Fórum - Detail zprávy / Odpověď


2011-11-23 20:53:54 Zapojení čidla vačky

Tak jsem dnes v práci prolezl el.instalaci a prozvonil dráty a přitom s nima různě hejbal a vše průchozí II, bez odporu a ok. Takže měl by prosím někdo nějaký tip proč auto hází chybu P0340 - Camshaft sensor incorrect signal ( rosvítí se kontrolka motoru ) s novým originál čidlem vačky do doby, než je na teploměru 90´C, pak vyp-zap klíček a ok už se nerozsvítí. Podotýkám, že do svorkovnice vedou 3 vodiče a oplet kabelu ( jakoby čtvrtý AL vodič po obvodu kabelu hned pod izolací jako má např. koaxiál k telce ) je nezapojený a končí cca 4 cm od svorkovnice směrem k čidlu. ( Někdo se v tom vrtal a "gumová izolace" byla jím nahrazena izolační páskou). Kolega o něco výše psal že to tak je ok ale třeba ( doufám ) se mýlí a já nebudu muset šaškovat s osciloskopem a gdoví jaký další bejkárny co mně nebaví a u kterých sem na střední asi jaksi nedával moc pozor . Děkuji velice za jakýkoliv - byť sebeblbější tip. Nebaví mně furt mazat chybu a nelíbí se mi že něco není v pořádku ( a že za studena jedu v nouzáku). Díky




Zpět do Diskuze (Fórum): Zapojení čidla vačky

Pouze pro online zalogované

Musíš se nejprve zalogovat pod svým uživatelským jménem (případně zdarma zaregistrovat, nejste-li ještě členem klubu).


Registrace nového uživatele
Login (Přihlášení)