem se vydal shánět díly ke startéru - byl to očistec a jelikož je můj mazel dovezený v roce 2003 z Japonska tak ani v oplu nevěděli víc, než rok výroby ,nicméně jsme se vylučovací metodou dobraly k tomu jaký startér tam asi bude.

2/ rozšrouboval jsem víko od uhlíkového pouzdra ,protože co si budeme nalhávat vyndat startér když je auto zvednuté na špalcích je dle mého názoru téměř nemožné. No a ejhle vypadá to, že uhlíky jsou lidově řečeno v pr....

3/obvolávání firem Autokelly ,Elit a spol. nikde nic. Našel jsem firmu Eláncar ,kterou můžu vřele doporučit.Mají vše na startéry, alternátory a vůbec veškerou elektroniku skladem. V kompletu pouzdra na uhlíky,uhlíky s přítlačnou pružinou s dph 395 Kč

4/zítra to tam namontuji a uvidím,ale mělo by to být ono. Dám vám sem nějaké fotky ať víte o co jde.

A pro ty , kteří tápali stejně jako já co je v těchle autech za startéry vkládám i foto přímo z oplu i s čísly jednotlivých startérů

2015-11-16 18:27:49

destiny91: ahoj GSi z japonska...to tak to je mazechlavně,že je možná příčina problému odhalena

2015-11-16 18:38:50

stafík: No ono motor je gsi ,alespoň podle TP ,ale označení je Sport Vita.Jsou tam myslím origo sedačky RECARO a i po těch letech držej velice dobře a měl by tam údajně být i jiný podvozek Teď mám TP v autě ,ale to vám sem schválně hodím když jsem to kupoval tak jsem na to taky hleděl jak na holé skřivany.V roce 2002 nebo 2003 to sem nechala dotáhnout nějaká ženská

2015-11-16 19:09:37

destiny91:...co spotřeba oleje???O.K??? v rodině máme tygru 1,.6 74kw spotřeba oleje 0,5-1l na 1000km....jinak spokojenost


Odpovědět

1  2